هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

کاتالوگ محصول ( دستبند )



سمینارها و جلسه با کارشناس ها کاملا رایگان است
البته اگه مایل باشید با کارشناس ها صحبت کنید وگرنه هیچ الزامی در این کار نیست









نظرات 5 + ارسال نظر
علی 1391/04/23 ساعت 00:11

salam
misheh axe in dastband haro baram mail koni?
va tanavoeshun dar che hadeh?
va inkeh hamunaiyeh ke varzeshkara mibandan?man didam karimi va ronado va mesi va andy read hameh dastbandayeh makhsusi dasteshuneh maikham bebinam az hminast?
gheymatesham loftan zireshun bezan manun

حتما

بهار 1391/04/04 ساعت 09:38 http://bahar91.blogsky.com

عکسات باز نمیشن

آپلود میکنم برات

میشه پیامک بدم

سلام

حالا چه فرقی میکنه ؟ اوکی شما پیامک بده . اما زنگ بزنید زودتر جواب میگیرید

واااااااااااااااای که چقدر دیر باز شد این قسمت نظرات


ممنون میشم یه توضیح مختصر در مورد این چیزا به من بدی

یعنی چی ..... مگه واسه شرکتش کار میکنی....یا شایدم شرکته واسه تو کار میکنه هاااااااااا؟؟؟؟

هم من برای اونا کار میکنم هم اونا برای من

امید 1391/03/31 ساعت 12:24 http://garmak.blogsky.com/

میگم ابجی با این شرکت مذکور قراردادی چیزی بستی؟!

ما را هم شریک کن تبلیغ می کنیم برایت

سلام
کارمندشونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد