هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

بلاگفا یا بلاگ اسکای ؟


پست امروز رو ضبط کردم
گوش کنید


http://s1.picofile.com/file/7268205157/Rec.amr.html



 
broken heart فکر میکردم بیشتر امتیاز بگیرم broken heart
crying پس دوستام کجان ؟
crying

نظرات 31 + ارسال نظر
سپهر 1390/11/22 ساعت 18:48 http://greendream.blogsky.com

ابتکارت تو حلقم.

دمت گرم. عجب صدای گرمی داری.!

منم باهات موافقم . ولی بلاگفا رو اصلن ازش خوشم نمیاد. بلاگ اسکای رو عشقه.

من 1390/11/11 ساعت 00:13 http://1man-1to-ma.blogfa.com

برات آف گذاشتم ندیدی؟
من از ۱۱:۰۶
تا الان که ۱۲:۱۳
آن هستم

شرمنده امشب گرفتاری نزاشت صحبت کنیم

من 1390/11/10 ساعت 23:17 http://1man-1to-ma.blogfa.com

کی ا.مدی که من نبودم؟

الآن ساعت 23:42 دقیقست

نونوچه 1390/11/10 ساعت 19:37 http://nonoche.blogsky.com

واااااااااااااااااااااای خاله چه کردی با این وبت!!! خیلی خوشدل شده!!!

چشات خوشدل میبینه خاله

من 1390/11/10 ساعت 16:28 http://1man-1to-ma.blogfa.com

سلام¤
قصه نیستم که بگویی
نغمه نیستم که بخوانی
صدا نیستم که بشنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...
من درد مشترک ام
مرا فریاد کن.
دست ات را به من بده
دست های تو با من آشناست
ای دیر یافته با تو سخن می گویم
یه سان ابر که با توفان
به سان علف که با صحرا
به سان باران که با دریا
به سان پرنده که با بهار
به سان درخت که با جنگل سخن می گوید

زیرا که من
ریشه های تو را در یافته ام
زیرا که صدای من
با صدای تو آشناست.

زیبا بود

باشو 1390/11/10 ساعت 14:58

سلام.خداقوت امتحانات تموم شده؟

سلام

بله عمه جان تموم شده

ZiZoOo 1390/11/09 ساعت 22:04 http://poweroflove.blogsky.com

شبنمی توام بیا حرفتو ترجمه کن ؟

زیر پوستی نظر دادی

جدی ؟
چطور خودم متوجه نشدم ؟

ولش کن هیچی بوده تموم شده موفق باشی
خدانگهدار

خواهش میکنم خودتو معرفی کن

سلام رفیق وبلاگ خوبی داری با تبادل لین چطوری یه سر بزن جان خودم پشیمون نمیشی
بیا اگه پسندیدی بگو
راستی منو با نام همشهری وبا همین آدرس لینک کن ممنون

سلام (ممنون)

در اولین فرصت به وبلاگتون سر میزنم

سعید 1390/11/09 ساعت 16:01 http://iransalam.blogsky.com

با سلام
قالب وبلاگ که مشخص از کجاست
mythems.ir
اما عکساشو خودم تهیه کردم تو قالب وبلاگ قراردادم بازم در خدمتم

مرسی

من 1390/11/09 ساعت 13:10 http://1man-1to-ma.blogfa.com

دنگ...، دنگ ....
لحظه ها می گذرد.
آنچه بگذشت ، نمی آید باز.
قصه ای هست که هرگز دیگر
نتواند شد آغاز.
مثل این است که یک پرسش بی پاسخ
بر لب سر زمان ماسیده است.
تند برمی خیزم
تا به دیوار همین لحظه که در آن همه چیز
رنگ لذت دارد ، آویزم،
آنچه می ماند از این جهد به جای :
خنده لحظه پنهان شده از چشمانم.
و آنچه بر پیکر او می ماند:
نقش انگشتانم.

دنگ...
فرصتی از کف رفت.
قصه ای گشت تمام.
لحظه باید پی لحظه گذرد
تا که جان گیرد در فکر دوام،
این دوامی که درون رگ من ریخته زهر،
وا رهاینده از اندیشه من رشته حال
وز رهی دور و دراز
داده پیوندم با فکر زوال.

منتظرتم





صدای عشق 1390/11/09 ساعت 12:56 http://2al.blogfa.com

ممنون ازحضورگرمت

خواهش میشه

سلام
امتیازنمیدی؟

دادم

سلام
اره برای یه مدت برابر بودیم.
ولی الان من بالاتر از شمام...
من به شما امتیاز دادم .به منم امتیاز بدین.

Mary 1390/11/08 ساعت 20:46 http://www.mary66.blogsky.com

ژوبرت :

برای یاد گرفتن آنچه می خواستم بدانم احتیاج به پیری داشتم

اکنون برای خوب به پا کردن آنچه که می دانم

احتیاج به جوانی دارم …

*************************
سلاااااااام گلم
امیدوارم تو مسابقه موفق بشی بهت امتیاز دادم
فراموش نکنی به وبلاگم امتیاز بدی!!!!!
زود بیا گلم

مرسی


حتما

سماء 1390/11/08 ساعت 20:33 http://starHello.blogfa.com


نظر بدیم چی ؟

اضافه نمیشیم ؟
اینی که بالا گفتی یعنی چی؟؟؟
خوب گلم من پستای اولی که
گذاشتم دوسه تا نظر داشتم که بهترین نظراتم بود
خوب ما بلاگفاییا اگه از اون شکلا نفرستیم چه جور بگیم اپیم؟؟؟؟؟؟؟؟
درسته که میشه همین کلمه سادرو نوشت ولی خوب حالا با یه کم تزیین بهتره

من نمیدونم بقیه بلاگفاییا چه جورین ولی من خودم هروقت گفتم اپم اپ طرف مقابلم خوندم و نظرمو دربارش گفتم
اووووووووووووووووه
خسته شدم چقد نوشتم

ما بلاگ اسکایی ها هی به هم نمیگیم آپیم

من 1390/11/08 ساعت 19:33 http://1man-1to-ma.blogfa.com

سلام
با چت می تونم راحت تر برات توضیح بدم
اگر مایلی این میل یاهو میل هم دارم
موافق بودی برام نظر بذار

افکار و طرز فکر شما خیلی از دنیای ما دوره

ZiZoOo 1390/11/08 ساعت 15:22 http://poweroflove.blogsky.com

چقد این تبلت وسیله ی غیرقابل انعطافیه الن به عبارتی پدر صاب بچه ام در امد تا بتونم یه نظر بدم ... اه اه

تبلت : وسیله ای ست شبیه به رایانه ولی با کاربردی متفاوت و محدود تر ولی در سایز کوچک و قابل حمل

الن : الان

پدر صاب بچه : همون پدر صاحب بچه

مشکل دیگه ای هم هست ؟!

تو به چه زبونی صحبت میکنی ؟

سلام.شبنم یه انتقاد قبلا هم بهت گفتم دوباره میگم این عادتو که تند تند حرف میزنی رو سعی کن عوض کنی.بای

سلام

اتتقادپذیرم اما این مدلمه عوض بشو نیست

یادم نمیاد قبلا بهم کسی گفته باشه(به غیر از اقوام)

میشه خودتونو معرفی کنید ؟

ستوده 1390/11/08 ساعت 14:03

بهت امتیاز دادم انشالله برنده میشی .
حالا چی بهت میدن .
بلاگفا را ول کن من که اصلا خوشم نمیاد ازشون

مرسی ستوده جون

هر روز بهم امتیاز بده

بلاگفا به درد نمیخوره اما الآن بیشترین امتیاز مال یه بلاگفایی هستش

immortaم 1390/11/08 ساعت 13:41 http://jangavaran.blogsky.com

وبهای بلاگفا که کلا دپرسن!90درصد شون هم دخترن!!!
فقط بلاگ اسکای خودمون!

منم فقط از بلاگ اسکای خوشم میاد

تو نمیدونی اونا چرا آمارشون بالاست ؟

اون نظر قبلیه منم
دیگه پیر شدم
یادم میره اسممو بنویسم

عه چه جالب منم الآن گفتم پیر شدی


خودم فهمیدم شمایید

[ بدون نام ] 1390/11/08 ساعت 13:12

سلام
فقط این کارای خوشگل خوشگل از شبنمی بر میاد
خیلی کار قشنگیه
من نمیدونم تو بلاگفا چه خبره
درست میگی
وبلاگ های اول رو که توی این مسابقه میدیدم همشون در پیت بودن
البته با عرض معذرت
یکیشون اومده هر چی رو وال فیس بوکش بوده کپی کرده تو وبلاگش
همه هم اومدن ازش تعریف کردن و گفتن چقدر با حالی
آخه اینا رو که خودش نگفته
بی خیال
خلاصه
بهت تبریک میگم بابت خلاقیتت

سلام بر کرگدنی

میگم کرگدنی پیر شدیااااااااااااااااااا :| ( ) یادت رفته اسمتو بنویسی


آره بلاگفایی ها ( البته نه همه شون ) وبلاگای جالبی نیستن اما تعداد نظراتشون و آمار بازدیدهاشون بالاست

من 1390/11/08 ساعت 10:27 http://1man-1to-ma.blogfa.com

زندگی با همه‌ی وسعت خویش
محفل ساکت غم خوردن نیست
حاصلش تن به جزا دادن و افسوردن نیست
زندگی خوردن و خوابیدن نیست
زندگی جنبش جاری شدن است
از تماشاگاهه آغاز حیات تا به جای که خدا میداند

سلام
با
"...ناگفته هایی که دیر گفتم...."
"پاسخ به سوال دوستان"
بروزم
منتظر حضورتم
منتظرم نذار

سلام دوست عزیز

من نمیدونم شما چند سالتونه دخترید یا پسر ، چقد مذهبی هستید و به چیا اعتقاد دارید ( واسه همین ) نمیتونم باهاتون راجب دین و عقیده هام بحثی داشته باشم

وقتی بهتر شناختمتون میتونم تو بحثتون شرکت کنم


از اون مل نظرا که گفتم توی نظراتم هست الآن هرچی میگردم پیداش نمیکنم غیب شده

منظورم از اینا بود :

____ ♣♣♣_____________♣♣♣
_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣
♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣
♣___________♣___♣ __________ ♣
♣____________♣_♣ ___________ ♣
_ ♣____________♣ ___________ ♣
__ ♣________ ----------------------♣
____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣
______ ♣ ______________ ♣
________ ♣ __________ ♣
__________ ♣ ______ ♣
_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣
______ ♣____♣__♣__♣____♣
_______ ♣_____♣♣_♣____♣
_________ ♣_♣__♣♣__♣
__دیر نکنیا__________ ♣♣
_________________ ♣♣
_____زودی بیا________ ♣♣
_________________ ♣♣........
@...............@..........@............@@@@@.........@
@@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@.........@
@....@..@....@....@.........@...............@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@



__*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_################
____##################################
______###########...اهورایی ...#############
_______##############################
________############################
__________### دوستت دارم تا اخرعمرم#######
___________####موفق و پیروز باشی....#####
____________#### خیلی دوستت دارم####
_____________#################
_______________###..منتظرم..####
________________##########
_________________########
__________________######
__________________####
__________________###
__________________

سلام اول باید بگم که کاملا با حرفت موافقم دقیقا درسته بین خودمون بمونه ولی من به خاطر همین با شما بلاگ اسکایی ها هستم چون بیشتر بلاگ فایی ها همون جوری که گفتی اصلا توجهی به پست جدیدی که میزاری ندارن و فقط به جا نظر، جواب میدن یا همین که گفتی شکلک میفرستن که چی اپم.....و اگه به نظراشون نگاه کنی میبینی همش تشکر کردن از این که به وبم سر زدی....و بیشتر فضای بلاگفا رو یه مشت عاشق دل شکسته که میان شر و ور مینویسن پر کرده...به قول خودت اگه دو تا نظرم باشه که مربوط به پست باشه ادم دلش خوشه تا اینکه 200 تا نظر بی مورد باشه
هر چند منم بلاگفایم...امیدوارم اینجوری نباشم

1 : اصلا شبیه بلاگفایی ها نیستی چون :
الف : از اینجور نظرا نداری

@...............@..........@............@@@@@.........@
@@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@.........@
@....@..@....@....@.........@...............@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@



__*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_################
____##################################
______###########...اهورایی ...#############
_______##############################
________############################
__________### دوستت دارم تا اخرعمرم#######
___________####موفق و پیروز باشی....#####
____________#### خیلی دوستت دارم####
_____________#################
_______________###..منتظرم..####
________________##########
_________________########
__________________######
__________________####
__________________###
__________________

____ ♣♣♣_____________♣♣♣
_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣
♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣
♣___________♣___♣ __________ ♣
♣____________♣_♣ ___________ ♣
_ ♣____________♣ ___________ ♣
__ ♣________ ----------------------♣
____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣
______ ♣ ______________ ♣
________ ♣ __________ ♣
__________ ♣ ______ ♣
_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣
______ ♣____♣__♣__♣____♣
_______ ♣_____♣♣_♣____♣
_________ ♣_♣__♣♣__♣
__دیر نکنیا__________ ♣♣
_________________ ♣♣
_____زودی بیا________ ♣♣
_________________ ♣♣........

ب : تعداد نظراتت به 100 تا نمیرسه

ج : 100 تا لینک هم نداری

واسه همین تا حالا دقت نکرده بودم که بلاگفا هستی


2 : اصلا از قالب نظرات بلاگفا خوشم نمیاد
به قول زینب « الن به عبارتی پدر صاب بچه ام در امد تا بتونم یه نظر بدم »

3 : میشه یکم در مورد این گروهتون توضیح بدید ؟

4 : جواب نیست که ماشاالله واسه خودش یه پسته

zizo0o 1390/11/07 ساعت 21:35

شبنم جونم عاشق این ابتکارت در زمینه ی وبلاگ نویس ام .
کاش منم امتحانام زودتر تموم شه اخه کلی با وبلاگم کار دارم . البته اگه نرم شمال . می دونی که وضع وب اونجا درامه . همون اسفبار خودمون.



چقد این تبلت وسیله ی غیرقابل انعطافیه الن به عبارتی پدر صاب بچه ام در امد تا بتونم یه نظر بدم ... اه اه

سلام خواهر

لطفا اینو ترجمه کن : چقد این تبلت وسیله ی غیرقابل انعطافیه الن به عبارتی پدر صاب بچه ام در امد تا بتونم یه نظر بدم ... اه اه

یاسر 1390/11/07 ساعت 18:55 http://www.yas-m.blogsky.com

شما از نظر من همیشه برتر هستین.

ممنون لطف داری


دیدی وبلاگامون امتیازش یکیه ؟

یاسر 1390/11/07 ساعت 18:49 http://www.yas-m.blogsky.com

وبلاگتو با کدوم وبلاگ ها مقایسه کردی؟

با اونایی گه بلاگفا بودن

Nima 1390/11/07 ساعت 18:44 http://nimacruise.blogsky.com

چیه هست حالا ؟

نترس خطرناک نیست گوش کن

یاسر 1390/11/07 ساعت 18:44 http://www.yas-m.blogsky.com

سوت یعنی چی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد