هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

جشن نرید


نرید جشن بی کلاسیه

پشت سرتون حرف درمیارن

من هرجا دعوتم میکنن نمیرم


نظرات 7 + ارسال نظر
باشو 1390/08/16 ساعت 14:49

سلام عیدت مبارک .هرکه دارد هوس کربلا بسم الله .توبیاپیشم شبنم جونی من جشن میخوام چیکار.قربونت برم .

میام عمه جون

ژینوس 1390/08/16 ساعت 10:20 http://zhinoos.blogsky.com

اونوقت شما نمیری جشن ، به آرمانی بزرگ تر می اندیشی!؟؟

آره دیگه
قبلانا آرمان کوچولو بود
حالا که بزرگ شده واسه خودش مردی شده نمیرم جشن به آرمان بزرگه می اندیشم

واااااااااا....

چرا؟؟؟؟؟؟؟

خب چون ارد بزرگ گفته من دیگه نمیرم....

آفرین دختره گلم
تو دیگه نرو
پسرا که با هم قرار گذاشتن برن پارتی

سعی میکنم نرم جشن.

آخه بعضی جشن ها رو نمیشه نرفت.

شماها چرا اینقده دنبال پارتی هستید

نه دیگه با برادرایه مهربون باید بیایم جمعتون کنیم

MojtabaMax 1390/08/15 ساعت 22:24 http://nicemax.blogsky.com

چرا نریم؟...منظورت از جشن پارتیه؟...

استغفرالله پارتی چیه پسر بد ؟؟؟

باشه حتما

به به چقد حرف گوش کن

اینقد حال میده بگم یه کاری انجام بدید یا ندید بعد بگید چشم شبنم جان

جیگر آدم .....

سلام شبنم جون یه دست هم به من بده اگه لباس اضافی داری عجب یعنی دعوتت کنم نمیای ولی من خیلی دوس دارم شرکت کنم رد جشن ها

بله لباس راحتی هست الآن براتون میارم

نه دیگه باید هرکس گفت بیا بریم جشن نرید
کلاس بزارید
بگید نه من وقت برای این کارا ندارم
من کارایه بزرگتری انجام میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد