هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

آقایان بخوانند


    رابطه عاطفی خود را با مادر و پدر خویش بیشتر کنید و سعی نمایید رابطه همسرتان با پدر و مادرتان صمیمی تر باشد .



اگه موضوعات رو یه نگاهی بندازید میبینید که موضوعاته : ( سخن روز - آقایان بخوانند و خانم ها بخوانند ) به لیست موضوعات اضافه شده و مرتب هم به روز میشه ، خب حالا خواسته ی من از شما دوستای گل اینه که حتما بخونید و حتما حتما حتما نظرتون رو درمورد پست بدید ، این خیلی برام مهمه ، چون نظرات شما نشأت گرفته از تجربیاتتونه ، مخصوصا اونایی که ازدواج کردن

نظرات 3 + ارسال نظر

موافقم ..... باشه سعی میکنم

آفرین پسرم/دخترم

یکی!!! 1391/03/07 ساعت 14:51

من که آخر رابطه عاطفی با خوونوادمم
ینی همین جور رابطه ی عاطفی از هم در میکنیم
دیگه از بقیه چه انتظاریه؟

عجب !!!!

امید 1391/03/05 ساعت 12:20 http://garmak.blogsky.com/

اهان حالا شد

یعنی الان مخاطب بنده هستم

خب حالا نظر بدید

رابطه بانو با والدین شما چطوره ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد