هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

شبنم نامه

اینم عکس دستبند خودم



چو شب را گزارش درآمد بزیست
بخندید خورشید و شبنم گریست .

نظامی .


و شبنم چو گردد هوا نیز تر
دم ما کند زان نسیم آبخور.

نظامی .


چو شبنم بیفتاد مسکین و خرد
به مهر آسمانش به عیوق برد.

سعدی .


نم شبنم به گل رسد شبها
هم نمی بر سراب میچکدش .

خاقانی .


دیده ٔ اهل طمع به نعمت دنیا
پر نشود همچنانکه چاه به شبنم .

سعدی .


هر شبنمی در این ره صد بحر آتشین است
دردا که این معما شرح و بیان ندارد.

حافظ .


گریه ٔ حافظ چه سنجد پیش استغنای عشق
کاندرین دریا نماید هفت دریا شبنمی .

حافظ .

نظرات 15 + ارسال نظر
mohammad ali 1391/04/05 ساعت 16:26 http://bia2me.blogsky.com

wOw !

خودم 1391/04/04 ساعت 20:37

خوب اخه ناخونت خوشکل تره
راستی واس خرید اینترنتی باید چیکار کنیم
شماره حسابی چیزی؟
چیکار کنیم دیگه باید کلی از پولمون رو به این دستبند بدیم
وقتی شبنم جان میگه حساسیت نداره حتما چیز خوبی باید باشه

چشات خوشگل میبینه عزیزم

اگه واقعا قصد خرید داشته باشی با هم هماهنگ میکنیم و ...

شبنمی جان تمام مطالبی که نوشتی درست ومتین .
اما در این میان چند نکته ریز باریکتر زمو اینجاست که اجازه استفاده از این وسایل را نمیدهد .
اول کسی که به تیتانیوم حساسیت دتارد چه کند .
دوم از راه دور نمیشود کاری کرد باید جلسات حضوری باشد وهر بار هزینه رفت وامد زیاد میشود که آدمی عطایش را به لقایش میبخشد .
سوم خواهر مریض من هیچ نتیجه ای از این انرزی درمانی نبرد وآخر سر هم رحمت خدا رفت

جواب : اینا تیتانیوم اصل هستن که روی بدن هیچ موجود زنده ای حساسیت ایجاد نمیکنه . من خودم به بدلی جات و نقره و تیتانیوم و کلا هرچیزی جز طلا حساسیت دارم . اما این دستبند ها اصلا برام مشکلی درست نکرد و دارم راحت استفاده میکنم .

اصلا نیازی به رفت و آمد نداره . خرید میتونه اینترنتی باشه که راحت بیاد در خونتون . اگرم کسی دوست داشت حضوری خرید کنه و با کارشناس هامون صحبت کنه یک جلسه کافیه .

اینا با اون انرژی درمانی که شما دیدید خیلی فرق داره . کار اینا تازه توی ایران اومده . اینا تنها نمایندگی قانونی این محصولات در ایران هستن . پس خواهر شما مطمئنا از ما خرید نکرده و حتما جلسات انرژی درمانی با هزینه ی بالا رو شرکت کرده که کلا با کار ما فرق داره

اینم بگم که جلسات توجیحی که کارشناس های ما برگزار میکنن کاملا رایگان هستش و برای همه آزاده . البته برای کسانی که بخوان شرکت کنن وگرنه اجباری نیست و میتونه هرجور که براش راحت هستش محصولات رو خریداری کنه

خودمونیم چه دسبنده قشنگیه

من هزار تومن دارم میتونم یکیشو بخرم؟؟؟

آره خیلی قشنگه . طرح های دیگه هم داره .

!!!!

سلام
اس بابا
اینجا چرا این شکلی شده؟؟؟؟
خودتی شبنم؟؟؟

دستبند دیگه چیه؟؟؟

من نبودم چی شد؟؟؟

درموردش کامل توضیح دادم . پست ها رو یه نگاهی بندازی میفهمی اینا چی هستن

کرگدنی 1391/04/03 ساعت 10:19

اگه در مورد کرگدن شعر نیست
حداقل در موردش فیلم ساختن
آخرین شعر کرگدن
:p

اوهوم

کرگدنی 1391/04/03 ساعت 09:53

یه سوال
بند این دستبند رو اول می بندی و بعد دستت می کنی
یا اول دستت میکنی و می بندی
یا اصلا بندشو نمی بندی

namakdoon 1391/04/03 ساعت 03:32

خخخ...D:

خودم 1391/04/02 ساعت 21:46

حالا دستبند رو بیخیال طراحی رو ناخنت چقدر خوشکله

من این همه از دستبندو کارایی هاش گفتم اونوقت تو فقط طرح ناخونمو دیدی ؟

امید 1391/04/02 ساعت 13:40 http://garmak.blogsky.com/

ابجی منظور ما شوخی بود
نگفتیم که حتما اسمش را بذارید چیزی که ما گفتیم


البته خیلی اسم بهش میاد

حرف برادر بزرگترو باید گوش کرد دیگه

دست مریزاد. ایبات شیرین و پرمغزی رو انتخاب کردید که قبلا هم خونده بودم. قند مکرر بود.

این شاعرا گیر دان به اسم من . میگن اسمم خیلی قشنگه هی دارن برام شعر میگن . ماشاالله همه جارو هم با این شعراشون پر کردن . دیگه برای همه خوندنش تکراریه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


سرم گیج رفت

امید 1391/04/01 ساعت 20:47 http://garmak.blogsky.com/

اسم پستت را بذار شبنم نامه

چشم

کرگدنی 1391/04/01 ساعت 08:57 http://fonex.blogsky.com

یه شعر نداری کرگدن توش باشه؟
حسودیم شد

نبود !!

ای حسود

یاسر 1391/03/31 ساعت 22:57 http://yas-m.blogsky.com/#

دل چو شبنم ما را به بحر بازرسان

که دم به دم ز غریبی دو صد زیان داریم
مولوی
*****************
جذب کن ای بادصفت آب وجود همه را

برکش خورشیدصفت شبنمه‌ای رازگوی
مولوی

خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــلی ممنون عزیز

یاسر 1391/03/31 ساعت 22:47 http://yas-m.blogsky.com/#

سلام
مرسی که سر زدی.
شعرهای شبنمی قشنگ بودند.(همشون شاعرای معروفی ونامی هستن)
موفق باشی.........

خود شبنمی هم قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد