هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

پیدا کردن مدل گوشی افراد از روی شماره تلفن همراه

نظرات 5 + ارسال نظر
shahddd 1391/05/25 ساعت 02:14

دسا شما درد نکنه ولب خبلب شلوغ بود مطالب و دسته بندی نداشت و روی هم رفته خوب بود

سلام خوش اومدید

دسته بندیو روال مشخص نداره . اگه میخواستم طبق یه چهارچوب مشخص جلو برم دیگه برام جذابیت نداشت . هفت سنگ برای من حکم یه همخونه یا یه خونه ی امن رو داره . براش اصول خاص نذاشتم که دستو پا گیر بشه . دلم میخواست آزاد باشم . از هر دری بگم . از هر چیزی که دلم بهم فرمان بده . هرچی که هفت سنگ دوست داشته باشه

چند تا موضوع هست که پایین وبلاگ لیستش مشخصه . اونا مثلا دسته بندیه وبلاگه . اما خوب بازم محدود نیست

کرگدنی 1391/05/03 ساعت 18:45

امکان نداره
چجوری فهمید مدل گوشیمووووووووووووووووو؟
یا خدااااااااااااااااا
الان دارم از تعجب میمیرم
اول تعجب کردم
گفتم شبنم که از این سرکاریا نمیذاشت

سرکاری چیه . خیلی هم جدیه دیدی چقد باهوشه ؟

خیلی سخت پیدا میشه اونایی سیستم بانکداریشون فعال بود رو مدل گوشیشون رو گفت

ایرانسل همه مدل هارو میگه .

a 1391/04/31 ساعت 16:53

[:S035:
]

از شکلک خیلی خوشت میاد

ستوده 1391/04/31 ساعت 14:28

چاخان نیست .
دیدم وبش را جالبه

نه بابا چاخان چیه . تا حالا دیدی چیز چاخان بذارم تو وبم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد