هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

عیدتون مبارک


من نمیدونم این چه صیغه ایه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مثلا که چی ؟؟؟

فقط میخواین خودتونو خوب نشون بدید ؟؟؟

با این کارا چی بهتون میدن ؟؟؟

اه اه اینقده از آدمایه خودنما بدم میـــــــــــــــــــــــــــــــــــاد



بگذریم .......


سلام عزیزانم

خوبید ؟؟؟

تعطیلات خوبه ؟؟؟

مدرسه نیست دانشگاه نیست

خــــــــــــــــــــــوبه

مهمون دارید ؟؟؟؟

مهمونی رفتین ؟؟؟؟

آها قراره برین پارک ؟؟؟

ای نامردایه تک خور پس من چیییییییییییییییییی ؟؟

منم ببرید دیگه


بالا شهرید یا پایین شهر ؟؟؟

کدوماتون قربونی کشتید ؟؟؟

بین کیا پخش کردید ؟؟؟

فکر فقیرایی که سالی یه بارم گوشت نمیبینن بودید ؟؟؟

یا فقط بین همسایه هایه پولدارتون پخش کردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نمیگم شما اما پولدارا معمولا واسه ظاهر سازی فقط بین همسایه هایه پولدارشون پخش کردن

آخه چرا ؟؟؟


خب بعضیا هستن که بچه هاشون گوشت نخوردن تا حالا یا خیلی کم خوردن


یه داستانی یادمه قبلانا جایی خونده بودم

خلاصش این بود که :

یکی گوشت قربونی میبره در خونه ی یه فقیر ، خانم خونه درو باز میکنه ، گوشوتو قبول نمیکنه

میدونید چرا ؟؟؟

میگه آقا بچه هایه من از این چیزا نمیخورن

من نمیتونم براشون بخرم

اگه الآن این گوشتو بخورن و مزشو بچشن بازم ازم میخوان و ....

واسه همین گوشوتو نگرفت


قلب آدم درد میگیره اینارو میشنوه

نظرات 8 + ارسال نظر
نکرت 1390/08/18 ساعت 13:54 http://www.aloode.blogsky.com

سلام
خوبی؟
به جون خودم من اینجا کامنت کذاشتم
نیست

من هیچ نظری رو پاک نمیکنم

واقعا

علی 1390/08/17 ساعت 08:15 http://www.atkh.blogsky.com

سلام دوست خوبم
ممنون که به بلاگ من سر زدی
راستی گفتی پیژامه داری؟؟؟!!!

سلام

آهنگرو دارم دانلود میکنم

آره دارم
چه رنگی بیارم براتون ؟

میگم چطوری این بالای وبت رو اینطوری کردی؟؟؟

بخش نظراتتم همینطور؟؟؟؟

خیلی جالبه...

یه سری کد بود که گذاشتم تو قالب وبلاگ

تو گوگل بگردی همه شو پیدا میکنی

اگه نتونستی بگو چی میخوای بهت بدم

خب اون کامنتم واسه اول پستت بود....

حالا این راجب اخریه که واقعا" ناراحت شدم....

آره ناراحت کنندست

سلام....

والا من که نه جایی رفتم و نه مهمون خونه مون اومد...

ونه قربونی کردیم..

همشم تنها بودم و الآنم تنهام....

فقط داشتم کارای مدرسه مو انجام میدادم و درس می خوندم...

امیدوارم که به تو خوش گذشته باشه...


سلام .......

ما هم تنها بودیم مهمونو مهمونی نداشتیم

MojtabaMax 1390/08/16 ساعت 12:26 http://nicemax.blogsky.com

آلبوم جدید رامین بیباک فعلا تو هیچ سایتی دانلودش نیست...چون تازه وارد بازار شده همه فقط میتونن اوریجینالش رو بخرن..ولی تا بعده محرم و صفر فکر کنم دانلودش رو بذارن...

من اگه گیر آوردم یا خریدم حتما آپلودشون میکنم میذارم تو وبلاگم...

راستی رامین بیباک یه آلبوم دیگه هم 2/5 سال پیش داده بود بیرون...اون رو گوش دادی؟
اسم آلبوم قبلیش"دیگه قیدمو بزن"

خوب شد گفتی نیست که بیخود نگردم دنبالش
تازه عصری میخواستم برم دنبال آهنگاش

نه آلبوم قبلیش رو گوش ندادم
البته شایدم بعضی از آهنگاشو شنیده باشم یا حتی داشته باشم اما نشناسم که بیباکه

همون یه دونه آهنگش که اسمش چه خوبه عاشقی رو دارم و میدونم اونه بقیشو نمیدونم

MojtabaMax 1390/08/16 ساعت 11:52 http://nicemax.blogsky.com

عید شما هم مبارک باشه...شبنم خانم...

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد