هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

دلیلم این بود

سلام

اول بگم که برنامم واسه این پست اونجوری که میخواستم نشد و به هدفم به طور کامل نرسیدم چون همه اونایی که قبلا به این پست نظر دادن بازم نظر ندادن چون بعضی ها دیگه پیشمون نیستن . از طرفی هم دوستای جدید بهون اضافه شده که نظر هایه خیلی خوبی هم دادنو از این بابت خوشحالم و واقعا ازشون ممنونم

نظراتو که میخوندم توش خیلی نکته های قشنگی بود پیشنهاد میدم بخونید

خب حالا دلیلم

من این پستو ۶ ماه قبل گذاشته بودم و الآن دلیلم از دوباره گذاشتنش اینه که میخواستم دوستامو و نگاهشونو با ۶ ماه قبل مقایسه کنم و ببینم تو این مدت از لحاظ فکری چه تغییری کردنو آیا بعد از این مدت بازم از زندگی راضی هستن یا خدایی نکرده زندگی اونجور که میخواستن پیش نرفته

حالا توی جواب نگاهه ۶ ماه قبلشونو میزارم برید بخونید

ولی حیف اونجور که توقع داشتم بشه نشد ولی از نظراتتون چیزایه خوبی یاد گرفتم

ازتون ممنونم

... : حالا به نظر خودت الآن زندگیت بهتره یا ۶ ماه قبل ؟؟؟

خوشبختیم یا فکر میکنیم خوشبختیم ؟؟؟

خوشـبختی یعنـی چـی ؟

خوشـبخت واقعی کیـه ؟

ما خوشبختی رو تو چی می بینیم ؟

تـوی ثروت ؟

تـوی سلامتی ؟

داشتن خانواده ؟

یا داشتن آرامش ؟

یعنـی اونی که هم پول و سلامتی داره هم خانواده و آرامش ، واقعاً خوشـبخته یا نه ؟؟؟

شاید اونم یه کمبود هایی داره

پیش هر کسی میشینی داره از یه موضوعی گله میکنه ، حتی اونی که فکر میکنی خوشبخته و حس حسودیتو تحریک کرده ...

ولی وقتی به درد دلش گوش میکنی با خودت میگی « وای صد رحمت به زندگیه خودم »

این موضوع فکرمو به خودش مشغول کرده

که چقدر از زندگیم راضیَم ؟

زندگیم اونجور که می خوام هست ؟ 



... : شما چی ؟

... : از زندگیتون چقدر راضی هستید ؟

... : خوشـــبختید ؟

... : چه جوری به زندگی نگاه می کنید ؟


نظرات 33 + ارسال نظر

az 1ki Miporsan avalin bari ke kheili khajalat keshidi kei bood?
mige vaghti raftam khoone dar zadam 2khtar amoom daro baz kard.
Miporsan kei kheili kheili khejalatt keshidi ?
mige vaghti raftam dakhel 2khtar amoom goft man miram too otagh toham bia.
Miporsan kei kheili kheili kheili khejalat keshidi?
mige vaghti raftam 1dafe cheragha roshan shod hame goftan TAVALODET MOBARAK .
Migan in ke khejalat nadasht ..... mige akhe fek kardam azoon khabaras lokht raftam too otagh

من 6 ماه قبل نبودم و نظر ندادم اما الان میگم که نسبت به 6 ماه قبلم زندگیم خیلی بهتر شده...خیلی شیرین تر شده...اتفاقات خوب یاد افتاده...مسلما 6 ماه پیش نظرم این نبود

Unicorn 1389/12/10 ساعت 19:59 http://fire-fighter.blogsky.com

به نظر خودم الان از 6 ماه پیش خیلی خوشبخت ترم!

جالبه ... نگاهم به خوشبختی تغییری نکرده بود ... فقط مدل گفتنش عوض شده بود!!

مصطفی 1389/12/10 ساعت 19:26 http://mosixart.blogfa.com/

هفت سنگ عشق را به سر کوبیدیم و آخر ...
مرسی که اومدی پیشم

سلام
من هم شما را لینک کردم
راستش تو زندگی بعضی وقتا یه اتفاقایی میافته که آدم دیدش نسبت به زندگی و یا حتی اطرافیانش تغییر میکنه
البته خب همیشه که اتفاق بد نمیافته یعنی در واقع به قول یکی
خدا که بد بنده هاشو نمیخواد پس تو این اتفاق ممکنه یه حکمت یا یه هشدار باشه
من که زندگی و آینده رو دوست دارم به خصوص کسانی که تو زندگی من و لحظه های شاد من تاثیر زیاد داشتند مثل پدر و مادر مهربونم و همسر عزیزم که دست همشون رو از همین جا میبوسم
من سعی میکنم که هیچوقت ناامید نشم
چون میدونم که خدای مهربون هیچوقت تنهام نمیذاره
موفق باشید
یا علی

مجتبی 1389/12/10 ساعت 12:48 http://loves20.blogfa.com

سلام
شما خوبید اقاتون خوب هستن؟

چه خبرها ؟

شنیدم قرار اسباب کشی کنید و بعدش هم کمتر میای نت درسته؟
اخه دلت میاد رفقا رو تنها بزاری؟
قرار عروسی که بهم نخورده ؟منظورم اینه که هنوز دعوتم دیگه؟

من هر روز میرم کافی نت ( کنار دانشگاه )

من تنهاتون نمیزارم

نه عروسی سر جاشه دعوت نامه رو تو وب میزارم

راستش من اون پست ۶ ماه پیشتو نخوندم که الان جواب بدم
اگه آدرسوشو بهم بدی که پست شماره چنده میرم میخونم
راستی خیلی ممنون که بهم سر میزنی
راستشو بخوای دیگه داشتم نا امید میشدم و فکر میکردم نوشته هامو کسی نمیخونه
یه چیز دیگه هم میخواستم در گوشی بهت بگم
کسی نفهمه هااااا
یه لطفی میتونی بکنی؟
اگه دوست داشتی بیا نویسنده کرگدن عاشق هم بشو
واقعا خیلی قشنگ مینویسی
جوابمو زود بده
منتظرم

خب الآن که خوندی نظرت چیه ؟

احسان 1389/12/10 ساعت 12:04 http://ehsan2022.blogsky.com

ممنئن شما هم لینک شدید

رهــــا 1389/12/10 ساعت 11:57 http://never.blogsky.com

لینکت کردم شبنم جان

سلام مجدد.آمدم خدمتتون تا خدمتون قبلی را اصلاح کرده ودعوت کنم در اسر ع وقت تشریف بیارید منزل ما پاگشای خودتون وآقاتون.یه شعر قشنگ هم مهمان بنده هستید.اگر آمدید بهم بگید اگر هم نیامدید بهم بگید فقط بهم بگید .

اومدم ...

سلام
آمدم خدمتون بابت تشکر ازحضورتون در منزل ما.باز هم تشریف بیارید

سینا 1389/12/09 ساعت 16:54 http://omide-ma.blogsky.com

از منظر روانشناسی خوشبختی یک امر نسبی هستش که با توجه به نفکرات و علایق و خواسته های هر فردی ممکن است احساس ما نسبت به خوشبخت بودن فرق کنه.
از اونجایی که انسان همیشه یک موجوده کمالگرا بوده و هیچ وقت هم به داشته های خودش راضی نیست.دوست داره که نسبت به قبل جلوتر باشه و این حرص برای جلوتر بدن شاید موجب استرس بیشتر برای اون هم بشه.
البته اگه به این نکته ما فکر کنیم که ممکن بوده وضعیت ما بدتر از اینی که هست باشه نهایتا احساس بهتری هم خواهیم داشت.یعنی به داشته هایمان بیاندیشیم نه نداشته هایمان

ممنون از نظر کاملتون
خیلی خوب بود
حالا جواب من به شما : همینه که شما میگی
مثلا من پراید دارم و فکر میکنم کمه به خاطر همین احساس نا رضایتی میکنم ولی برعکسش هم هست که از پراید راضیم و میگم خیلی هم خوبه
به نظر من هم اگه وضعیت خودمونو با یه نفر تو سطح پایین تر یا با وضعیت قبلمون مقایسه کنیم احساس بدی خواهیم داشت

منم از زندگیم راضیم چون میتونست این جوری که هست نباشه و شاید بدتر

خب این نشون میده که از زندگی راضی هستی یا یه جورایی قانعی
این هم میتونه خوب باشه هم بد چون اگه قانع باشی دیگه دنبال چیزای بیشتر نمیری و تو همین سطح میمونی
ولی انسان همیشه خاسته هاش نا محدود بوده و شما استثنا نیستید

عمو پوریا 1389/12/08 ساعت 23:05

نه نیستم
خوشبختی رو تو آزادی میبینم
ندارم
نداریم
خوشبختی و تو لبخند می بینم نمی تونم بزنم
خوشبختی رو تو عشق می بینم
کییلو چند هست ؟
خوشبختی رو تو دوستی می بینم
بو . . . . . . .گرفته
خوشبختی رو . . . . ندیدم تاحالا که بخوام توصیفش کنم :|

مثل اینکه دلت خیلی پره

سلام شبنم جون
وب جالبی داری با مطالب با محتوا . شمارو لینک کردم و اگه وبمو قابل میدونی منو با اسم دانشجوی شالی بلینک
مرسی شبنم جون

قبل از اینکه بگین لینک کرده بودم
اسمتونو تو لیست ندیدین ؟
البته باید اسمشو عوض کنم

وقتی همه چیز به اندازه کافی داشته باشید و کمی قناعت و درک اطرافیان می تونه براتون خوشبختی رو بیاره

بله موضوع همینه ما قانع نیستیم
ولی سؤال اینجاست که ما همه چیز به اندازه کافی داریم ؟

رهــا 1389/12/08 ساعت 11:57 http://never.blogsky.com

موفق باشی

ممنون

رهــا 1389/12/08 ساعت 11:56 http://never.blogsky.com

در مورد پستت!

به نظرم هیچ چیز مطلق نیست...

نه خوشبختی ،نه ثروت و نه هیچ چیز دیگه.

ما آدما همیشه حس میکنیم یه چیزی کمه.یا یه جای کار مشکل داره.

البته بد نیست.ولی اکثر اوقات خودمون ضربه میخوریم

حس میکنیم یه چیزی کمه واسه اینکه هیچوقت به چیزایی که داریم قانع نیستیم

رهــا 1389/12/08 ساعت 11:54 http://never.blogsky.com

سلام دوست من.

مرسی که اومدی !

تازه به جمع بلاگ اسکای پیوستم.

از آشنایی با شما هم خوشبختم.

مجتبی 1389/12/08 ساعت 11:14 http://loves20.blogfa.com

سلام
من خوبم تو خوبی اقاتون خوبه؟
فکر کنم تا زمانی که شما برای من زن نگیری دست بردار نخواهید بود درسته؟

یله درست متوجه شدین


آقا حمید نظرات دست نخوردست
هرچی بود همیناست چیزی حذف نشده

حمید 1389/12/08 ساعت 00:52 http://hamidshams.blogsky.com/

نظرات من کو
شرینی من کجاس
شرینی
شرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینیشرینی
من شرینی میخوام

احسان 1389/12/07 ساعت 18:54 http://ehsan2022.blogsky.com

سلام ممنون امدی اگه با تبادل لینک موافقی منو بااسم واسه دلم لینک کن بعد بگو با چی لینکت کنم ممنوننننننننن

گودر فیلتره هنوز وقت نکردم از دوستم فیلتر شکن بگیرم
اصلا وقت نکردم از خونه برم بیرون

حالا نمیشه کمی ساعتش رو جلوتر بیاری؟

نکنه ساعت 9 دوشنبه قراره اتفاق بزرگی بیفته که اینقدر دقیق نوشتی
راستش رو بگو تا ما هم یه سر پناهی برای خود دست و پا کنیم

نه قرار نیست اتفاقی بیوفته
همین جوری ساعت دقیق دادم که بدونیدو سر بزنید
البته باید به نظرات سر بزنید
هنوز تعداد نظرات اونقدی که میخوام نشده

مجتبی 1389/12/07 ساعت 10:33 http://loves20.blogfa.com

اره بهم جواب رد دادن


راحت شدی؟

نه ناراحت شدم

آرش 1389/12/06 ساعت 22:57

از تو بگزشتم و بگذاشتمت با دگران ...رفتم از کوی لیکن به عقب سر نگران.../ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی .... تو بمان با دگران، وای به حال دگران/گشته چون مه به مهاقم که نشانم ندهند...آنچه افاق بجویند زکان تا به کران

سلام
ممنونم که بهم سر زدی (خوب زندگی کردن هنر می خواد که باید تلاش کرد و خوب آموختش )

مرسی

SNIPeR 1389/12/06 ساعت 21:31 http://esnayper.blogsky.com/

فرید هستم ، خوشبخت !

شما ۶ ماه قبل گفتی :

ببین آبجی خانوم ،
این غیره ممکنه که یه نفر هیچ مشکلی تو زندگیش نداشته باشه و از همه چی راضی باشه ، در هر صورت توی زندگیه هرکسی یه چیزایی هست که ناراحتش کنه ...
ولی واسه یکی این چیزا تعدادشون کمه و کم پیش میاد واسه یکی دیگه از درو دیوار میباره ...
همین
دو هفته ست که فهمیدم اونقدا که فک میکردم خوشبخت نیستم ، راضی نیستم

مجتبی 1389/12/06 ساعت 20:40 http://loves20.blogfa.com

سلام
به چه زبونی بگم منظورم از امر خیر خاستگاری اقا حمید از شما بود همین

خب شما خوبید خانواده محترم خوبن؟

اگه کتکم نزنی خوبم ممنون

Unicorn 1389/12/06 ساعت 17:55 http://fire-fighter.blogsky.com

خوشبختی یعنی از زندگی که داری بیشترین لذتو ببری حتی اگه بدترین زندگی رو داری ... به شخصه خوشبختم!!

نگاه ۶ ماه قبل شما :

لازم نیست که همه چیز داشته باشی تا از زندگی لذت ببری...ما داریم زندگی میکنیم تا از همه چیز لذت ببریم!

immortal 1389/12/06 ساعت 12:39 http://jangavaran.blogsky.com

من از زندگیم خیلییییییییی راضیم!
نگاه های متفاوتی به زندگی دارم!

شما فقط گفته بودی : آپم !!!

خب اینم واسه خودش نگاهیه دیگه !!!

اتفاقا امروز به محدرضا سر کلاس گفتم که خودمو خیلی دوست دارم و بهترین حالتی که میتونستم باشم هستم!!!

نگاه ۶ ماه قبل شما :

به نظر خودم که من خیلی بزرگتر از اینی که هستمم...!
این جامعه منو درک نمیکنه!!! (کی میگه من جوگیرم؟!)
من زورو ترینم...
راستی ما لینکت کردیم...(این یعنی اینکه همین الآن بدو(!) ما رو لینک کن...سریع!)

خوشبختی همان دیدگاه ما به زندگی است

اگر خوب نگاهش کنیم خوشبختیم
اگر بد نگاهش کنیم ناخوشبختیم
اگر اصلا نگاهش نکنیم نمی دونیم خوشبختیم یا ناخوشبختیم
اگر واقع بینامه نگاهش کنیم در یک زنگی واقعی خوشبختی واقعی را خواهیم یافت

اگر بپرسی معیار تشخیصش چیست
میگم رضایت

به قلبت رجوع کن اگر راضی هستی خوشبختی اگر نه ...

رضایت مهمه ولی هیچ کس از اتفاقای بد راضی نیست و نمیشه گفت زندگی همش اتفاقای خوبه

مجتبی 1389/12/05 ساعت 13:06 http://loves20.blogfa.com

خوشبختی
برای چی زندگی میکنیم اینکه خوشبخت بشیم ؟
زندگی با همه بالا ها و پستی هاش ابستن یک سری اتفاق هایست که گاهی برای ما خوش یمن و گاهی هم بد یمن وقتی اتفاق خوب می افته احساس شادمانی میکنیم خوشبختی رو از نزدیک حس میکنیم
اما وقتی اتفاق بد می افته خودمون رو از حس خوشبختی دور میبینیم و احساس میکنیم اون دست نیافتن نیست
من گاهی توی دو راهی میمونم که ایا واقعأ خوشبختم یا نه
اما جوابی پیدا نمیکنم من میگم پس خوشبختم که احساس بدبختی نمیکنم

اتفاقای بد نشونه ی بد بختی نیست ولی ما فکر میکنیم دیگه خدا دوسمون نداره حالا دیگه خوشبخت نیستیم

مجتبی 1389/12/05 ساعت 12:58 http://loves20.blogfa.com

سلام
اخه یه مدتی مریض بودم
راجع کدوم پست؟

همون قضیه دیگه !!! آره ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد