هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

بستری


مدتی نبودم حالم خوش نبود بیمارستان بستری بودم اما الآن خوبم ولی متاسفانه نت ندارم که بیام

بی نتی بد دردیه

نظرات 6 + ارسال نظر

شبنــــــــــــــــــــــــــــــم؟؟

کوجااااااااااااااای تو دختر؟؟

بیمارستااااااااااااااااان؟

خدا بد نده

یه خبر از حالت بر ما بده

الان کاملا خوبی؟؟؟

پرتابه 1392/01/07 ساعت 16:17 http://partabeh.com

سلام شبنم جان
نوروزت مبارک ...
من یکی از اعضای پرتابه هستم. می دونی بعضی وقتا یه سری حرفا هستن که نه می شه تو وبلاگ نوشتشون ( یعنی به اندازه ی یه پست وبلاگ نیستن) و نه دوست داری از بین برن...
من اومدم بهت بگم که پرتابه دقیقا جائیه واسه این حرفا یعنی می تونی تو پرتاب های 198 کاراکتری همه ی حرفای مینیمالت رو بنویسی
ما تو پرتابه کپی پیست نمی کنیم و خوشحال میشیم که تو هم بیای تو جمع ما و از نوشته هات بهره مندمون کنی...
منتظرتیم

اره بیا یه خبـــــر از خودت بده خواهشن....

نظرت چیه بیای یه خبر بدی از خودت؟

شبنـــــــــــــــــــــــــــــــــم

عـــه چرا؟؟؟

خدا بد نده.... چی شده؟

شبنم؟؟

الان خوبــــــــــی؟؟ چی شده دم عیدی؟؟؟

بیا و از حال خودت خبرمون کن... خب؟؟؟

-----------------------

ژینوووووووس ؟؟ جدی گفتی واقعن؟؟

الان خوبین شما هااااااااا؟؟؟؟؟؟؟

چرا ادمو نگران میکنین؟؟؟؟

-------------

زودی بگین چی شده ... حالتون خوبه الان؟؟؟


منم چن روز پیش حدودا یه هفته بیمارستان بودم...
الان خوبی شبنمی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد