هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هلو ...


چطوری هلو ؟؟؟؟


من نفهمیدم چرا به یکی بگی هلو حرف خوبیه خوشحال میشه اما بگی گلابی میشه یه حرف بد یا حتی فحش بعد طرف ناراحت میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تو این هنوز موندم




بی ربط نوشت :


دیدی تو دعوا یارو شروع میکنه خودشو میزنه، طرفش می گرخه؟

یعنی الآن دقیقاً اسرائیل و آمریکا گرخیدن ... !!

نظرات 13 + ارسال نظر
ZiZoOo 1390/09/03 ساعت 08:34 http://qabeax.persianblog.ir

به به رفیق ما رو باش نمیدونه ما چی آپ میکنیم !!!
نمیدونه میاد وبلاگ ما چی میخونه !!!

ببخشید شما ؟

ZiZoOo 1390/08/30 ساعت 20:51 http://qabeax.persianblog.ir

کدوووووووووووووووووم پست خصوصی ؟ همون که خودت خوندیش و فقط هم خودت توش نظر گذاشتی ؟
بنظرت این کجاش خصوصیه ؟ اون که تا یک هفته عمومی بود ......... گیر بنی اسراعیلی دادی ها !!!!!!!!!!!

یادم نمیاد

حالا چرا خصوصیش کردی ؟

توت فرنگی 1390/08/30 ساعت 18:46

هر چیزی که از اول جا بیوفته اینجوری میشه دیگه.

دید آدمها بهش همونجوری می مونه.

راست میگی بعضی چراها جواب نداره

باشو 1390/08/30 ساعت 15:46

سلام به چی بستگی داره به زشتی وزیبایی؟ مگه همه دختراهلوان؟وقت داشتی بیا بغلت کنم قربون مرامت

آخ جون چه عمه ی مهربونی دارم

من خیلی عصبانیم

عصبانی نباش دیگه

چشمم روشن شبنم خانوم
حالا دیگه کرگدن شد وحشی(جواب نظر اول>>میثم)
گفتم چرا دیر به دیر میای
میترسی شاخت بزنم؟
اومده بودم یه چیزی بهت بگم
ولی نمیگم
نه اصلا میگم
یه بخشی رو تو کرگدن عاشق راه انداختم به اسم از دوستان چه خبر؟
البته آزمایشیه
بیا ببین نظرت رو بهم بگو
دیگه هم پشت سر کرگدن ها اینجوری صحبت نکن

نههههههههههههههههههه کرگدنی منظورم کرگدن های عاشق نبود

شما مهربونی . خوبی

باشو 1390/08/28 ساعت 14:46

سلام .اتفاقا به پسراهم اطلاق میشه چون جنس نرباعرض پوزش ازخانوما زیباترند.(شرمنده)شبنم جونی بیارازحکمت خداروبخون

خب بستگی داره

راست میگیا..همه فقط گلابی رو واسه خوردن دوست دارن....

بی ربط رو خوب اومدی...

آره دیگه نامردیه
استفاده میبریم به جای فحش هم ازش استفاده میکنیم

عارف 1390/08/27 ساعت 22:58 http://chert-pert.blogsky.com

اگه فهمیدی به ما هم بگو !

هلو هسته ای محکم با ظاهری زیبا

خودمونیم توضیحت خوب بودا

ستوده 1390/08/27 ساعت 20:36

سلام شبنمی .
من بهت بگم چرا چون همیشه شوهرم به منم میگه هلو .
آخه هلو تر وتازه وآبدار وقرمز ونرم وشیرین و خوشمزه هست ولی گلابی نه .
معمولا دختر ها را به هلو تشبیه میکنند وپسرها را به هر چی خواستی

چقد نوشابه باز کردی ستوده جون

پسرا رو به شلغم تشبیه میکنن ( چون خاصیت داره )

ZiZoOo 1390/08/27 ساعت 15:38 http://qabeax.persianblog.ir

شبنم کارتت دعوتم هنوز دستت نرسیده ....
بابا تو که دیگه دعوتی نیستی . خودت سرخود پاشو بیا دیگه ..

به به میبینم که پست خصوصی گذاشتی

ZiZoOo 1390/08/27 ساعت 15:37 http://qabeax.persianblog.ir

بنظر من که ....
اصلا کی نظر منو خواست .... !


آدم باید خودش عاقل باشه نه ژسر خاله اش

عجب

قضیه ی اون اهو و کرگدنه دیگه. اهو اسمه ولی کرگدن.. جفتشونم حیوونن

حیون فرق میکنه
آهو یه حیونه بی آزاره اما کرگدن وحشیه

اینجا موضوع هلو و گلابیه نه حیونا

اگه بخوایم حیون نام ببریم مثلا به یکی بگی خر یا گاو هم میشه فحش اما بگیم آهو فحش نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد