هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

پرشین بلاگ


بلاگ اسکای که تولد نگرفت . حتی که تبریک خشک و خالی هم نبود . فقط چند تا شمع یه گوشه گذاشته بود . خب ما دلمون تولد میخواد دیگه .


امروز پرشین بلاگ تولد 10 سالگیشو جشن گرفته بود . منو نسیم ( قاصدک ) هم رفته بودیم . خوب بود خوش گذشت . جای شما خالی


چند تا عکس از مراسم توی ادامه مطلب گذاشتم اگه دوست داشتید نگاه کنید .











گفته بودن به دو نفر که قشنگ ترین جمله رو راجب پرشین بلاگ بگن هدیه میدن . من که چیزی به ذهنم نرسید . از زیزو کمک گرفتم


چندتا از پیاما :





این دوتا پیامک هم برنده شدن



اینم کیک



البته کیک اصلیه این یکیه


نظرات 8 + ارسال نظر

میگن پرشین بلاگ قدیمی ترینه ؛ ولی خب کُند ترین و مزخرف ترین هم هستا ،؛ من وختی میخوام واسه دوستای پرشین بلاگیم نظر بذارم و جونم بالا میاد!!!

وقتی نظرو گذاشتی و ارسال زدی دوباره روی لینک نظرات کلیک کنی میبینی ارسال شده

واااااااو......بابا فعال های عرصه ی فرهنگی
بابا دوست داران نمیدونم چی چی

دمتون گرم

فقط اون کیک اخریه بدجور چشمک میزنه

چه فایده ما که از کیک نخوردیم

خودم 1391/04/30 ساعت 23:45

وای تولدشون مبارک
ما هم طبق معمول دیر رسیدیم
خوش به حال شما که فرصت دارید ازین جور مراسم ها برید و شرکت کنید

بهله خواهر ما بیکاریم و تنها واسه همین همش دنبال راه هایی برای پر کردن تنهاییمونیم

اون کیک ایران رو خیلی دوست داشتم .. البته ما که نخوردیم ازش !!

آره فقط نشونمون دادن . دلمون آب شد

حالا کیکه رو خوردید یا فقط دکوری بود؟

نه بابا ندادن بخوریم

حمید 1391/04/30 ساعت 16:34 http://ketabnak.com

سلام!
فکر کنم بهترین عکس رو از کیک شما گرفتی :)

سلام . خوش اومدین

کیکش خیلی قشنگ بود . میخواستم یه عکس کاملا عمود بگیرم اما شلوغ شد و همه میخواستن عکس بگیرن من دیگه بیخیال شدم و همین یه دونه رو گرفتم

عطاران با دمپایی؟!

آره

هه!!! خاله بیکاریا!!!
عطاران لباس داداشم رو پوشیده!!!

پرشین بلاگ بیکاره خاله

با دمپایی اومده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد