هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

رزم Virus و رستم

به نام خداوند ویروس گارد کنون رزم Virus و رستم شنو / دگرها شنیدستی این هم شنو

که اسفندیارش یکی Disk داد / بگفتا به رستم که ای نیکزاد

در این Disk باشد یکی File ناب / که بگرفتم از Site افراسیاب

چنین گفت رستم به اسفندیار / که من گشنمه نون سنگگ بیار

جوابش چنین داد خندان طرف / که من نون سنگگ ندارم به کف

برو حال می‌کن بدین Disk، هان! / که هم نون و هم آب باشد در آن

تهمتن روان شد سوی خانه‌اش / شتابان به دیدار رایانه‌اش

چو آمد به نزد Mini Tower اش / بزد ضربه بر دکمه Power اش

دگر صبر و آرام و طاقت نداشت / مر آن Disk را در Drive اش گذاشت

نکرد هیچ صبر و نداد هیچ لفت / یکی List از Root دیسکت گرفت

در آن Disk دیدش یکی File بود / بزد Enter آنجا و اجرا نمود

کز آن یک Demo شد پس از آن عیان / با فیلم و موزیک و شرح و بیان

به ناگه چنان سیستمش کرد Hang / که رستم در آن ماند مبهوت و منگ

چو رستم دگرباره Reset نمود / همی کرد Hang و همان شد که بود

تهمتن کلافه شد و داد زد / ز بخت بد خویش فریاد زد

چو تهمینه فریاد رستم شنود / بیامد که لیسانس رایانه بود

بدو گفت رستم همه مشکلش / وز آن Disk و برنامه خوشگلش

 چو رستم بدو داد قیچی و ریش / یکی دیسک Bootable آورد پیش

یکی Toolkit، Hard اندرش / چو کودک که گردد پی مادرش

به ناگه یکی رمز Virus یافت / پی حذف امضای ایشان شتافت

 چو Virus را نیک بشناختش / مر از Boot Sector برانداختش

یکی ضربه زد بر سرش Toolkit / که هر Byte آن گشت هشتاد Bit

به خاک اندر افکند Virus را / تهمتن به رایانه زد بوس را

چنین گفت تهمینه با شوهرش / که این بار بگذشت از پل خرش

 دگر باره اما خریت مکن / ز رایانه اصلا تو صحبت مکن

قسم خورد رستم به پروردگار / نگیرد دگر Disk از  اسفندیار

نظرات 14 + ارسال نظر

سیلام
خسته نباشی
شاعرمعاصر حماسه سرای
خیلی زیبا بود

به به
چه عجب از این ورا

هادی ماریو 1390/10/12 ساعت 14:26

بهله
جالب بید
ای خدا hard دلم format مکن/file عشقم خالی از برکت مکن
system غم را خدا یا on مکن/ file اشکم را خدایا run مکن
jumper شادی بیار تا set کنیم/ system اندوه را reset کنیم
.......ادامه در قسمت بعـــــــد....بمونین تو کفش...

به به

شما هم بله ؟

یاسر 1390/10/11 ساعت 19:16 http://www.yas-m.blogsky.com

من اپم

عجب

نونوچه 1390/10/11 ساعت 15:54 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووهوووووووووووووووو به خاله خودم
چه شعر هویجیه باحالیه!!!

تونستی بخونیش مگه ؟

از کجا فهمیدی شعره ؟

یه مسابقه ی جدید توی وبلاگ گذاشتم
حتما شرکت کنیااااااااااا

hadi 1390/10/11 ساعت 09:20

بعضی تیکه هاش باحال بود...

فقط بعضی هاش ؟

negar 1390/10/11 ساعت 09:20 http://negar70.mihanblog.com/

ایول خیلی باحال بود...

فدا مدا آبجی

Unicorn 1390/10/10 ساعت 22:35

چه خوب
نمیدونستم

باشو 1390/10/10 ساعت 19:05

به سلامتی همه اونایی که مارو همین جوری که هستیم دوست دارن‌/ وگرنه بهتر از مارو که همه دوست دارن!
به سلامتی پاک کن که بخاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک می کنه.
به سلامتی با ارزش ترین پول دنیا {تومن} چون هم تو هستی توش هم من!
به سلامتی اونایی که اگه صد لایه ایزوگامشون هم بکنن بازم معرفت ازشون چیکه می کنه.......اخه بامرام چکارکنیم به کی روبندازیم تااین نوشته هاتو رونمایی کنی؟صدتابووس علاج میکنه؟

عمه جونی

ورژن جدید شاهنامه ی فردوسیه؟
باهال بود

نه دیگه شاهنامه ی شبنمیه

Unicorn 1390/10/10 ساعت 16:21

!!!!

جدی ؟

یاسر 1390/10/10 ساعت 11:21 http://www.yas-m.blogsky.com

سلام شبنم
خیلی جالب بود.
شاعرش کی بود؟

شاعرش خودم بودم ( دروغ )

شبــــــــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــمـــــــــــــــــی
من با اینترنت اکسپلورر اومدم
اون کارهای سختی رو هم گفتی انجام ندادم
دیگه هویج تو وبلاگت نیست
فکر کنم یکی اومده همشو خورده

من دیدم همشو خودت خوردی


هویج نداری برای اینکه Encoding توی اکسپلوررت Unicode (UTF-8 هستش

ZiZoOo 1390/10/09 ساعت 21:15 http://poweroflove.blogsky.com

چنین است نبوغ ایرانیان .........

بهله بهله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد