هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خبر خبر


بریزید تو این وبلاگ و تا میتونید با اسم های مختلف نظر بزارید


از اما حسین بگید و اگه شعری حدیثی چیزی دارید بزارید


مسابقه وبلاگیه


میخوایم تعداد نظرات و آمار وبلاگ بره بالا


آدرس وبلاگ و ایمیل نزارید نیاز نیست فقط هر چند تا تونستید نظر بدید


این هم آدرس وبلاگ http://ashoraye-hosseyni.blogsky.com/

نظرات 14 + ارسال نظر
باشو 1390/10/09 ساعت 14:39

تسلیم تسلیم

عمه جونه خودمی

باشو 1390/10/09 ساعت 09:31

سلام .شبنم ...

سلام کرگدنی

این وبلاگه الکیه
فقط برای مدرسه است
مهم نیست نظر چی میزارید
همه ی مطالبش هم مزخرفه
فقط برای یه مسابقه ی دبیرستانی
مطالبش همه کپی شده یه شبه هم همش کپی شده
خودمم اصلا نخوندمش
نظرات هم کپی باشه
مهم نیست
مگه توازوبلاگ من برنداشتی دوتای اولو ؟

عجب !!!

عمه جان اینجور که فکر میکنی نیست

وقتی کرگدنی رفته دیده وبلاگو مطالب شما نبوده و اصلا هم منظور مطالب شما نیست

کرگدنی مطالبی که من از یه سایت همه رو یک جا کپی کرده بودمو دیده

بد برداشت کردید

باشو 1390/10/08 ساعت 21:20

سلام حالا ما چرندوپرندمی نویسیم؟دخترم دخترای قدیم ...تادوستاتودیدی فورا نوشته هاموچرندفرمودی؟
بوووووووووووووس بووووووووووووس
منم تاحالا نوشته هاتونمیدیدم ونمیبینم ازرودست دیگران می نویسم.کره زمین همه جاروپوشونده عیب نداره نظراتی که ارزش نداره برات بووووووووووووووس بی وفا

جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان ؟؟؟ !
من گفتم شما چرند می نویسی ؟
کی ؟ کجا ؟
من اصلا همچین حرفی نزدم و نمیزنم

یاسر 1390/10/08 ساعت 21:05 http://www.yas-m.blogsky.com

سلام
فک کنم کنترل رسیور بود.فک میکنم میام میگم

برو فکر کن بعد بیا بگو
مهمه

یاسر 1390/10/08 ساعت 00:45 http://www.yas-m.blogsky.com

سلام
یه لحظه کنترلمو از دست دادم .الان دیدم خصوصی هارو

کنترل رسیور یا تلوزیون ؟

یاسر 1390/10/07 ساعت 23:45 http://www.yas-m.blogsky.com

سلام
چرا اینجا نمیشه نظرخصوصی فرستاد؟؟!!؟؟!!

سلام

چرا نمیشه ؟

2 تا راه داره

1 : رو اسمم کلیک کنی و از صفحه ی شناسنامم تماس با من رو بزنی

2 : روی لینک حرف های خصوصی که گوشه ی وب گذاشتم کلیک کنی

یاسر 1390/10/07 ساعت 17:05 http://www.yas-m.blogsky.com

اولا تو نه و شما
بعدشم فقط قسمت نظراتت درسته
بقیه ی وبلاگت هویجه

تو نت شما نداریم که

اگه هویجه پس چه جوری میخونی و راجب پست نظر میدی ؟

یه فکری به حال این هویج های وبلاگت بکن
اینهمه هویج داری
یه آب هویج درست کن بخوریم
خسیس

مگه توام همش هویج میبینی ؟
پس چه طوری نظر میدی ؟

سلام
هر چی فکر کردم دیدم نظری در مورد نوشته هاش ندارم
با عرض معذرت نوشته هاش خیلی کلیشه ای هستش
یه جورایی احساس میکنم که مطلب ها رو کپی کرده
البته فقط در حد حدس و گمان
نمیخوام به کسی توهین بشه
در ضمن
این جور وبلاگ ها مخاطب های خاص خودشون رو داره
فکر نمیکنم وبلاگ موفقی بشه
البته اگه قصد ادامه داره و صرفا برای مسابقه ای چیزی نیست


سلام کرگدنی

این وبلاگه الکیه
فقط برای مدرسه است
مهم نیست نظر چی میزارید
همه ی مطالبش هم مزخرفه
فقط برای یه مسابقه ی دبیرستانی
مطالبش همه کپی شده یه شبه هم همش کپی شده
خودمم اصلا نخوندمش
نظرات هم کپی باشه
مهم نیست

نونوچه 1390/10/07 ساعت 11:47 http://nonoche.blogsky.com

اوووووووووووف خاله دلم اندر غم دلتنگولدش تو ست
خاله با موزیکالم میام بازم هویچ می بینمممممممم
خاله دوشتت دارمممممممممممممممممممم

خب خاله جان هر دفه چند تا هویج بخور بالاخره تموم میشه میتونی صفحه ی وبلاگو ببینی

Unicorn 1390/10/07 ساعت 11:46

این همونیه که پارسالم رفتیم نظر دادیم ؟!؟!؟!

آره فقط آدرسش عوض شده

درود بر شبنم عزیز...
کامنت خصوصی منو خوندی؟ مشکل از منه یا زمینه ی وبلاگت اینه؟ اصلا نمیتونم نوشته هات رو بخونم چون زمینه ی وبلاگت هزار تا کره ی زمین کوچولو و حرف z داره. مشکل از منه؟ آخه از اینترنت کم سرعت استفاده میکنم. چی کا رکنم درست بشه؟

بزار ببینم قالبم مشکل داره یا سالمه
بهت خبر میدم

نونوچه 1390/10/07 ساعت 11:31 http://nonoche.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد