هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

سلام علیکم


موضوع امروز راجب درآمد ماهانه هستش

بشینید حساب کنید ببینید کمترین درآمدی که بشه باهاش یه زندگیه 2نفره رو چرخوند چقده ؟

توی این حساباتون 150.000 تومان رو برای کرایه خونه در نظر بگیرید + 12.000 تومان برای اینترنت پرسرعت

کرایه ی آب و برق و گاز و تلفن رو هم یادتون نره


دوستانی که نظر دادند هم بیان بیشتر برام توضیح بدن ( قابل توجه "من" عزیز )



با تأخیر


نظرات 21 + ارسال نظر
حسین 1390/11/15 ساعت 21:15 http://chert-pert.blogsky.com/

سلام
من چد ماه هزینه ها رو نوشتم به این نتیجه رسیدم که اصلانمیشه هزیه ها رو حساب کرد چوه هزینه ها ی غیر غابل پیشبینی خیلی هست و همچنی درآمد غیر قابل پیشبینی

بهله

من 1390/11/13 ساعت 12:54

قبض آب و برقمون هم خب کم میاد
ماه پیش اومد 100تومان
خب خودم هم هنگ کرده بودم
گفتم با این اوصاف ما یعنی یه پارچ آب بیشتر استفاده نکردیم
چون اون ماه خیلی تعجب کردیم
این ماه 3000 تومان اومد

آب اومده 100 تومن ؟ ریال و تومنو درست میخونی ؟


باز 3000 تومن عقلانی تره

من 1390/11/13 ساعت 12:50

راستی
اینترنتمون 6ماهه است
هرماه نمیدیم که

خب اینجوری گرونتر میشه


6 ماهه چند گیگ ؟ سرعتش چقده ؟

من 1390/11/13 ساعت 12:46

سلام
اشکال نداره
راستشو بگم من قصد نداشتم بیام تهران
قرار بود با همسرم برای کارای یه همایش بریم کاشان
اما من به آقایی گفتم قراره برم شبنم رو ببینم
و ایشون منو اوردن تهران
ولی اشکال نداره
باشه برا یه دفعه دیگه
خوشحال میشدم ببینمت
فعلا خداحافظ

۴۲
۳ پله صعود کردی

منظورت رتبه ی وبلاگ برتره ؟

من که 56ام

من 1390/11/12 ساعت 23:40

من الان تهرانم
از آقاتون اجازه گرفتی؟


راستی
بزرگترین عید ما شیعه ها روبهت تبریک میگم
...
عیدت مبارک
...
فردا خیلی روز قشنگیه
من عاشق عیدم
تازه امشب عیدیم هم از مامانم گرفتم
...

به تهران خوش آمدید

نه متاسفانه آقامون اجازه نداد


عیدتون مبارک

[ بدون نام ] 1390/11/12 ساعت 22:12

دوباره سلام
یه چیز دیگه
من تا حالا انقدر ریز نشده بودم توی در آمدخونمون و از همسرم نمیپرسیدم
این ماه
حساب کردم
حدود ۳۰۰ تومانی میشه
البته شاید این ماه بخاطر عید های ربیع باشه
چون به ما در اکثر اعیاد قمری هم کم و بیش عیدی میدن
البته این یدی که می گم خیلی نیست ها...یه وقتایی ۱۰ تومان و....بستگی داره چه عیدی باشه

خوش به حالتون



به ما که کسی عیدی نمیده

من 1390/11/12 ساعت 22:04 http://1man-1to-ma.blogfa.com

سلام شبنم جون
چند تا نکته بگم
۱)اینکه من نگفتم فقط برکت تو زندگی طلبگیه!!!
بنظر من این درآمد یکی از در آمد های پر برکته!!!!
۲)اینکه من نگفتم ایمان ببری نونوایی نون می گیری
نه!!!
ولی اگه به خدا و قرآنش ایمان داشته باشی توی قرآن اومده که هرکس بخاطر کمی بودجه ازدواجش رو به تاخیر نندازه و امیدش به خدا باشه....خدا تضمین کرده که از جایی که فکرشو نمی کنی بهت میدم....
۳)یکی از زیاد شدن برکت تو زندگی تلاش فرده
من یادم نمیاد که گفته باشم کسایی مثل من میشینن خونه تا خدا از آسمون براشون بباره....
۴)من هیچ وقت با یکی دو جلسه صحبت کردن درباره ی کسی قضاوت نمی کنم
قاضی القضات خداست
اون می دونه که کی واقعا مومنه و کی ....
شاید هم من.....آخرش سر از جای دیگه در بیارم
ما همیشه از خدا می خوایم عاقبت بخیر شیم
....
۵)روزی دست خداست
اینو باید بهش باور داشته باشیم
هرکی روزیش براش مقدر شده
یعنی شاید ما بجای طلبه بودن کارگر بودیم هم همین قدر روزی داشتیم که الان داریم
....
من می دونم با اینقدر درآمد هر کسی نمی تونه زندگی کنه
ولی خدارو شکر ما هنوز زنده ایم و داریم زندگی می کنیم و بحمدالله زندگیمون عالیه

200.000 حقوقشه
150.000 کرایه خونه
12.000 اینترنت


یعنی شما فقط با 38.000 تومن زندگی میکنید



آهای بچه ها







قضاوت کنید






میشه همچین چیزی آخه ؟

Unicorn 1390/11/12 ساعت 20:18 http://fire-fighter.blogsky.com

در آمد مهم نیست مهم عشقه

پست مخصوص واسه شما ... تشریف بیار !

عجب !!!!

اونوقت با عشق هوا میخورید ؟

۳ پله صعود کردی
از ۴۵ رسیدی به ۴۲
تبریک

چی ؟

سلام
من دارم میام تهران
فردا تهرانم
اگه میخای من رو ببینی شماره ات رو توی نظرات خصوصی وبلاگم بذار تا باهات تماس بگیرم قرار بذاریم

بذار اول از آقامون اجازه بگیرم

باشو 1390/11/12 ساعت 14:09

امام حسن عسگری(ص):

تمام پلیدیها در خانه ای قرار داده شده و کلید آن دروغگویی است.
(بحار الانوار، ج78، ص377)

اجازه هست منم بیشتر توضیح بدم؟
یه وقتایی می شه دستای خدارو تو زندگیت حس می کنی.....
خدا همه جوره تحویلت می گیره
خدا می گه بنده ی من!
تو برای من
بخاطر من داری کار می کنی
منم باهات هستم
یکیشو بگم؟
بذارین براتون میذارم توی یه پست
اگه دوست داشتین بخونین
http://1man-1to-ma.blogfa.com/page/lotfe-khoda
اینم آدرسشه
قسمت آدرس وبلاگم بزنین همین پست باز میشه
بیش از این وقتتونو نمی گیرم
خدا نگه دارتون

خب حالا حرفای من
زیاده نمیشه اینجا بگم خلاصش میکنم

خب در اینکه شما زیادی با خدایین و خدا کمکتون میکنه شکی نیست
هرچند پست من راجب این موضوع نبود ( من گفتم بگید با چقد پول میشه یه زندگی دو نفره رو چرخوند )

اما بزار برات یه مثال بزنم
یکی از اقوام ما یه خانواده ی معمولی هستن ( از لحاظ دین داری )
البته اگه بخوام دقیق تر بگم زیادم تو قیدو بند دین نیستن

اما خدا همیشه براشون راه رو باز کرده
از لحاظ مالی هم همش دارن جلو میوفتن
درآمدشون هم از راه حلاله

خب حالا شما بگو ببینم
فرق یه طلبه با یه آدم معمولی چیه ؟

خدا که واسه جفتشون هم داره راه رو هموار میکنه و کلی بهشون حال میده !!!

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من 1390/11/11 ساعت 21:41 http://1man-1to-ma.blogfa.com

سلام
کی میای؟
هنوز نیومدی خونه؟
کاشکی زودتر میومدی
کارت دارم
و مشتاقم هرچه سریعتر جواب دوستات رو ببینم

اینم از جواب دوستام


نظرت چیه ؟

hadi 1390/11/11 ساعت 18:22 http://fire-fighter.blogsky.com

500 تومان! یارانه هم هست واسه پول آب و برق و ...

خوردش کن ببینیم چطوری حساب کردی

من 1390/11/11 ساعت 17:44 http://1man-1to-ma.blogfa.com

سلام
اول از همه خودم بگم؟
شایدم اول نباشم
ولی
بستگی داره چقدر ایمان داشته باشن؟
بستگی داره چقدر به برکت اعتقاد داشته باشن؟
بستگی داره این دو نفر چقدر اهل قناعت باشن
بستگی داره چقدر خدارو توی زندگیشون ببینن؟
بستگی داره تا کجا بخوان پای خدا بمونن؟
بستگی داره امیدشون به کی باشه؟
به کسی که بهشون حقوق می ده؟
به کسی که؟
و خیلی چیزای دیگه
زندگی مارو دین ما رقم میزنه

ببخشیدا اما این حرفای شما جواب من نشد
*
*
*
*
ایمان ببری نانوایی بهت چند تا نان میدن ؟
*
*
*
*
با اعتفاد به برکت چند کیسه برنج بهت میدن ؟
*
*
*
*
مگه با قناعت چقد میشه جلو افتاد ؟
*
*
*
*
خدا به اونایی که نشستن تا خدا براشون از آسمون چیزی بفرسته هیچ کمکی نمیکنه
با خدا خدا گفتن هیچی نصیبت نمیشه
خدا خودش گفته باید یه حرکتی کنیم تا برکت بده
*
*
*
*
من تا پای جون پای خدا میمونم ( خب حالا چقد بهم برنج و روغن میدن ؟ )
*
*
*
*
خب معلومه مسلمونیم امیده هممون به خداست
تازه مسیحی و یهودی و ... باشیم هم امیدمون به خداست دیگه
*
*
*
*
کی بهمون حقوق میده ؟
منظورت اینه که خدا میده ؟
خب آره همه چیزو خدا میده
منظورت چی بود دقیق تر بگو بفهمم
*
*
*
*
با دین کسی بهت چیزی نمیده که احتیاجاتتو برآورده کنی عزیز
*
*
*
*
الآن با خودت میگی من بی دینم بی ایمانم

اما نه اشتباه میکنی

اتفاقا خیلی هم معتقدم

اما اعتقادات بی منطق ارزشی نداره و پوچه

ستوده 1390/11/11 ساعت 16:34

علیک لام ورحمه اله وبرکاته .
من نمیدونم اونهایی که ماهی 200 یه 300 میگیرن چطور زندگی میکنند .و انهایی که ماهی یک میلیارد میگیرن چطور .
من کند ذهنم ذهنم به این چیزها قد نمیده

سلام

اون 200 یا 300 رو که منم نمیدونم
اما خانم معلم یک میلیارد ؟ چه خبره مگه ؟ درآمد اونایی که اختلاس کردنو مگه حساب کردی ؟

کرایه خونه:150.000
اینترنت:12000
کرایه اب و برق و گاز وتلفن حدودا:80.000
شارژ موبایل:15000
پول بنزین:40.000(صرفه نظر از گاز سوز بودن)
پول خرد و خوراک:100.000
پول یه شام بیرون:20.000
میانگین خرده چیزای خونه:30.000
ـــــــــــــــــــــــــ
جمعا تقریبا میشه:450.000تومان
البته از قصدا صرفه نظر شد
البته اگه کسی درامد ماهیانش100.000باشه همیشه 110.000خرج داره وهمین طور اگه کسی 1.000.000حقوقش باشه 1.100.000خرج داره !!!

بدون مهمونی ، مریضی و پوشاک

نمیشه که آخه

نونوچه 1390/11/11 ساعت 11:27 http://nonoche.blogsky.com

وااااااااااااااااااای خاله ... نونوچه ستان اینترنتش گرونه اجاره خونه ش هم سرسام آوره!!!
عوضش نونوچه سه تا صد تومنه

خدا نکشه تورو خاله سه تا صد تومن !!!!! (قه قهه )

سلام
اگه بخواییم کمترین حقوق رو برای یه زندگی خیلی ساده ی ۲ نفره در نظر بگیریم
با فرض این که هیچ وقت مهمون هم نداشته باشن و تو یه جزیره ی دور افتاده زندگی بکنن
واسه آب و برق و تلفن و گاز و همه چی کمترین مقداری که میتونه واسه جمعش بیاد با کلی صرفه جویی ۱۰ هزار تومان البته این امکان پذیر نیست ولی حالا همین ۱۰ هزار تومان حساب میکنیم
تا حالا شد ۱۷۲۰۰۰
حالا برای هزینه ی خورد و خوراک
اگه هر روز نون و پنیر هم بخورن یه قالب پنیر واسه یه هفته و حداقل ۱۴ تا نون میشه حداقل ۸۰۰۰ تومان واسه یه هفته یعنی در ماه میشه ۳۲۰۰۰ تومان
تا اینجا شد
۲۰۴۰۰۰ تومان
هزینه ی رفت و آمد رو هم در ماه ۱۰۰۰۰ تومان حساب میکنیم که اصلا تو هیچ جای دنیا این امکان نداره میشه۲۱۴۰۰۰ تومان
۳۰۰۰۰ تومان هم هزینه ی پوشاک میذاریم که میشه۲۴۴۰۰۰ تومان
یه ۵۰۰۰۰ تومان هم هزینه های ضروری مثل مریضی،خرابی وسایل و همچین چیزایی میشه 294000 تومان
یا به عبارتی 300000 تومان
دیگه با کمک امام زمان و دعا و ثنا و همه چی کمتر از ماهی 300000 تومان امکان زندگی نه تنها تو شهر تهران بلکه هیچ جای دیگه ی ایران وجود نداره

با این حساب شما طرف فقط زِندَست ، به این نمیگن زندگی که


الآن اینارو فرض کن یه چیز بگید که بشه اسمشو گذاشت زندگی !!!

Mary 1390/11/11 ساعت 10:36 http://www.mary66.blogsky.com

اگر طلب دشمن هستی خود را از دوستانت برتر بدان

ولی اگر دوست می‌خواهی بگذار دوستانت خود را از تو برتر بدانند . . .

(دیل کارنگی)

*************************

سلام شبنم جون
بهت امتیاز دادم. کاشکی این عکس تی وی رو بیاری اول قالبت تا همه ببیننش بهت رای بدن.
راستی به منم امتیاز بده.ممنون

سلام
ممنون عزیزم

اگه کسی واقعا دوستم باشه میره پست پایین و امتیاز میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد