هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

Seven Stones


سلام علیکم


قالب عوض کردم دیگه هویج نبینید


اصلا دست نزدم و کدهاشو عوض نکردم


میترسم دست بزنم باز هویج کاشته بشه تو وبلاگ


اما بد هم نشد برام

کلی هویج بردم فروختم وضعم خوب شد


نظرات 8 + ارسال نظر

ووووووووووووووو
چه قالب خوشگلی
ای بلا
اگه هویج داشتید چرا منو خبر نکردین

از دست دادی زهرا جان

اولاً قالب نو مبارک.انشالله ثه پای هم جوون بمونید(!!!!)

دوماً قالب وبلاگت را عوض میکنی خوبه.مواظب باش خودت قالب عوض نکنی....

خودم

من بازم هویج میبینم

راستی لینک من کو؟

جدییییییییییییییییییییییییییییی ؟ نه توروخدا

immortaم 1390/10/24 ساعت 15:02 http://jangavaran.blogsky.com

بله اون هویج هارو کیلو چند فروختی؟!گرون شده ها؛سرت کلاه نذاشته باشن؟!

نه حواسم بود

کلی مایه دار شدم

ZiZoOo 1390/10/23 ساعت 13:14 http://poweroflove.blogsky.com

خوش سلیقه جونم ...

یه جوری به وبلاگت میرسی که آدم باورش میشه راستی راستی هفت سنگ خونه اته ...


این تصویر متحرک هم خیلی محشره ...

باریکـــــــــــــــــــــــــــ

مرسی فدات شم


آره دیگه خونه ی منه ( دوسش دارم )

سلام عزیز
قالب جدید مبارک
خیلی هم قشنگه
به ما هم سر بزن

سلام

ممنون

حتما

ای بابا داشتیم هویج میخوردیما!!!!!!!!!!!
.
.
تو این یکی قالب الوچه بکار واسه عید دیگه بخوریم

آلوچه نه

اگه بکارم همون هویج میکارم که خاصیت داره

میخورید واسه چشماتون خوبه

سپهر 1390/10/22 ساعت 18:16 http://greendream.blogsky.com/

به به قالبت که خیلی قشنگه.

این عکس پایین پستت رو با چی درست کردی؟؟؟

مرسی
چشماتون قشنگ میبینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد