هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

دیکتاتور یا یه چیز دیگه


مرد آفریده شده برای زورگویی

( حرفمو پس میگیرم )


یکم عصبانی بودم




 مرد فقط زورگو نیست بعضی وقتها هم آدم خوبیه



نظرات 13 + ارسال نظر
خودم 1391/01/18 ساعت 10:21

اخرش نگفتی چیکار میکنی که اون بالا عکس ها میچرخه؟
قالب وب که اینجوریه یا کد میزاری

عزیزم گفتم که

خود قالب وب اینجوریه
من فقط عکس هاشو عوض کردم

Nakhonasaur 1391/01/17 ساعت 22:51

سه بار تند بگو "دوغ گازدار ... گاز دوغ دار"

گفتم

Nakhonasaur 1391/01/17 ساعت 20:40

نوشابه ضرر داره ... دوخ میخوریم ! دوخخخخ !!

احتمالا دوخش گاز داره

امید 1391/01/17 ساعت 19:31 http://garmak.blogsky.com/

راستی میدونی چرا مردا بعضی وقتا خوبند
چون خانما بعضی وقتا خودشان را جای او میگذارند
اگر همیشه خود را بجای انها بگذارند همیشه خوبند

جدی ؟

امید 1391/01/17 ساعت 19:30 http://garmak.blogsky.com/

خدا را شکر وقت مناسب رسیدم
وقتی خانما عصبانی هستند بهتر است که نزدیک شان نشویم
تجربه ثابت کرده است

آقامون میگه وقتی عصبانی میشم ترسناک میشم

سلام شبنم خانوم
اخرین پست وبلاگ رو گذاشتم و بالاخره تموم شد
مانم اومدیم اسکای....
اینم ادرسش:http://streetgroup.blogsky.com/
خوشحال میشم بسری
راستی یادت نره ادرسمون رو تو لینکات عوض کنی

سلام

خونه ی جدید مبارک

آدرسو تغییر نمیدم

آدرس جدید رو اضافه میکنم

من دیروز خوندم فهمیدم عصبانی بودی نظر ندادم
دیدی اونقدرام بد نیست.....

آره بعضی وقتها هم آدم خوبی میشید

اونم احتمالا از دستتون در میره

خودم 1391/01/17 ساعت 17:03

حالا چزا حرفتو پس گرفتی
مردا همشون لنگه ی همن

دلیلشو در گوشی میگم

Nakhonasaur 1391/01/17 ساعت 16:02

آره ... درسته یه سریا رورگو ان !! ولی یه سریا هم مثل من متین و متشخصن

عجب !!!

مارک نوشابتون چی بوده ؟ خوب تأثیر میزاره

Nakhonasaur 1391/01/17 ساعت 15:19

شانس آوردی حرفتو پس گرفتی ...

آره بهتر شد

به جاش حرف قشنگ تری زدم

سلام.
اومدم یه نظر بدم به پست قبلیت دیدم حرفتو پس گرفتی.
آخه ما کجا زورگوییم؟
ما کی زورگویی کردیم؟
هان؟
شاید بعضی ها زورگو باشن اما این شامل همه نمیشه!

بعله بعله منم گفتم که بعضی وقتها هم ...

خوشم میاد اصل پست رو نگرفتی

دستت درد نکنه..!!!

همه تفسیرت از یه مرد همینه؟!

زورگو نیستید ؟

EMPIRE 1391/01/16 ساعت 22:13 http://www.bermodachat.com

سلام دوست گلم

وبلاگ جالب و پر محتوایی داری خوشحال میشم به چت روم ما هم بیای و جزئی از خانواده ما بشی

همچنین شما می تونی با ثبت رایگان وبلاگتون در لینک های چت روم ما صاحت یک بنر در لینکدونی ما بشین

بعلاوه با عضویت درز انجمن برمودا می تونید دانسته های خودتونو با ما در میان بزارین و از مطالب مفید انجمن ما استفاده کنید

پس هر چه سریعتر بیا و به خانواده ما بپیوند منتظرتم

سلام

اومدم یه سر زدم

اما اهل چت روم نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد