هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

آموزش زبان یزدی

سلامی  

 

 به پاکی و خنکی و سفیدی برف تو محلمون 

 از خدا به خاطر این نعمت زیباش مچکرم که باعث خوشحالی ۲چندان من تو فصل زمستون مخصوصا ماه بهمن میشه. 

  

خوب میریم سر اصل مطلب هفت سنگی های عزیزم  .

به کلاس آموزش زبان زینب بانو خوش امدین  .

این بار براتون از یزد سوغات آوردم . 

زیاد نگران نباشین . 

هزینه آموزش هم قبلا پرداخت شده . 

 شما فقط باید هزینه ی دانلودش رو بدین . 

امیدوارم ازشنیدنش لذت ببرید .

نظرات 9 + ارسال نظر
مرتضی 1390/12/12 ساعت 19:55 http://kooris-6.blogsky.com/

سلام !
وبلاگ قشنگی داری !
من عاشق زبان یزدیم
راهکاری داری برای یادگیری!بهم اطلاع بده
موفق باشی!

[ بدون نام ] 1389/10/29 ساعت 23:40

سلام شبنم جون
اومدی و دیگه نیومدی
کجاهایی
این وسطا یه سری هم به ما بزن
کلی اپیدم

زینب

سلام
نه اسمی نه رسمی بعد سراغ آبجی رو میگیری .
باشه میگم
شبنم اونهاش اون بالا
اونجا نه بالاتر
خوب نگاه کن دیدی ش ؟
خوبه .
خواهش میکنم
قابلی نداشنت.
ای بابا نمی خواد لازم نیست .
آخه دیگه ماچ چرا ؟
من که کاری نکردم .
عجب !
آقا خانم
یکی منو نجات بده .
هایییییییییییییییییییی

ساقی 1389/10/29 ساعت 15:37 http://mikadeh.com/

ZiZoOo
چهارشنبه 29 دی 1389 03:09 ب.ظ
سلام من چند بار به وبلاگتون سر زدم تا نظر بدم ولی متاسفانه نه عکس هارو تونستم ببینم نه مطالب رو.
ولی من که ول کن نیستم
اینقدر میام تادرست شه.
فعلا عزیزم
ممنونم خانومی بازم بیا منم از دیدنت سیر نمی شم
به سراغ من اگر میائید نرم و آهسته بیائید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

زینب
نظرمان را به خودمان برمیگردانی پدر سوخته ؟
بدم پدر پدر پدر سوخته ات را دربیاورند؟

ساقی 1389/10/29 ساعت 14:12 http://mikadeh.com/

خانومی وقت کردی یه سری هم بما بزن

سلام عزیزم
دیدی که امدم

مریم 1389/10/29 ساعت 10:09

عزیزمی زینب جون . چوب کاری می کنی .
من به یزدی بودنم افتخار می کنم پس دمت گرم که آموزش این زبانو گذاشتی .
حالا اون یزدی با آبرویی که گفتی کی هست ؟؟

زینب
خواهش میکنم مریم جون.

عجب ببین چطور واسه آدم حرف درست میکنن ؟!
نه آخه ببین چطور فکر بچه رو مشغول میکنن ؟!
مریم جون تو که میدونی .
اهلیت آن سوار بر اسب سفید هنوز موشخص نیست.
من که نمیدونم اون خوش بخت اهل کجاست .
نذار توضیح بدم که کجاییه .
ا دارم قاطی میکنم ولش کن .

دیدی گفتم ذهن بچه رو مشغول کردی
بیا اینم نشونش .
بیچاره داشت به نکردش هم اعتراف میکرد .
درکل عزیز مایی

مجتبی 1389/10/28 ساعت 11:07 http://loves20.blogfa.com

مدیرت محترم وبلاگ هفت سنگ در پیرو سوالات شما مبنی بر استفاده ی هم زمان دو وبلاگ به صورت هم مدیریت وبلاگ عاشقانه بیانیه ای به شرح زیر اعلام کردند:
دوست گرامی بنده در ابتدا از سرویس های بلاگفا استفاده میکردم اما بعد از این که متوجه شدم بلاگ اسکای ۳۰۰ مگابایت فضا برای هر کاربر در نظر گرفته برای استفاده از این خدمت اقدام به تاسیس یک وبلاگ در بلاگ اسکای کردم و به دلیل عدم زمان کافی هر دو وبلاگ رو به صورت هم اپ میکنم
با ارزوی موفقیت برای شما
مدیر کل وبلاگ عاشقانه

زینب :
سلام با سپاس از نظر لطف و نکته سنجی شما مدیر گرامی جهت روشن نمودن و پاسخ دادن به سوال ذهن بچه.
متوجه شدم.

مجتبی 1389/10/28 ساعت 10:54 http://loves20.blogfa.com

سومی حال نمیده


سلام به همه ی بچه مثبت ها
من خوبم شما عهم معلوم خوبید

زینب :
سلام
بعله این بار رو شما درست حدس زدین ما هم خوبیم.
من که گفتم تو انقدر اول شدی که جوره دیگه نمیشه نگاهت کرد.
مثل زن داداش من بس که پشت فرمون نشسته وقتی مییاد صندلی عقب بشینه . آدم یه جوری میشه . انگار که فقط پشت فرمونی بهش میاد.

Unicorn 1389/10/27 ساعت 20:44 http://fire-fighter.blogsky.com

دست شما درد نکنه!
خیلی خندیدم!
واسه دفعه بعدی رشتی بذار!!!

زینب :
بابا خواهش میکنم . نزن از این حرفا اصلا قابل شمارو نداشت.
خداروشکر که پسندیدی و خندیدی.
حتما به محض اینکه به دستم برسه اونم آپ میکنم.

مریم 1389/10/27 ساعت 20:22

نمریدیم و یه جا اول شدیم .
عالی بود . به قول یکی از اقوام اون یه ذره آبرویی هم که داشتیم به باد دادب زینب جون ؟؟؟

زینب :
کی واسه ما داره شکسته نفسی میکنه .
مریم جون یکی ندونه من که آماره اول شدن هاتو دارم .
ماشالا از هر ۶ انگشتت ۷ هنر میریزه.
در ضمن خودت خودتو لو دادی ها من چیزی نگفتم . (یزدی)
ولی یزدی بودن فعلا که خیلی هم آبرو داره با این چیزا نمی ریزه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد