هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

بایو انرژی (Bio Energy)


استرس چیست؟

استرس پاسخ ویژه بدن به محرک هایی مانند ترس یا درد است، که تعادل روحی و روانی بدن را مختل می کنند. شما استرس را هر روز به هنگام انجام وظایف خود در محل کار یا در خانه تجربه می کنید. از آنجایی که استرس شرایط ذهنی و جسمی شما را تحت تأثیر قرار می دهد، اغلب می تواند منجر به بروز بیماری ها و اختلالات جسمی از قبیل کوفتگی، درد، افسردگی، خستگی مفرط، کسالت و غیره شود.

 

عوامل استرس:

  • عوامل برونی

  • عوامل درونی

  • امواج الکترومغناطیسی

  • کمبود خواب و فعالیت بدنی

  • تشعشعات

  • سوء تغذیه یا رژیم غذایی ناسالم

  • آلودگی ها

  • کمبود انرژی

  • ناهنجاری محیط زیست

  • مصرف سیگار و مشروبات الکلی

 

راه حل

بدن خود را برای دست یابی به سلامتی طبیعی متعادل سازید.
راز دست یابی به سلامتی، محفاظت از خود در برابر عوامل مضر خارجی و ناهنجاری های محیط زیست می باشد. بدن ما برای رسیدن به بهترین کارایی باید از سطح انرژی کافی برخوردار باشد.

 

بدن شما

بدن شما دارای بیش از 60 تریلیون سلول می باشد که توسط 72.000 عصب با یکدیگر در ارتباط هستند. سیستم اطلاع رسانی بدن شما کاملاً وابسته به انرژی الکترومغناطیسی می باشد. بدون آن هیچگونه زندگی نخواهد داشت. در نتیجه سلامتی هم معنایی ندارد.

 

دستبند های بایو انرژی آمگا

در این دستبندها از مغناطیس درمانی سنتی همراه با طیف مادون قرمز برای ساماندهی میدان انرژی بدن شما استفاده شده است. با استفاده از این دستبندها از زیبایی و مزایای سلامتی به طور همزمان بهره مند می شوید.
این دستبند ها یون های منفی را فعال، و یون های مثبت را دفع می کند و بدن را به حالت تعادل (هموستاز) می رساند. بدن در حالت تعادل توانایی احیای خودش را دارد.

این دستبندها از جنس تیتانیوم گرید 2 هستند و با مهارتی خاص، ساخته شده اند که شامل ترکیبی از پودر ژرمانیم و مگنت های نادری به نام نئومیدیوم می باشند.

 

مگنت های آمگا

جنس مگنت های آمگا از عنصر نئودمیوم می باشد که هر کدام 3000 گاوس قدرت مغناطیسی دارند. مگنت های نئومیدیوم از جمله کمیاب ترین مگنت های طبیعی در زمین هستند و می توانند اشیاء فرومغناطیسی با اندازه چندین برابر خود را به راحتی جذب کنند. آن ها قدرتمند ترین مگنت های کمیاب روی زمین هستند.

 

فناوری مادون قرمز آمگا

امواج مادون قرمز را با چشم غیر مسلح نمی توان دید. این امواج به بدن انسان نفوذ می کند و دمای سطح بدن را کمی بالا می برد و باعث فعال شدن عملکردهای حیاتی مهمی در بدن می شود. کپسول های ژرمانیوم تعبیه شده در دستبندها، دارای درجه خلوص 99.99% می باشند. آن ها در دمای در حدود 32 درجه سانتیگراد از خود امواج مادون قرمز ساتع می کنند که باعث تقویت فعالیت آنزیم ها و افزایش سوخت و ساز بدن می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد