هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

اول مرغ بوده یا تخم مرغ ؟

نظرات 8 + ارسال نظر

خب فکر کنم اول مرغ بوده دیگه
مگه تا مرغ نباشه میشه تخم مرغ باشه

حمید 1389/12/18 ساعت 10:27

اول خروس بوده
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدشم یه خروس دیگه
بعدش یه مرغ

مطمئنی !!!

عژیژم بهتر بود میدیدی نوشتم جعبه لینک . .نه لینک روزانه

من از گوگل ریدر استفاده میکنم
نه تو جعبه لینکه نه لینک روزانه
حالا برات چه فرقی میکنه کجا باشه ؟ میشه دلیلتو بدونم ؟

ZiZoOo 1389/12/16 ساعت 13:11 http://qabeax.persianblog.ir

سلاممممممممممممممممم
سلاممممممممممممممممم
آجی خودم چطوره ؟
من میدونم که اول خدا مرغ رو آفریده اونم نه تنها به یه خروس .
چون خودش گفته من شما رو جفت آفریدم.
پس زیاد فکرش رو نکن.
بالاخره همه یه جفتی دارن حالا نمیتونن پیداش کنن دیگه تقصیر خودشونه .
خوب رفتم تو بحث فلسفی . بیخیال. ولی هرچی گفتم راست گفتم .
چیه ؟
وبلاگ آبجیمه .
دوست دارم کلی حرف بزنم .
نا سلامتی ما اینجا حق آب و گل داشتیم .
اشق هفت سنگی های گل هم هستیم.

مجتبی 1389/12/16 ساعت 11:51 http://loves20.blogfa.com

سلام
خانوم اجازه؟
من میدونم
اول خروس اومده بعد چینی ها جنس بنجل روش زدن شد مرغ

ولی خالی از شوخی میدونم اول جوجه بود و بعد هم مرغ

اول مرغ بودهُ من یادمه.

سلام شبنم خانوم
من توی یه مطلبی تو همین بحث خوندم که نوشته بود یه پروفسروی ثابت کرده بود اول تخم مرغ بوجود اومده

گفتم تا دیگه دل مشغولی نداشته باشی عزیز
های تا بای

عجب مرغ تخم مرغی!
نه عجب تخم مرغ مرغی
نه نه عجب مرغ مرغ تخمی
نه نه نه عجب تخم مرغ مرغی

گیج شدیم بخدا

این چه اپی بود شبنم جان! پاک قاط زدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد