هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

آهنگ .............


هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست

هنوزم دیدن تو برام مثل عمر دوبارست

هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی میلرزه

هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه

اما افسوس تورو خواستن دیگه دیره دیگه دیره

اما افسوس تو نباشی دلم آروم نمی گیره نمی گیره

تا گلی از سر ایوان تو پژمرد و فروریخت

شبنمی غمزده از گوشه ی چشمان من آویخت

دوریه بین منو تو ، دوریه ماهی و دریاست

دوریه بین منو تو ، دوریه ماه و تماشاست

اما افسوس تورو خواستن دیگه دیره خیلی دیره

اما افسوس تو نباشی دلم آروم نمی گیره نمی گیره


دانلود آهنگ شاهین s2 و علی رحیمی ( کلیک کنید )

نظرات 3 + ارسال نظر

اوه اوه اوه خالهههههههههههههههههههههههههههههههههههه هنوز تو خط عشقولویی اینایی؟

چی بگم والا

یاسر 1391/04/18 ساعت 15:33 http://yas-m.blogsky.com/#

سلام شبنم
اهنگ شبنمی قشنگ بود........
راستی اون لینکی که گفتی رو لینک کردم...اگه تغییراتی لازم داره بگو.....
من اپم بایه شعر........

سلام علیکم

مرسی

این شعر ماله کدوم اهنگه؟؟؟؟

راستی دانلود شد واست؟؟؟

آهنگش هم برای دانلود میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد