هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

اَم وند آمگا

فناوری اَمایزد 


فناوری اَمایزد فیوژن (AFT) یک فناوری انحصاری است که توسط تیم تحقیق و توسعه آمگا شکل گرفته است. این تیم متشکل از گروهی از دانشمندان، پزشکان و فیزیکدان هایی است که طی 25 سال تحقیق و با به کار گیری اصول فیزیک و مکانیک کوانتوم به این فناوری دست یافته اند.
محصولات AFT انرژی نقطه صفر مولکول ها را تشدید می کند و اختلالات میدان بایو انرژی بدن را برطرف نموده و تمام ابعاد روحی روانی، احساسی و جسمی را با هم هماهنگ می کند.


اَم وند آمگا 


اَم وند آمگا از ترکیب چندین کریستال طبیعی و معدنی خاص با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد امایزد فیوژن ساخته شده است که در یک بدنه خودکار مانند از جنس استیل ضد زنگ تعبیه شده است. کریستال های موجود در اَم وند به صورت کاملا طبیعی تمام اجزای بدن شما را به هماهنگی انرژی می رساند. این کریستال ها دارای قابلیت های منحصر به فردی در راستای فعال کردن، جابجایی و پایدار کردن سطوح طبیعی انرژی هستند.



(اَم وند را می توان برای انسان و تمام موجودات زنده به کار برد)

 

موارد استفاده اَم وند:

  • افزایش سطح انرژی و شادابی جسم
  • تأمین انرژی مورد نیاز اعضای بدن
  • تأمین انرژی در مایعات بدن
  • بهینه کردن انرژی موجود در آب و غذا
  • بهبود کیفیت خواب
  • محافظت در برابر سموم موجود در غذاها
  • بهینه کردن انرژی محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست

 

طریقه استفاده:

نوشیدنی های خود را با چرخاندن اَم وند به صورت ساعتگرد انرژی زا کنید و به تفاوت ایجاد شده در طعم آن توجه نمائید.
برای شادابی بیشتر پوست صورت و جلوگیری از چین و چروک ها، می توانید پس از به کارگیری محصولات بهداشتی و مراقبت پوستی، با اَم وند پوست صورت خود را به آرامی به سمت بالا بکشید و ماساژ دهید.



این عکس دستبند و اموند خودمه


هرچیزی میخورم حتما اموندمو دورش میچرخونم . خیلی بهش اعتقاد دارم . البته هیچ نیازی به اعتقاد داشتن هم نیست . چون این محصولات واقعا معجزه میکنن و هرکسی با یک بار امتحان کردنش میتونه بفهمه 







نظرات 7 + ارسال نظر
الی 1391/08/09 ساعت 09:13 http://elaheb.blogfa.com

اینم ادرس عزیزم

الی جون عزیز آدرس نذاشتی تا بیام برات توضیح بدم . شرمنده بهت دسترسی ندارم

الی 1391/05/17 ساعت 14:03

یعنی واقعیت داره؟
یعنی کارایی داره؟
من زنجان میشم اگه بخوام باید چه جور تهیه کنم؟

سلام علاقمندم بیشتر بدونم
من چیزهای زیادی از انر\ی درمانی میدونم میخوام بدونم واقعا این وسیله انرژی داره
لطفا در وبلاگم پیام بذارید

بله واقعا انرژی دارن . من خودم دارم استفاده میکنم . اگه اطلاعات بیشتر میخواید بطور خصوصی براتون توضیح میدم

منصرف شدم

تهران

خب منم تهرانم . اگه دوست داری بدونی اینا چی هستن و اگه مایلی بخری یه روز قرار میذاریم و ...

با مامان یا بابا بیای بهتره . اونا ببینن بهتره

خبرشو بهم بده

آها... دستبنده که میگفتی این جوریه...

خب دقیقا اسمش چیه من برم حضوری بگیرم؟ اون وخت حضوری از کجا بگیرم؟

اگه بدونم کدوم شهری میگم چطوری بگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد