هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

سوپرایز شبنم و خبر زینب

اهم اهم   

 

سلام بینندگان و شنوندگان عزیز  

یاران دوست داشتنی و همیشگی و با وفا و با معرفت و .... هفت سنگ 

 غرض از این پست جدید قراعت متن اعلامه زیر میباشد . 

 

بدین وسیله من زینب بانو متخلص به ZiZoOo حامل خبر ناگهانی میباشم واعلام میدارم در پی آخرین نشست زینب و شبنم ( دو خواهر گل ) زینب بانو تصمیم به ترک هفت سنگ که نه ترک از پست مدیریت هفت سنگ گرفت و از این پس مطالب شخصی خود را در وبلاگ جدید خود بنام  

  

قاب عکس چوبی  

  

در اختیار شما یاران قرار خواهم داد . 

امید است همچنان مرا یاری کنید. 

با سپاس

البته قرار بود روز تولدم یعنی 17 بهمن، افتتاحش کنم که نشد .  

بازم مشکلات فنی .

نظرات 7 + ارسال نظر
مجتبی 1389/11/19 ساعت 11:22 http://loves20.blogfa.com

ابجی شبنم اینم تقدیم به شما:
همه رفتند کسی دور و برم نیست
چنین بیکس شدن در باورم نیست

نگار من رفتی تو از کنار من
وای از من و این دل بیقرار من
رحمی کن ای خدا به روزگار من
دل ناگرونم که ز یادت برم
نمیره این غصه دیگه از سرم
یادم بمون ای مهربون
یه وقت نشی نامهربون

همه رفتند کسی با ما نموندش
کسی خط دل ما را نخوندش
همه رفتند ولی این دل مارا
همون که فکر نمیکردیم سوزوندش

شبا که تنها توی راهی
محو نگاه اون ستاره هائی
یادت باشه که یارت
یه گوشه ای نشسته تو تنهائی
حرفات همش حرف از دوستت دارم بود
چشات میگفت دلت گرفتارم بود
چشات میگفت دلت گرفتارم بود

یادم بمون یه وقت نرم ز یادت
یادت باشه یادت باشه
کی بود که هی عشقو نشون میدادت
شبا که تنها توی راهی
محو نگاه اون ستاره هائی
یادت باشه که یارت
یه گوشه ای نشسته تو تنهائی
دل ناگرونم که ز یادت برم
نمیره این غصه دیگه از سرم
یادم بمون ای مهربون
یه وقت نشی نامهربون

شبنم : دیدی تنها شدم

مریم 1389/11/19 ساعت 00:11

زینب جون من فکر کنم اسم وبلاگتو اشتباه نوشتی .
احیانا اسم وبلاگت قاب عکس خالی نیست ؟؟؟؟

زینب :
نه عزیزم اصلاح شد .

حمید 1389/11/18 ساعت 23:52 http://hamidshams.blogsky.com/

چرا
شبنم خانوم
شبنم خانوم
نویسنده نمیخوای برا وبلاگت
من خودم میام بجای زینب خانوم مطلب می نویسم

خب آدرسش کو؟

ZiZoOo 1389/11/18 ساعت 19:33 http://seven-stones.blogsky.com

لطفا به فعل قرار خواهم داد توجه کنید.
.
ایشالا تا ساعاتی دیگر لینک هم میکنم .
.
همه چز که نمیشه هولو بپر و گلو باشه که .
.
گر صبر کنی ز قوره حلوا سازمممممممممم.

ZiZoOo 1389/11/18 ساعت 18:00 http://seven-stones.blogsky.com

عزیز دلمی
به زودی لینک میکنم

immortal 1389/11/18 ساعت 17:10 http://jangavaran.blogsky.com

خب آدرسش؟!
لینک نذاشتی؟!
خسته نباشی واقعا!
من که همه جا رو زیر و رو کردم لینکی پیدا نکردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد