هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هردمبیلی


... : دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنـــا کنم ؟

میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ بزار اهنگ تـایتـانیک بزارم آروم غرق شو..!


... : آیا میدانید پاک ترین و سالم ترین شهر ایران چه شهی است ؟


... : فهمیدید دیب چیه ؟


... : آدم دلش میخواد همش بره حموم








بازم بود

اما تا همینجاش بسه

حسودیم شد

نظرات 7 + ارسال نظر
امید 1390/11/04 ساعت 10:28 http://garmak.blogsky.com/



ای دستت درد نکنه
چسبید


سلام اگه دوست داشتی وبلاگم رو بلینک هر کدومو که دوس داری بعد خبر بده بلینکم.

خاب این که معلومه مسلما کاشانه
.
.
.
حموم عمومی ما دقیقا همین شکلیه(دماغمان دراز شد)
.
.
اپـــــــــــــــــــــــــــم

نه یه جا دیگست

بعدا میگم

مماغت درازید ؟

مرتضی 1390/10/30 ساعت 00:25 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
کلی خندیدم !مرسی که اومدی به وبلاگ خودت!
من شمارو لینک کردم شما هم نیز...

سلام

خوش اومدید

لینک دونیم فعلا مشکل پیدا کرده

لینک ندارم

زندگی یعنی همین خونه اجاره ای که ما داریم
اونها را اگه داشتیم یادمون میرفت نعمت خونه داشتن یعنی چی.....

این دیب چیه؟؟؟؟؟

هر که بام نداشت برفش بیش بود

Unicorn 1390/10/29 ساعت 19:34 http://fire-fighter.blogsky.com

من الان دلم خواست برم اینطو زندگی کنم هر از چند گاهی یه سرم به بیرون بزنم !!

من که حسودیم شد

اونایی که همچین خونه هایی دارن میفهمن زندگی چیه

کرگدن عاشق 1390/10/29 ساعت 18:20

پاک ترین و سالم ترین شهر ایران ،تهرانه
با یه نفس عمیق کل جدول مندلیف میره تو روده هامون

نه
بعدا میگم کدوم شهره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد