هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

سپندارمذ روز - جشن نوسره

نظرات 20 + ارسال نظر

سلاممممممدوست جونم خوبیی امدم بهت امتیاز بدم و برم منتظره بشم بیایی و بهم امتیاز بدی پس یادت باشه منتظرم نزاری عزیزم [قلب]

مرسی

ممنون

سلام ببخشید می شه بگیدشما چه جوری در مسابقه وبلاگ نویسی شرکت کردید ؟ اگه دوست داشتید می تونید در وبلاگتون به من پاسخ بدید یا اینکه تو وبلاگ خودم پاسخ رو به عنوان نظر بنویسید یا می تونید جواب رو بصورت ایمیل برام بفرستید یا هم اگه دوست داشتید می تونید اصلا جواب ندید!!!

عجب

http://www.top-blog.ir/
ثبت وبلاگ جدید

سلام دوست عزیز وبلاگت خیلی باهاله راستی بهت امتیاز هم دادم

سلام وبلاگت خیلی باهاله راستی بهت امتیاز هم دادم

سلام

ممنون لطف دارین

ممنون که اومدی. ربطی به کلیک راست نداره. چن نفر امتیاز دادن که

کلیک راست چیه ؟ میگم کد هایی که گذاشتی مانع امتیاز دادن میشه

اگه قبل از اینکه وبلاگت کامل لود بشه روش کلیک کنی میشه اما وقتی وبلاگت کاملا باز شده باشه امکانش نیست

سلام دوست خوبم من بهت امتیاز دادم منتظرت هستم بیا به من امتیاز بده تا بازم بیام بهت امتیاز بدم دیر نکنی منتظرم

سلام


واسه امتیاز دادن شرط میذارین ؟

الناز 1390/11/06 ساعت 12:45 http://www.elel.blogsky.com

شبنم جون بهت رای دادمو ضمنا جشن سده گذشت ولی بهرحال بازم تبریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

مرسی عزیز

جشن سده 5 روز بعد از جشن نوسره هستش ( 10 بهمن )

یاسر 1390/11/06 ساعت 01:09 http://www.yas-m.blogsky.com

سلام شبنم
من آپـــــم.یه سری بزن.
امتیاز دادم بهتون.
راستی موافقی هر روز به هم دیگه امتیاز بدیم؟

آره موافقم



هر روز امتیاز بدید دوستان

چه جالب این روزام تو تاریخ ثبت شده ؟....باید روزای جالبی باشه

آره

تازه بازم هست

میزارم براتون

یاس 1390/11/05 ساعت 23:53 http://yasebanafshman.blogfa.com

من که امتیاز دادم.

ممنون

شرمنده مزاحم میشم (هر روز امتیاز بدید)

Unicorn 1390/11/05 ساعت 23:32 http://fire-fighter.blogsky.com

دوست عزیزاطلاعات جالبی راجع به این عید باستانی بود لذت بردم ... ممنون

بهتم رای دادم بازم میدم !!

بهله اطلاعات جامع و کامل بود بازم اگه سؤالی داشتید بپرسید


دوست با معرفت یعنی همین دیگه

سلام وبلاگ خوبی داری من بهت رای دادم تو وبلاگ برتر تو هم بیا بهم رای بده اگه دوست داشتی هرروز بیا بهم رای بده تا منم هر روز بیا بهت رای بدم پس منتظرم

رای دادن همراه با شرط گذاشتن ؟

بابا ایده..
کشتی ما رو..
جالبه که میری تو نظرات مینویسی
جدیده و قشنک
آفرین

مرسی

مدل شبنمیه دیگه

سلام
بهت رای دادم
امیدوارم اول بشی

سلام


مرسی

yeganehh 1390/11/05 ساعت 17:51 http:// www.sateeya.blogfa.com

سلام من بهت رای دادم اگه میشه تو هم به من رای بده

سلام

ممنون

حتما

ستوده 1390/11/05 ساعت 15:26

من امتیاز دادم هر روز باید بیام وامتیاز بدم تا برنده بشی.
اگر اینجوریه باشه

آره دیگه هر روز بیا امتیاز بده

ستوده 1390/11/05 ساعت 15:25 http://saba055.blogsky.com/

سلام شبنمی.
خوبی عزیزم میگم چیکار این وبلاگ بدبخت میکنی هر بار میام یک جاییش را زدی خراب کردی حالا هم قالب نظراتت یه جوری شده

نکنه باز هویج میبینید ؟


ستایش پاک تو را باشد، ای آتش پاک گهر،
ای بزرگ­ترین بخشوده­ی اهورامزدا،
ای فروزنده­ای که در خوری ستایش را،
می­ستاییم تو را، که در خانه­مانمان افروخته­ای...


جشن نوسره
جشن روز پنجم بهمن ماه که روز اسپندارمذ نام دارد به این فرشته موکل زمین تعلق دارد. در این مورد تنها در آثار الباقیه آمده است که این جشن به یادگار مانده‌ از دوران بیوراسب (ضحاک یا فریدون، زیرا که هر دو به این صفت مشهورند) باقی مانده است. چون پنج روز قبل از جشن سده واقع شده است به آن «نوسره»، «سره جدید»، «برسره» یا «بالاسره» می‌گفتند.

5 روز دیگه هم جشن سده هستش

راجبش تحقیق میکنم بهتون میگم چیه

جشن سده

سده جشن ملوک نامدار است
ز افریدون و از جم یادگار است
زمین امشب تو گویی کوه طور است
کز آن نور تجلی آشکار است
گر از فصل زمستان است بهمن
چرا امشب جهان چون لاله‌زار است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد