هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

دی به مهر روز - جشن میانه زمستان

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا 1390/11/13 ساعت 22:16

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق می افته!میخوای صورته کسی رو که واقعا دوست داره رو ببینی؟؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به آدرس:
http://amour-en-portrait.ca.cx/
این یه بازیه فرانسویه.صورته کسی که دوست داره ظاهر میشه!تقریبا 90%شبیه!!!!

من نفهمیدم این چه جوری کار میکنه

مدیریت وبلاگ دست من یعنی امیر حسین هست و اینکه اگه میبینی پایین هر پست نوشته امیر و محمد.محمد کارای گرافیکی وبلاگو مثل ساخت هدر و ساخت لوگو رو انجام میده .و یه جورایی به نمایندگی از street group من (امیر حسین)وبلاگ ساختم....مرسی که پرسیدی

پس رشته ی گرافیک مال محمد هستش

رشته ی شما چیه ؟

خدایی من هر روز بهت امتیاز میدمچون واقعا لایقشی

لطف میکنی

ستوده 1390/11/13 ساعت 10:37

من امروز ده بار کلیک میکنم فعلا 5 تاشون را انجام دادم بقیه برای بعد

خانم معلم روزی یک بار ثبت میشه

ستوده 1390/11/13 ساعت 10:36 http://saba055.blogsky.com/

اگر میشه من الان ده بار کلیک کنم تا تو ده بار امتیاز بگیری خوبه شبنمی

فقط یه بارش ثبت میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد