هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خاصیته پرچونگی



کاغذ سفید را هر چقدر هم که تمیز و زیبا باشد، قاب نمی گیرند برای ماندگاری در ذهن ها باید حرفی برای گفتن داشت .
... : با این حساب من هیچ وقت از ذهن شما بیرون نمیرم ( بس که حرف زدم )... : چرا نظراتم رو 13 تا گیر کرده

نظرات 5 + ارسال نظر
امید 1391/01/19 ساعت 20:38 http://garmak.blogsky.com/

اتفاقا سوژه خوبی پیشنهاد کردید
هر کی پرسید این چیه میگم یک دشت زیبا پر از برف

Nakhonasaur 1391/01/18 ساعت 17:19

حالا که دقت میکنم میبینم خیلی پربار ِ !!

بله دقیقا

عجب میگم چرا من زود فراموش میشم.از بس که ساکتم
.
.
.
اشکالی نداره که من که نظرتم 5 تا هم به زور میشه

شما ساکتی ؟ دماغت دراز نشد ؟

Nakhonasaur 1391/01/18 ساعت 15:24

واقعا همینه ... از دل برود هر آنکه از دیده رود !!

پ.ن : من هر چی فکر میکنم نمیفهمم این نظر بالایی کجاش پربار بود ؟!!!!!

توجه کن میفهمی

وبلاگ زیبایی دارید به بنده هم سری بزنید. خوشحال میشم.

نظر پر باری بود
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد