هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

دلم گرفت


وبلاگو که باز میکنم دلم میگیره . یاد کلی خاطره میوفتم . کلی اتفاقای خوب و کلی ناراحتی ...


یاد آشناییم با کسایی که فکر میکردم همیشه هستن اما ...


یاد کسایی که فکر نمیکردم بازم باشن اما ...


یاد افکار عجیبم . یاد حرفای الکی


هرچی هست خوبه .  هم خوشی هاش هم غم هاش . هم پست هایی که دلم طاقت موندنشونو نداشت و پاک شدن


یاد شما ...




نظرات 11 + ارسال نظر
M Ali 1394/05/31 ساعت 21:42 http://www.0351.blogsky.com

salam....bikhial baw...inam miGzare :D

اعجاز 1394/05/06 ساعت 20:56 http://eejaz114.blogfa.com

سلام خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی
در صورت موافقت با تبادل لینک خبرم کنین.[لبخند]

عمه 1394/01/27 ساعت 08:15 http://bashoo1.persianblog.ir

سلام شبنم جون خیلی ازت بی خبرم.کجایی ؟آبجیت خوبه انشالله خوش باشی

سلااااااااام . مرسی ما خوبیم شکر خدا

شما چطورید ؟

بهههههههههههه شبنمی!

کلا دیگه هیش وخ اون روزای خوبو سرحال بر نمیگردن....

همه تغییر کردن.... بزرگ شدیم همه :( حیف!

اوهوم

سلام دوست عزیز وب زیباو آموزنده ای دارید
پیش منم بیا خوشحال میشم
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن ممنونم

بهله

امیرحسین 1393/12/03 ساعت 17:04

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام جناب خانومه شبنم خانومه اوممممم فامیلیت سخ بود
چه خبر؟؟؟
.
.
.
کلا این روحیه ی حساستون منو کشته

سلام علیکم امیر آقا !!!!!!!!!!!!!!!!

خیلی خبرا شده . خیلی چیزا تغییر کرده
دیگه بزرگ شدم


کرگدن عاشق فیلتر شد ولی هیچ وقت یادش نمیره روزای وبلاگیشو.....
درسته که اون روزا هیچ وقت برنمیگرده
ولی واس همیشه یه خاطره ی خوش تو دلمون میمونه که هر وقت یادش افتادیم لبخند به لبمون بشینه و کلی کیف کنیم

من یادم میوفته گیر میکنم بین خنده و گریه
تو این وبلاگا خیلی چیزا هست . خیلی حرفا
خیلی دلم تنگ شده خیلی

NI MA 1393/11/24 ساعت 22:30 http://darkknight.blogsky.com/

yadesh bekheir ...

عاح شبنم...

من اونقققققدر فرق کردم با زمانی که پست میذاشتم... اون موقعا که وبلاگم گرم بود...

کلی طرز فکرم عوض شده... کلی اتفاق تو زندگیم افتاده که زلزله راه انداخت

عاح شبنم دلم واسه اون روزای بچه بودنم تنگ شده

حتی همین دو سال پیش...

چقد خوش میگذشت اون روزا...

چطوری ژینوس جان ؟

دلم برات و اون روزا تنگ شده

سلام چطوری شبنم خانوم؟
من از چند سال پیش اومده ...میخوام از این ب بعد اپ کنم وبو ...میگم پایه باشین ب قول خودت عین چند سال پیش باز فعال شیم نظرت چیه

بقیه بچه چطورن ؟

Manan 1393/10/11 ساعت 10:12 http://www.nsqm.tk

سلام وب خعلی خوبی داری...
منم یه وبلاگ دارم.
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.
موافقی یا نه؟
اگه موافق بودی حتما خبر بده بهم

این نظر منو یاد چند سال پیش انداخت
یادش بخیر

چشم میام بهت سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد