هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

اشتباه


یه جمله ای از بیل بال هاس یه جایی خوندم که نظرمو جلب کرد

ایشون گفته بودن که : ما اشتباهات جدیدی را اختراع نمیکنیم ، اشتباهات گذشته را تکرار میکنیم .


یکم روش فکر کردم و به اشتباهاتم فکر کردم

دیدم همچین بدم نمیگه ها

تو خودم به این جمله رسیدم

نظرات 7 + ارسال نظر
باشو 1390/08/16 ساعت 14:45


اره راستی همینطوره ماازگذشه مون عبرت نمیگیریم هی غلط مینویسیم هی پاک میکنیم دوباره نقطه سرخط.خوب بود

اوهوم

پلاک ۱۶ 1390/08/14 ساعت 18:22

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ZiZoOo 1390/08/13 ساعت 21:51 http://qabeax.persianblog.ir

راستی من هنوزم نمیتونم نظراتو و اسم نظر دهندگان رو ببینم





ولی میگمااااااااااااااااااااااا
اون خانم دومیه چقدر آواتارش خوشگلههههههههههههههههه

اون عکس مورد علاقه منه .........

هم سلیقه ایم ..................

یعنی چی نمیتونی ببینی ؟؟؟

یعنی اینجا نمیتونی ؟ یا وب خودت ؟

ZiZoOo 1390/08/13 ساعت 21:48 http://qabeax.persianblog.ir

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام


سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام



چه وبلاگ قشنگی !!!!
چه هفت سنگ مشنگی !!!
چقدر دلم برات تنگ شده بود خونه قدیمی من ......

آبجب شبنم ترکوندددددددددددددددددددی

خیلی خوشملش کردی ..... آفرین


کلی ذوق کردم دیدمششششششششششش

خیلی بی معرفتم که اینقدر دیر امدم.......

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام کچل
خوبی ؟
نیستی !!! کم پیدایی !!!
تحویل نمیگیری دیگه

بدون تو هفت سنگ معنایی نداره جیگر

نکرت 1390/08/13 ساعت 16:35 http://www.aloode.blogsky.com

راستی

قالب ارتقاء یافتتون هم مبارک!

مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

گل مریم 1390/08/13 ساعت 14:58

آره همین طوره! تکرار اشتباهات...

آواتارا این جا چقدر بزرگن

آره بزرگش کردم ببینید ذوق کنید

آواتارت منو یاد آبجی زینب میندازه

احسان 1390/08/12 ساعت 21:34 http://ehsanhp.blogsky.com/

شبنم قالبت خیلی خوشگل شده!

مرسی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد