هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

واقعا که !!!


بچه ها برید لاف بزنید گناهش پایه یوگوسلاوی ها

نظرات 6 + ارسال نظر
MojtabaMax 1390/08/15 ساعت 22:26 http://nicemax.blogsky.com

سلام شبنم خانم...وبت بیسته...مخصوصا اون اولش که پرده ها کنار میرن واقعا عالی بود...تبادل لینک یا بنر رو هستی؟

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی مرسی

میلینکمت

آیدا 1390/08/15 ساعت 18:29 http://zhivaar.persianblog.ir

وبلاگت عالیه عزیزم بی نظیره...بهت تبریک می گم با این همه سلیقه ات....

ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون آیدا جون

[ بدون نام ] 1390/08/15 ساعت 14:01

من گل مریمم... نمی دونم چرا نشد اسممو وارد کنم!!!

چرررررررررررررررررررررررا ؟؟؟؟

میشه دوباره امتحان کنید

[ بدون نام ] 1390/08/15 ساعت 14:01

این قالبت خیلی باحاله
مثل تئاتر می مونه
جالبه


من رفتم لاف بزنم:دی

واستا منم بیام

نگارهستم....هر کاری می کنم اسمم وارد نمیشه...


سلام ........وای چه وب قشنگی داری دختر....خیلی خوشم اومد...من از هر وبی خوشم بیاد میلینکم دوست داشتی بلینک...جونم یوگسلاوی...

چرا وارد نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من امتحان کردم شد

سلام ... مرسی جیگر ... لینک میشی عزیزم

سلام .... می خواستم برم سمنان...
من امروز وبتون رو می خوندم ولی کامنتی نذاشتم...چجوری اومدین شما ؟

خب دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد