هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خانم ها بخوانند


آقایون شرمنده اینو شما نباید بخونید





مگه شما خانم هستید ؟


نرید ادامه مطلب خواهشا


ادامه مطلب ...

نظرات 7 + ارسال نظر

فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرار

خوندم.....ولی به کسی نمیگم

گفتم چک کنید اگه مرد هستید نخونیداااااااا

یکی!!! 1391/03/08 ساعت 15:47

فک کنم مث همیشه تابلو بازی در اووردم

منظورت رو متوجه نشدم

یکی!!! 1391/03/07 ساعت 15:41

آخرش آقایون با دوستاشون برن بیرون یا نرن بیرون؟
تکلیف چیه؟

خب این بستگی داره . بعضی آقایون بلانسبت بعضی ها جنبه ندارن

اگه دوستاشون ول باشن و بیرون رفتنشون یعنی پارتی رفتن و مست کردن نباید بذاریم اصلا اسم دوست رو بیارن چه برسه بخوان برن باهاشون بیرون

اینجور دوستی ها فقط گذشته و حال و آینده ی آدم رو تباه و سیاه میکنه و فقط پشیمونی برای آدم باقی میذاره

یکی!!! 1391/03/07 ساعت 14:50

والا من باید چک کنم
بعضی وختا شک میکنم آقا هستم یا خانوم:|

منم شک دارم مرد باشی

آرمان 1391/03/05 ساعت 20:04 http://abdozdak.blogsky.com/

من به ادامه مطلب نرفتم
جایزه چیزی میدی ابجی!

پس از دست دادی داداش ( یه چیز خوب نوشته بودم )

خب اگر دوستی نباشه که باهاش بریم چیکار کنیم

منظورم آقایون بود که بذارید با دوستاشون برن بیرون

اما نذارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد