هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

... : ...


... : سلام دوستایه گل

سلام خدا جون

وای از دیشب چه برفی میباره

خدایا شکرت

نه از خشک سالیه پارسال که اصلا حس نکردیم زمستون شده نه از امسال که هنوز پاییزه اما حالو هوایه زمستون شده ...

شانسه من دارم ؟؟؟ آخه دانشگاهمون ( اگه یادتون باشه گفتم ) هنوز گاز نداره میمیریم از سرما


... : امروز میخواستم برم دبیرستان که یکی از معلمارو ببینم

معلم تاریخمون بود ، خیلی دوسش داشتیم ، واقعا ماهه گله ، اما حالش خرابه ، پاهاشو کمرش مشکل دارن دیگه نمیتونه بیاد مدرسه ، باید بره عمل کنه ، انشاالله زودی خوب بشه

اما این هوا نزاشت از خونه برم بیرون

ناراحتم که نرفتم دیدنش


... : مجبور شدم پرده ی خوش امد گویی رو بردارم لینکامو خراب کرده بود


... : از اون دری که افتاد رو یکی از دخترا عکس گرفتم

اما حالا دیگه درستش کردن

دستگاهی که میخواستن رو گذاشتن و در دیگه به دیوار وصل شده



اگه نخوندید ماجرا رو این پست بود

نظرات 5 + ارسال نظر
نکرت 1390/08/18 ساعت 13:59 http://www.aloode.blogsky.com

سلام
در به این بزرگی اوفتاده روش؟
اگه رو من افتاده بود الان زنده نبودم

خدا نکنه

آره این دره افتاد روش

کلا" اینکه با گوشی از جاهای مختلف عکس بگیریو میگم.
دانشگاه،خیابون،کوچه ،خونه،سفر،طبیعت،برف و ...
هرجا که بشه.

آها
کلی عکس که دارم

اما باید به موضوع ربط داشته باشه تا بزارم

این پستت هم خوب بود . مخصوصا" این عکسی که گذاشتی. بیشتر از این عکسا بزار.من که به شخصه اینجور عکسا رو دوست دارم.
کلا" خوب بود . راضیم ازت.

ممنون اما منظورتون از این عکسا چی بود ؟ عکس از دانشگاهمون منظورتونه ؟

ستوده 1390/08/17 ساعت 11:04 http://saba055.blogsky.com/

معلم ها گناه دارن همشون آخر سر یک بیماری میگیرن اونم به خاطر سر پا ایستادن ها وبرگه صحیح کردن ها وحرص خوردن هاشون
الان منم آرتروز گردن گرفتم برای همینم نمیتونم زیاد چیزی بنویسم وسرم را بگیرم پایین

وای خانم معلم نگو قلبم درد میگیره
منم عاشق معلما و شغل معلمی هستم

ستوده 1390/08/17 ساعت 11:02 http://saba055.blogsky.com/

سلام شبنمی جون .
خوش به حالتون ما تازه سرد شده حالا تازه داریم میفهمیم پاییزه

سلام خانم معلم گل

مگه شما کجا هستید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد