هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خیلی وقته از خودم نگفتم


روزای امتحانه اما من با وجود اینکه دوتاش گذشته هنوز سمت کتاب نرفتم . کلا نمیتونم بخونم . نه رشتمو دوست دارم نه شهری که توش درس میخونمو نه دانشگاهمو . نه اینکه اینا بد باشن ، نه ، اما من دوسشون ندارم . به خاطر حرف مردم که پشت سرم نگن دختره دانشگاهو ول کرد دارم ادامه میدم . اما خیلی از لحاظ روحی تو فشارم . دارم فقط تحمل میکنم تا تموم بشه !

اکثر روز ها هم میرم شرکت BIZ توی تهران . صبح راه میوفتم ، 2 ساعت هم توی راه هستم تا برسم . عصر هم برمیگردم . خیلی لاغر شدم . چون روزی یک وعده بیشتر غذا نمیخورم . فقط شام میخورم .

چون تهران هواش خیلی ناجوره و همچنین وحشتناک گرمه اصلا نمیتونم اونجا ناهار بخورم واسه همین کلا ناهار خوردن کنسل شده !

ما خودمون توی تهران نیستیم . یه جای خوش آبو هوا نزدیک کرج هستیم . اما از وقتی کد شهر شد 021 قاطیه تهران شدیمو شهرمون شلوغ شد . آخه این کد عوض کردنشون چی بود آخه !

الآنم دارم یه پست در مورد اموند که یه چیزایی ازش براتون گفتم آماده میکنم تا کامل توضیح بدم این اموند چی هست حالا .


اگرم کسی خواست این محصولاتو از نزدیک ببینه و تست کنه میتونه به من زنگ بزنه آدرس دفتر رو بدم تشریف بیاره نشونش بدیم . یا اگرم خواست تهیه کنه سایت میدم اینترنتی میخره


مشاوره و شرکت در سمینار هم کاملا رایگان هستش


پایان

نظرات 7 + ارسال نظر

همه ی بدبختیاسر همین حرف مردمه !
امااز فرهنگ گله !

چاره ای ندارم دیگه

کرگدن 1391/04/15 ساعت 19:14

فک کنم از اون تیپ هایی که حتمن باید بالا سرش وایسن غذا بخورن:|
ینی تا زور بالا سرت نباشه غذا بخور نیستی؟

آدم تنها که باشه همینه دیگه

یاسر 1391/04/14 ساعت 14:59 http://yas-m.blogsky.com/#

سلام شبنم
من آپم بایه داستان........وقت کردی سری بزن........
ممنون.......

امید 1391/04/11 ساعت 15:12 http://garmak.blogsky.com/

بقیه اش را هم ابجی بگو

وقتی رشته ت رو دوس نداری، بخاطر حرف مردم ادامه ش میدی؟ خب این طوری که خیلی اذیت میشی... راه دیگه ای نیست؟

خالههههههههههههههههههههههههههههههههه دیگه بزرگ شدیا ... می ری سر کار؟! ای ول بابا!!!

واااااای چه جوری تحمل میکنی؟!

من که خودمو سریع با زورم شده با شرایط وقف میدم.....چه میشه کرد

کلا مملکت فقط بلده همین کارا رو بکنه

منتظره توضیحش هستم.....ببینیم چی هست


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد