هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

بی تو

 


قصد جان می کند این عید و بهارم بی تو

این چه عیدی و بهاری است که دارم بی تو


گیرم این باغ ، گلاگل بشکوفد رنگین
به چه کار ایدم ای گل ! به چه کارم بی تو ؟


با تو ترسم به جنونم بکشد کار ، ای یار
من که در عشق چنین شیفته وارم بی تو


به گل روی تواش در بگشایم ورنه
نکند رخنه بهاری به حصارم بی تو


گیرم از هیمه زمرد به نفس رویانده است
بازهم باز بهارش نشمارم بی تو


با غمت صبر سپردم به قراری که اگر
 هم به دادم نرسی ، جان بسپارم بی تو

 

بی بهار است مرا شعر بهاری ،‌آری
نه همیه نقش گل و مرغ نیارم بی تو


دل تنگم نگذارد که به الهام لبت
غنچه ای نیز به دفتر بنگارم بی تو

نظرات 11 + ارسال نظر
سارا 1390/10/22 ساعت 13:48 http://gelayol.blogsky.com

سلام
ادرس خونم رو که داری یه سر بزن خوشحالم کن

باشو 1390/10/19 ساعت 12:43

سلامممممممم.

سلام عمه جون


آدرس بزار عمه

هدی 1390/10/18 ساعت 23:18 http://www.hoda210.blogsky.com

یادم رفت اسممو بنویسم

[ بدون نام ] 1390/10/18 ساعت 23:16

سلام
ممنون از حضورت لینکت کردم.: قاصدک رسید ، خبری از تو نداشت ، پرپرش کردم تا درس عبرتی باشد برای قاصدک فردا !

الناز 1390/10/17 ساعت 22:34 http://www.elel.blogsky.com

چه شعر قشنگـــــــــــــــــــــــی...
اشک مارو درنیار شبنمی

قالب جدید مبارک
خوب کاری کردی قالب ت رو عوض کردی
چی بود اون همش هویج میدیدی
فقط یه چیزی
ببخشید که اینقدر از قالبت اشکال میگیرماااااا
اون دو تا ضربدر چیه که همش تو وبلاگت رژه میره؟
راستییییییییییییییی
بابت کدی که گذاشتی ممنون
یه چیزی یادم رفت بگم
یه پیج ف...ی...س....ب.....و.....ک واسه وبلاگ کرگدن عاشق درست کردم،فکر کنم تو این پیج بتونم راحت تر حرف هام رو بترسم و از ف....ی....ل....ت....ر...ی....ن....گ نترسم
اگه تونستی یه نیگا بهش بنداز
اینم آدرسش:

باشو 1390/10/17 ساعت 16:01

قالب جدید ت مبارک اخه توبااین سلیقه ات حیف نیست بری ترکمون کنی؟نرررررررررررررررریا

باشو 1390/10/17 ساعت 15:58

سلام دل ودستت باهم یکدست نیستند الکی زورجدایی نزن مامخلصیم ...تازه ازاون قالب کذایی ماروراحت کردی چشممون به نوشته هات روشن شد کجا؟برم برم ...اه اهنررررررررررررررررررررو
نررررررررررررررررررررررررووووووو
بمووووووووووووووووون بااااااااااااااااااامن

ZiZoOo 1390/10/17 ساعت 15:00 http://poweroflove.blogsky.com

اتفاقا امروز داشتم به این فکر میکردم که چرا چند وقته از آقا کاوه خبری نیست ....


به به

احسنتم باریک قشنگ بودد


میسی میسی


یه مدت بود ازت خبری نبود
نگران شده بودیم کاوه خان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد