هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

پست تو نگاه :-/


نظرات 15 + ارسال نظر


............... ? §? §?§?
.......... ? §? .............? §?
.........? §? ................ ? §? ...................? §? §? §?
....... ? §?.......................? §?.......... ? §? .............? §?
....... ? §?..........................? §? .... ? §? ...................? §?
....... ? §? ..........................? §?? §? .........................? §?
........ ? §?..............................? §? ..............................? §?
......... ? §? ................................................................? §?
........... ? §? ..............................................................? §?
............. ? §? ............تقدیم به تو شما دوست خوبم..........? §?
............... ? §? .....................................................? § ?
................. ? §? ..................................................? §?
................... ? §? ...............................................? §?
..................... ? §? .........................................? § ?
........................? §? ....................................? §?
......................... ? §? ..............................? §?
.............................. ? §? ......................? §?
.................................. ? §? .............. ? §?
..................................... ? §? .........? §?
........................................ ? §?..? §?
...............................................? ?§

مرسی

باشو 1390/11/03 ساعت 15:02

سلام قالب زیبات مبارک خداراشکرچشممان بجمال وبت روشن شد عاقبت بخیربشی عزیزمممممممممممممم

سلام عمه جان

آره دیگه عوض کردم بتونید وبو ببینید

ممنون عمه جونم

یاس 1390/11/03 ساعت 02:42 http://yasebanafshman.blogfa.com

ما می گوییم و می گذریم

این رسم زندگی است

این خود زندگی است

بیایید تا هستیم

از عشق بگوییم

..از شقایق های عاشق

...از بید های مجنون
...
ما می گوییم و می گذریم

این رسم زندگی است

این خود زندگی است

ما می گوییم و می گذریم

سلام
لفرین . ابتکار قشنگی بود .

مرسی

خاب بابا چرا راه ادمو انقد سخ میکنی...ایول عجب شعری بود...حال کردم...

هرچی سخت تر باشه رسیدن بهش بیشتر مزه میده

eli 1390/11/02 ساعت 21:30 http://chert-pert.blogsky.com/

اپم تشریف بیارید

اومدم عزیز

سلام...
چقدر جالبه! پست توی کامنتدونی!
قشنگ بود..
تابعد

سلام محدثه جان

فدات

چقدر قالبت ناز شده

چشات ناز میبینه کرگدنی

Unicorn 1390/11/02 ساعت 12:49 http://fire-fighter.blogsky.com

دوست دارم این آهنگو ...

منم همینطور ...

ستوده 1390/11/02 ساعت 12:42 http://saba055.blogsky.com/

انشالله خدا بهت ده تا شیطون بده با دوتا آتیش پاره ویک شوهر خوب

وایییییییییییییییییییییییییییی نه همون یه دونه کافیه

ستوده 1390/11/02 ساعت 11:02

میگم خونه ات چقدر خوشکل شده خانمی .
انگار تو یک باغ گل وارد میشی

چشات خوشگل میبینه عزیزم

من عاشق هفت سنگم ، عاشق خونه ی قشنگمم

ستوده 1390/11/02 ساعت 11:01 http://saba055.blogsky.com/

حالا این چی بود
من که نفهمیدم تو به جای پست گذاشتن نظر گذاشتی .

سلام خانم معلم

آره دیگه پستم تو نظراته

مرتضی 1390/11/02 ساعت 00:40 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
قشنگه !اینم یه نوع ابتکاره!؟
آپم بیا...

سلام

آره دیگه ، اینم یه جورشه


اومدم


آخ آخ چه مزه داد

از این به بعد تو نظراتم پست میزارم

بعدش هم میام به خودم جواب میدم

اینقده حال میده

سلام
این دیگه چه جورشه
من که تا حالا ندیده بودم پست رو بیان تو قسمت نظرات بذارن
البته ازت بعید نیست این کارا

این مدل شبنمیه


پستم تو نظراته


salam

بیا با من مدارا کن که من مجنونم و مستم
اگر از عاشقی پرسی، بدان دلتنگ آن هستم
بیا با من مدارا کن که دل غمگین و جان خستم
اگر از درد من پرسی بدان لب را فرو بستم
بیا از غم شکایت کن که من همدرد تو هستم
بیا شکوه از دل کن که من نازک دلی خستم
جدایی را حکایت کن که من زخمی آن هستم
اگر از زخم دل پرسی برایش مرهمی بستم
مجنونم و مستم به پای تو نشستم
آخر ز بدیهات بیچاره شکستم
مجنونم و مستم به پای تو نشستم
آخر ز بدیهات بیچاره شکستم
برو راهِ وفا آموز که من بار سفر بستم
دگر اینجا نمی‌مانم رهایی از وفا جستم
برو عشق از خدا آموز که من دل را بر او بستم
نمیخواهم تو را دیگر بدان از دام تو جستم
مجنونم و مستم به پای تو نشستم
آخر ز بدیهات بیچاره شکستم
مجنونم و دل را به چشمان تو بستم
هشیار شدم آخر از دام تو جستم
مجنونم و مستم عاشقمو خستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد