هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

نظر سنجی

آهای پسرا ...

اگه بخواید دخترارو با یه جمله ( یا کلمه ) توصیف کنید چی میگید ؟

دخترا شبیه چی هستن ؟




آهای دخترا ...

اگه بخواید پسرارو با یه جمله ( یا کلمه ) توصیف کنید چی میگید ؟

پسرا شبیه چی هستن ؟


نظرات 40 + ارسال نظر

One or two to remember, that is.

Liliam 1392/10/26 ساعت 23:27 http://mxwsvguntex.com

This is way more helpful than anyhitng else I've looked at.

باشو 1390/12/14 ساعت 15:15

من .درگذشت وازغم فراری بودن و معرفت
ترجیحا پسرابهترنالبته باپوزش ازشبنم جونی
اما درجرزنی درغصه خوری درعاطفه بازی
دخترااولندرزمان تجردبی گذشت درزمان تاهل لجباز

ZiZoOo 1390/12/14 ساعت 09:40 http://poweroflove.blogsky.com

آخه .....................................
چه کار جالب کردی دختر .............
میگم تو نوآوری همتا نداری نگو نه !
.
.
.
یادش بخیر اونموقع دوستامون هم بیشتر بودن هم پایه تر . تا یه بحث میشد معرکه ای بپا میکردن ....
.
.
اینو خوب یادمه . مخصوصا کلکل خودمو سامان

دلم برای اون روزا تنگیده

آرمان. 1390/01/31 ساعت 13:33

کسی از شبنم خبر نداره؟

بابا کجایی بیا دیگه....با معرفت

من 1390/01/31 ساعت 00:43 http://pnushal.blogfa.com

دخترا سیب گلابند
پسرا شاخه نباتند

با اینکه من پسرم
ولی هم از پسر خوشم یاد هم از دختر

وایسد یه داستانی رو براتون تعریف کنم

یه روز جبرییل برگشت به خدا گفت چرا برای آفریدن مردها 5 روز وقت صرف کردی
ولی برای زن ها فقط یه روز
خدا گفت چون زن ها می تونند با آرایش خودشون قشنگ و زیبا کنند
ولی مردان اون امکان رو ندارند

امیدوارم یه لبخندی رو لباتون نشونده باشم
تا بعد شبنم خانم

سایز گراواتار رو کوچیک تر کنی بهتره... ببخشید فضولی میکنم ولی اینجوری خوب نیست...

اینطوری درست نیست...
آدما به چهار دسته تقسیم میشن...
1- پسر
2-دختر
3-پسر
4-دختر

چون دختر میتونه خیلی با دختر فرق داشته باشه...
پسر هم همینجور...
من فقط گروه اول دخترا که خوبن رو توصیف میکنن...
دختر خوب با ارزش ترین چیزیه که یه پسر میتونه داشته باشه... اونایی که من میشناسم مثل ماه میمونن...

immortaم 1390/01/30 ساعت 17:23 http://jangavaran.blogsky.com

اصلا نمیشه گفت شبیه چی هستن...
در ضمن دختر داریم تا دختر...!

حمید 1390/01/30 ساعت 16:18 http://hamidshams.blogsky.com/

سلام
من اومدم
به نظر من اکثر دخترا شبیه مامانشون هستن

بهاره 1390/01/30 ساعت 13:57 http://nadaram


پسرا مثل سیمان میمونن هر چا پهن بشن با کلنگ باید جمعشون کنیم

تولد وبلاگمه
همتون هم دعوتید

دخترا مثل آدامس میمونن
یه بستش بهتر از یه دونشه

بهار 1390/01/29 ساعت 19:40 http://bahar90.com

به قول احسان که میگه دختر داریم تا دختر ÷سرا هم همینجورن بعضی هاشون با شخصیت بعضی هاشون حیف کلمه ای برای توصیفشون بگم

پلاک ۱۶ 1390/01/29 ساعت 13:23

میگم به رخ میکشی سوادو میگی نه ....اون یه اشتباه تایپی بود و این اشتباهات برای انسانها اجتناب ناپذیره ....
اینا درسته به ظاهر شوخی و خنده داره ولی کلی حرف توشه ؟؟!!!!

ZiZo0o 1390/01/29 ساعت 12:58

اون ضمنا است نه ظمنا

البته من خودم خیلی غلط املایی دارم .
اینو بلد بودم زود گفتم .


من خودم عاشق طنزم .
اشکال نداره شوخی کن شاد شیم

شما تو طبقه اول علم هستی ....علم سه مرحله داره میدونی ....؟؟؟

پلاک ۱۶ 1390/01/29 ساعت 12:56

ظمنا زینب خانوم ...دسته حرفام شوخی بود ولی تمام حرفارو تو طنز میزنن و همه جای فکر کردن داره

ZiZo0o 1390/01/29 ساعت 12:56

من علم به رخ بشکم آخه ؟


من فقط حقیقتو گفتم

ZiZo0o 1390/01/29 ساعت 12:55

عاشق او تایید حرفا از طرف محمد رضا ام.


مسی داداش کوچیکه

بله بله این که معلومه ....آدم دانا که هیچ وقت علمشو به رخ بیسوادا نمی کشه

بله شما بیشتر میفهمی !!!!

ازم بزرگتری رو خوب اومدی ...

ZiZo0o 1390/01/29 ساعت 12:43

دخترها به قول تو نمیفهمن ولی من یکی از تو بیشتر میفهمم
چون جمله من از تو زودتر روی شد
چون من از تو بزرگترم
کلا چون من منم

ZiZo0o 1390/01/29 ساعت 12:39

سامان این همه حرف زدی
این همه شوخی کردی آخرش هم به حرف من دختر رسیدی

پلاک ۱۶ 1390/01/29 ساعت 12:14

اینا که همش جنبه طنز داشت (البته بی راهم نبود ) ولی کلا دختر و پسر مکمل هم هستن و فرقی از نظر برتری نسبت به هم ندارن اگه مرد نباشه زندگی زن مختل میشه و بر عکس .. هر کدوم هم خواصی متمایز دارن که وجه برتری نیست و فقط برای تکامل هم دیگست

دخترا خیلی چیزا رو می دونن اما نمی فهمند ....؟؟!!

پلاک ۱۶ 1390/01/29 ساعت 12:10

دخترا عین طاووس هستن و پسرا عین کروکودیل ...!!!؟؟



طاوس فقط زیبایی داره ولی از تمام اعضای کروکودیل استفاده میشه ...؟!! فکر کن راجبش

دخترا از مرداها زیبا تر آفریده شدن اما احمق تر ...!!!

دخترا شبیه جلبگن با این تفاوت که آی کیو جلبگ نیم هست اما دخترا آک بند هستن ..؟؟!!

دخترا شبیه خیار شور هستن....!!!

مجتبی 1390/01/29 ساعت 11:56 http://loves20.blogfa.com

سلام
چطوری یا بهتری؟


دخترها مثل مسلسل فک میزنن
پسرها هم مثل بمب هسته ای نظم یه جا رو خوب بهم می زنن

آرمان 1390/01/29 ساعت 06:58

یه نظر دیگه هم دارم

دخترا شبیه همه چی هستند
پسرا شبیه هیچ بنی بشری نیستند

آرمان 1390/01/29 ساعت 06:57

دخترا شبیه هلوئن
پسرا شبیه لولوئن

صاحب خونه 1390/01/29 ساعت 01:03 http://همينجا

به نظر من پسرا شبیه مخلوط کنن ! درضمن پسرا راجب دخترا بگن و برعکس . مثلا الآن من فقط در مورد پسرا گفتم . بعدشم ازتون خواستم بگید جنس مخالفتون به نظرتون شبیه چیه

Unicorn 1390/01/28 ساعت 22:51 http://fire-fighter.blogsky.com

در تکمیل نظر بالا دخترا پنیرن دست بزنی میمیرن !!

دخترا شبیه آدمن !!

ZiZo0o 1390/01/28 ساعت 21:29

پسرا شیرن مثل شمشیرن

دخترا بادکنکن دست بزنی میترکن


شوخی کردم . فرقی نداره آدم اگه عاقل باشه جنسیت براش فرقی نمیکنه در هرجنسیتی میتونه خوب باشه .

کلا پسرا واسه دخترا آفریده شدن
دخترا هم واسه پسرها آفریده شدن

بعضی هاشون بی نظیر . . .. بعضی هاشون هم از سگ و جونور پست تر و ذلیل تر !!!

احسان 1390/01/28 ساعت 19:32 http://ehsanhp.blogsky.com/

دختر داریم تا دختر! بعضی هاشون ماه بعضی هاشونم خیلی پست!

الآن مثلا توصیف کردی ؟

میگم شبیه چی هستن ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد