هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خوش رفتاری


امام صادق علیه السلام :


هیچ شیوه زندگانی گواراتر از زندگانی آمیخته با حسن خلق نیست .



پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم :


بهترین شما ( مردان ) کسی است که با همسرش از همه خوش رفتار تر باشد و من از همه شما با همسرم خوش رفتار تر هستم .



راه روشن :


احساس رفاه و آسایش ، مهمتر از داشتن وسائل و اسباب متعدد است . چه بسیار خانواده ها هستند که با آنکه دارای امکانات رفاهی فراوانی می باشند احساس رضایت و آرامش نمی کنند . و چه بسیار افراد که با رضایتمندی و قناعت از حداقل امکانات با مدریت و دقت استفاده و رفع نیاز می نمایند .

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام

به خونه ی من هم بیا

وبلاگم هر روز بروز میشه

منتظرتم

یکی!!! 1391/03/07 ساعت 15:49

تبربک میگم

ممنون دوست عزیز

یکی!!! 1391/03/07 ساعت 15:43

آقای خونه رو معرفی نمیکنی؟

آقای خونه فعلا رفته مسافرت . وقتی برگشت جدی و رسمی معرفیش میکنم

خیلی دلم براش تنگ شده

یکی!!! 1391/03/07 ساعت 15:38

عقاید نه
رفتارمون
البته اگه شما به این چیزایی که می نویسی عمل کنی

من همشو باور دارم و 100 % عمل میکنم

آقای خونه هم با من هم عقیدست میتونه تایید کنه

یکی!!! 1391/03/07 ساعت 14:51

ای بابا
هر چی می نویسی که من بر عکسشم
این چه وضعشه؟

لابد عقایدمون خیلی با هم فرق داره

خوش رفتاری که بله خیلی خوبه ما هم که از حد گذروندیمش
میگم این چند روز چرا وبت را پرده کرده بودی .

نمیدونم

به خدا اگه به اندازه سر سوزن گفته های این بزرگواران را سرلوحه زندگیمون کنیم اینهمه مشکلات جور و واجور نمیبینیم....
دستت درد نکنه آبجی.... عالی بود

قابلی نداشت


منم مثل بقیه خیلی سخنان امامان و پیامبر رو نمیخوندم و این نشونه ی بی توجهی و بی سوادیه من بود . اما یه مدتیه خیلی دنبالش هستم و به عنوان یه مسلمان واجب میدونم که بدونم راجب مسائل مختلف دیدگاه بزرگان مخصوصا پیامبر بزرگوارمون چیه

امید 1391/03/05 ساعت 12:10 http://garmak.blogsky.com/

ابجی! ننوشتی "آقایان بخوانند"

لطفا بنویسید تا موضع مان روشن شود

این برای همه بود . شما منتظری بگم خانم ها بخواند بیاین بگید ، خانم ها دقت کنید !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد