هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

نتایج

نظرات 4 + ارسال نظر
hadi 1390/10/11 ساعت 09:19

قبول ندارم! تو این نظرسنجی تقلب شده!!! من امنیت این انتخابات رو زیر سوال میبرم!!!
ینی چی؟ چرا ما اول نشدیم پس؟؟؟ عکس به اون خوشگلی... لوگوی سمپاد به اون خوشگلی مثل خورشید بالا سرمون داره میدرخشه...!!!

آقا من بی تقصیرم

گریم گرف واسه یکی دو نفر...ولی عجب صداقتی داشتن به خودشونم رای ندادن من دفه ی اول به تو رای دادم بعد می خواستم ببینم میشه دوباره رای داد به خودم رای دادم(البته یکی به خودم)

منم فقط یه دونه رای به یکی دادم

نونوچه 1390/10/07 ساعت 11:24 http://nonoche.blogsky.com

هه خاله افل شدی

به به سلاااااااااااااااااااااااااااااااام خاله ی دوست داشتنیه خودم
خوبی فدات شم ؟
چه خبرا ؟

من 1390/10/06 ساعت 18:46 http://www.1man-1to-ma.blogfa.com

سلام¤
قصه نیستم که بگویی
نغمه نیستم که بخوانی
صدا نیستم که بشنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...
من درد مشترک ام
مرا فریاد کن.
دست ات را به من بده
دست های تو با من آشناست
ای دیر یافته با تو سخن می گویم
یه سان ابر که با توفان
به سان علف که با صحرا
به سان باران که با دریا
به سان پرنده که با بهار
به سان درخت که با جنگل سخن می گوید

زیرا که من
ریشه های تو را در یافته ام
زیرا که صدای من
با صدای تو آشناست.

همه از عشق مینویسن ولی من با عشق می نویسم ...
از عشق نوشتن تا با عشق نوشتن فاصله هاست....
من منتظر آمدنت می مانم....
منتظرم نذار

ممنون خیلی قشنگ بود

به وبلاگ قشنگتون سر زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد