هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

آخه چی بگم ؟


نمیدونم این ف*ی*ل*ت*ر چیا چِشونه ؟


امروز فهمیدم یکی از دوستام ف*ی*ل*ت*ر شده


 هر چقدر که بخواهی http://bahar90.blogsky.com/


وبلاگش آخه مشکلی نداره

جملات قصار



تمامی آنچه که خداوند از انسان می خواهد یک قلب آرام است .


خوش بینان در هر خطری فرصتی می بینند و بدبینان در هر فرصتی خطری

انارام روز



سی‌ام بهمن / انارام روز
جشن آبریزگان دیگری که با نام «آفریجگان» نیز شناخته شده است. همچنین هنگام جشن مهرگان («میر ما») در تقویم دَیلمی و در گیلان.

ادامه مطلب ...

مسابقه وبلاگی


به به بازم مسابقه



مسابقه آهنگی


یه آهنگ قشنگه شاد که باهاش بشه رقصیدو آپلود کنید و آدرسشو برام بزارید



من باهاشون میرقصم


هرکدوم بیشتر منو به رقص انداخت برندست



مسابقه جدیه ها



منتظر آهنگاتون هستم


رؤیاهای شکسته


همانطور که کودکان اسباب بازی های شکسته شان را با اشک برای تعمیر نزد ما می آورند ، رؤیاهای شکسته ام را نزد خدا بردم چون او دوستم بود .

اما به جای اینکه او را تنها بگذارم تا در آرامش کارش را بکند ، در اطرافش چرخیدم و سعی کردم با روش های خودم کمک کنم .

سرانجام رؤیاهایم را از دستش قاپیدم و زاری کردم : چطور میتوانی این قدر کند باشی ؟

خداوند گفت : ای فرزندم ، چکار میتوانم بکنم ؟ تو هیچ وقت از آنها دست برنمی داری .


♥ Happy Valentine Day ♥



می دانم که جوهر هستی من و راه تحول زندگی ام

عشق است



شاید هنوز دیر نشده باشد که روز عشق را از 25 بهمن ( Valentine) به 29 بهمن ( سپندار مذگان ایرانیان باستان ) منتقل کنیم .



آره ؟


گفتم نسیم من برم پست بزارم میگه الآن نه دیونه تابلو میشه تا این موقع بیداری (عَلافی) !!!


منم گفتم چشم نمیزارم


پس با عرض معذرت به خاطر اینکه نفهمید من تا کی بیدارم پست نمیزارم ...




فردا شبش همون موقع :


این مسابقه ی وبلاگ برتره آخرش چی شد ؟

(...)کرده بودن ؟

خدا نیازی به عبادت بنده ندارد



الآن *من* عزیز میاد سعی میکنه به خاطر این حرف منو ارشاد کنه (به راه راست هدایت کنه)

ادامه مطلب ...

سپندار مذگان

شاید هنوز دیر نشده باشد که روز عشق را از ۲۶ بهمن ( Valentine) به ۲۹ بهمن ( سپندار مذگان ایرانیان باستان ) منتقل کنیم .
حتما به نگاه های پست سلام علیکم سر بزنید

سلام علیکم


موضوع امروز راجب درآمد ماهانه هستش

بشینید حساب کنید ببینید کمترین درآمدی که بشه باهاش یه زندگیه 2نفره رو چرخوند چقده ؟

توی این حساباتون 150.000 تومان رو برای کرایه خونه در نظر بگیرید + 12.000 تومان برای اینترنت پرسرعت

کرایه ی آب و برق و گاز و تلفن رو هم یادتون نره


دوستانی که نظر دادند هم بیان بیشتر برام توضیح بدن ( قابل توجه "من" عزیز )


ادامه مطلب ...

بلاگفا یا بلاگ اسکای ؟


پست امروز رو ضبط کردم
گوش کنید


http://s1.picofile.com/file/7268205157/Rec.amr.html



 
broken heart فکر میکردم بیشتر امتیاز بگیرم broken heart
crying پس دوستام کجان ؟
crying

نگاه ها



پست رو با دخالت کرگدنی ( ) گذاشتم ( توی نگاه ها )


بعدا نوشت : جالبه حتی یک نفر هم راجب موضوع پست نظر نداد

I don't know

قدیم حتی نمیشد اسم زنو از مرد جدا بگی


اصل پست تو نظراته


(مثلا) پاورقی هم توی ادامه مطلب

ادامه مطلب ...