هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

ترس


چیزی برای ترسیدن وجود ندارد


جز خود ترس


اینو برای اونایی گفتم که تا سوسک میبینن میپرن بالای میز

آخه کجاش ترس داره ؟؟؟

تازه از موش هم میترسن

موش به این خوشگلی ، با اون دست و پاهای کوچولوش
چـــــــــــــــــــــــــــــــــــرا از چیزی که از خوده شما میترسه و فرار میکنه میترسید ؟

... : باید بخوابم اما خوابم نمیاد
... : فردا باید 6 صبح بیدار بشم تا 4 عصر هم کلاس دارم


نظرات 5 + ارسال نظر
ژینوس 1390/08/16 ساعت 10:23 http://zhinoos.blogsky.com

کثیفه وگرنه من عاشق اون صدایی م که موقع له کردن سوسک میده...

چقدر تو بی رحمی دختر

بهار 1390/08/15 ساعت 19:03 http://bahar90.blogsky.com

خب ترس داره دیگه

نخیر نداره

باشو 1390/08/14 ساعت 21:11

سلام .شبنم جونی صبح مردم نتونستم بیام تو .چه جالب درست کردی وای شبنم جون من بهت توصیه میکنم موش رووارداین ماجرانکن که اقتضای طبیعتش گازگرفتنه .قربونت برم بهم سرمیزنی .

گاز گرفتنش که کوچولوئه

سلامممم

از سوسک نمیترسم

اما از موش یکم میترسم اخه مریضی میاره

از مریضیش یا از خودش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟






سلام عزیزم

سلام مرسی که اومدی به وبم بله درسته حرف شما عین واقعیته

سلام خوش اومدی

خواهش میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد