هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

ایــــــــــــــــــــــــــــــش


اینقد عید مزخرف و کسل کننده ای داشتم که دیگه حالو حوصله ی هیچ کاری رو ندارم

کلا روحیه ندارم

.

همش تو خونه

نه عید دیدنی میریم نه میان

.

نکه رابطه نداشته باشیم باکسی ، کسی نیست ، همه رفتن شهرستان

.

چند روزه میخوام بیام مطلب ( دروست و حسابی ) بزارم حسش نمیاد


اینم لینک نظرات وبلاگ برای دوستانی که نمیتونن نظرات رو باز کنند ( نگاه ها )


و دیگر هیچ ... !


این هم شعری که آقای کاوه میخواستن توی وبلاگ بزارن


قدم ها را کمی آهسته بردار
به رویای شب من پای بگذار

تمام روز را با خنده سرکن
تمام طول شب با گریه بیدار

به شهری که تبش بالاست برگرد
بده تکیه به تنهایی دیوار

مرا با چشمهایت مبتلا کن
به سایه روشن شبهای دیدار

به جای زنده رودت رودکارون
به جای کاج ها هم نخل بگذار

دلم بدجور می گیرد برایت
قدم ها را کمی آهسته بردار


نظرات 10 + ارسال نظر

TYVM you've solved all my preombls

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری
من وبلاگم رو بهم ریختم میخوام یه سایت راه بندازم.
راستی وبلاگت ویروسیه، نود32 هم پیداش میکنه

نود من که چیزی پیدا نکرده

ویروسی باشه

مگه چی میشه

امید 1391/01/14 ساعت 20:48 http://garmak.blogsky.com/

از رو رفتم
مجبور شدم از نت منزل براتون نظر بذارم

لینک نظراتو جدا گذاشتم بازم مشکل دارید ؟

ZiZoOo 1391/01/13 ساعت 13:15 http://poweroflove.blogsky.com

مشکل اینجاست که از عید انتظار داریم تا بهمون خوش بگذره . باید از خودمون بخواییم که بهمون خوش بگذره ...
من که دارم تلاش میکنم
13 بدرم نرفتم بیرون

عجب !!!

روحیتون چطوره؟؟
بهتره الحمدالله؟؟
فردام مزخرف میشه؟؟یا نه؟؟

فردا ؟ نمیدونم

اما به دلیل کاره مادر پدرم چند سالی هست که 13بدر درست حسابی نداریم

سلام.
بابا شماها چرا همش میگید عیدبدبود.مگه عید هم بد میشه!!؟
منم مهمونی نرفتم اما عوضش رفتم کوه،جمکران ،حرم حضرت معصومه(س).
خوب باید یه حرکتی کرد دیگه.تازه سینما هم رفتم.

من دخترم ، تنها پاشم برم کوهو اینا ؟ نمیشه که
تا نبرن نمیتونم برم که

تنها برم میگن عجب دختری
تازه اگرم اینجوری نگن پام برسه کوه پسرا زحمت میکشن درسته غورتم میدن


خلاصه اینکه خودتونو با ما دخترا مقایسه نکنید که ....

بهار 1391/01/12 ساعت 11:24 http://bahar91.blogsky.com

دقیقا وضعیت منو داری

ای بابا !!! عجب عیدی شده ها

نگین 1391/01/12 ساعت 00:59 http://www.mininak.blogsky.com

منم هر سال عیدم خونه نشین میشم و افسرده!:دی مثه امسال :|

خدارو شکر هنوز افسرده نشدم

سلام
این ید برای منم تا 6عید خیلی بد بود ولی از6 عید رفتم جنوب ومناطق جنگی را دوباره دیدم.

سلام

به به چه خوب

خوبه

سلام
اخ اخ نگو که درد دلم رو تازه کردی...هِی
منم عیده باحالی نداشتم امسال فقط رفتم نیاسر یه دو سه روز اونجا موندم همین
با بقیه سالا فرق داشت....ولی باز به فال نیک میگیریم....بلکه اینجوری روحیه بگیریم

قصدم هم تازه کردن درد دل شما بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد