هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

ما آدما درست بشو نیستیم یا دنیا ؟

پدر داشت روزنامه می خواند پسر که حوصله اش سر رفته بود پیش پدرش رفت و گفت : پدر بیا بازی کنیم پدر که بی حوصله بود چند تکه از روزنامه که عکس نقشه دنیا بود تکه تکه کرد و به پسرش داد و گفت برو درستش کن . پسر هم رفت و بعد از مدتی عکس را به پدرش داد. پدر دید پسرش نقشه جهان رو کاملاً درست جمع کرده از او پرسید که نقشه جهان رو …از کجا یاد گرفتی ؟ پسر گفت : من عکس اون آدم پشت صفحه رو درست کردم . وقتی آدمها درست بشن دنیا هم درست میشه .


... : ما آدما درست بشو نیستیم یا دنیا ؟

... : Who is to blame ???

... : It is better to change ourselves ...

... : Yeki mano az bargh bekeshe !!!

نظرات 20 + ارسال نظر

به نظر من اگه من درست شم دنیا هم درست میشه...
..
منظورم از اون من به خودمون هست یعنی اگه هر کدوممون خودمون رو درست کنیم همه ی آدم ها و در نتیجه دنیا درست میشه...البته فقط در حد حرفه چون کاریست بسی مشکل

سلام شبنم عزیز
وبلاگ قشنگی داری
بار اولم بود که به وبلاگت اومدم برام جالب بود
اگه با تبادل لینک موافقی خبر کن
موفق و موید باشی

ببخشید ، نظر بالایی که بی اسم بود برای منه
یادم رفت اسممو بنویسم . ببخشید

[ بدون نام ] 1389/11/30 ساعت 14:51

▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█
سلام دوست عزیز.خوبی؟
من با همون اسمی که گفتی لینکت کردم
و درضمن عکس آواتار ها رو هم بزرگتر کردم

سلام وبلاگ خوشگلی داری مخصوصا قالب بلاگت خیلی جذابه خوشم اومد موفق باشی

____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
_________________$$____$$_$$$$$
________________$$$$$___$$$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$
سلام دوست عزیز. ممنون که به وبم سر زدی
اگه میشه منو با نام «مرکز سرگرمی» لینک کن
بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم

immortal 1389/11/29 ساعت 21:55 http://jangavaran.blogsky.com

همه چی تقصیره دنیاس...
واقعا دختره بدیه!!
چقدر من بامزم!!
نه واقعا چقدر من با مزم!!
نه نه واقعا چقدر من با مزم!!

nima 1389/11/29 ساعت 18:54 http://popcrazy.blogsk.com

شعر زیبایی بود.

ZiZoOo 1389/11/29 ساعت 11:04 http://qabeax.persianblog.ir

این روزا پست ها راجع دو موضوع بیشتر نیستن .
یا ساسی واسه خاطررویدادهای اواخر بهمن ماه
یا ۱۰ نوع ولنتاینی که وجود داره .
اما تو مملکت غیر از اینا چی هست ؟
امر خاستگاری
جهیزیه
بساط عروسی
بحث یارانه ها
چک های آخر سال
خرج عید
خرید عید
خانه تکانی
تازه کلی از آدم ها هم در گیر گرفتاری هاشونن . نمیدونم ظرفیت مردم بالا رفته که این همه رو یکجا حضم میکنن یا بیخیال از گربه به زندگی اجبارا سخت تن میدن .؟
.
.
میخوام بگم تا مردم نخوان هیچی درست نمیشه .
قوربانت آبجی

مجتبی 1389/11/28 ساعت 12:09 http://loves20.blogfa.com

ای ابجی بی معرفت من بهت سر نمیزنم من که دیروز بهت سر زدم تازه توی وب من تبلیغ وب خودت رو میکنی این درسته؟

حالا قرار که کی بیان خاستگاری؟
درضمن بگم ابجی شبنم من باید درباره پیشه داماد تحقیق کنم
نمیشه که همینجوری دختر شوهر داد
البته سلیقه ی ابجی مگه میشه بد باشه

چه کنیم دیگه
اونجوری نوشتم بیشتر سر بزنی
روزی ۱۰ تا نظر بده تا نگم سر نمی زنی

آرمان 1389/11/28 ساعت 08:07 http://abdozdak.blogsky.com/

اگر سعی کنیم شاید بتونیم ابادش کنیم
اما متاسفانه تلاش هم نمی کنیم

آخ قربونت
به این میگن یه نگاه از یه دوست

nima 1389/11/27 ساعت 23:43 http://popcrazy.blogsk.com

تکراری ولی جالب!

وای کشتین منو با این تکراری گفتنتون
بابا با چه زبونی بگم
جواب بقیه رو بخونی منظورم از این پست رو میفهمی

چون من تا حالا پست تکراری و کپی شده نذاشتم
این اولیش بود که دلیلمو گفتم

SNIPeR 1389/11/27 ساعت 23:02 http://esnayper.blogsky.com/

آبجی خانوم سرعتت خیلی زیاد شده ها !
من دوتا پست قبلیتو نخونده بودم !
این پستو ''بد نیست بدونید که'' خیلی جالب بودن !
ولی به نظر من سعی کن مطلب کپی ننویسی ،
البته فقط یه پیشنهاده ...

یه بار توضیح دادم داداشی
حالا به خاطر شما یه بار دیگه هم میگم
اینجا اون موضوع مهم نبود . آره مطلب تکراری و کپی شده بود
اون سؤالی که آخرش پرسیدم نظرمو جلب کرده بود که خواستم نظر و طرز نگاه شما نسبت به این موضوع رو بدونم
چون خودم در این مورد یه حرفایی برای گفتن دارم که تو پست بعدی مینویسم
قبلش میخواستم نظر شما رو بدونم

سلام وقت کردی به وب من سر بزن
وب زیبایی داشتی
قابل دونستی لینکم کن.

میخواستم لینک کنم نشد ( فیلتر شده )
فیلتر شکنم باز نمیکنه
ایشاالله تا چند روز دیگه به لینکام اضافه میشین

Unicorn 1389/11/27 ساعت 20:46 http://fire-fighter.blogsky.com

معلومه دیگه آدمان که گند زدن تو دنیا!! یه جوریم گند زدن که عمرا خودشونم نتونن جمعش کنن!

شایدم بتونن جبران کنن

قشنگ بود!!!! مسلما آدما...

بله یه جورایی درسته

آرمان 1389/11/27 ساعت 19:04

معلوم شد ادم درست کردن خیلی راحته
اما ساختن دنیا خیلی سخته
شاید برای همینه که پس از هزاران سال دنیا روز به روز خراب تر میشه

بله خرابتر میشه
این ماییم که داریم خراب ترش میکنیم

تكراري

خوبه که یاد آوری کردی

احسان 1389/11/27 ساعت 18:27 http://ehsanhp.blogsky.com/

فقط این ملت ما درست بشو نیستن!

چرا ؟؟؟

سلام.قشنگ بود و کمی تکراری

داستانش تکراری بود
ولی من یه سؤال پرسیدم
اصل پست هم همون سؤاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد