هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

بازم بازی


حالا که صحبت بازی وبلاگی شده منم بازی میزارم

این بازی رو قبلا تو یه وبلاگ گذاشته بودن الان یادم نیست کدوم بود بعدا پیداش میکنم معرفی میکنم

خب این بازی این جوریه که شما از میزکار رایانه ی خودتون عکس میگیرید و آپلود میکنید و توی خصوصی برام آدرسش رو میزارید

فقط یه چیز مرتبش نکنید ، همونجور که هست عکس بگیرید

جر زنی هم نداریم

از خودم شروع میکنم



(((( اینم میز کاره یک ماه پیش ))))



بچه شیر

وبلاگ « ما »




مجتبی

وبلاگ « ♥♥♥ تا آخرین نفس ♥♥♥ »

(((( چی قایم کردی زیر این پنجره ها ؟ ))))




STREET GROUP

وبلاگ « STREET GROUP »

(((( چه خطرناک ))))




هادی ماریو

(((( خواننده ی پنهان ))))





کرگدنی

وبلاگ « دغـــدغهـ هـــــاے  کرگـــــدن ِ عاشق و تنها »

(((( زیر این پنجره چی بوده ؟ ))))

(((( اون پنجره که از صفحه خارجش کردی چیه ؟ ))))





Red beetlE

وبلاگ « آتش نشان »

(((( فرید کجایی که این هادی عکستو پخش کرد ))))





داوود خان

وبلاگ « مینی خان »

(((( به موضوعی که داوود خان اشاره کردن دقت کردید ؟ ))))





نیما

وبلاگ « کافه نیمه شب ... »

(((( هیچی رو میز کارش نیست ))))





سپهر

وبلاگ « ܓܨGreenDreamܓܨ »

(((( سایز آیکون ها از این بزرگ تر نمیشه ؟ ))))





یاس

وبلاگ « یاس بنفش من »

(((( ))))




زینب zizoo

وبلاگ « Power of Love »




(((( اینم یه عکس دیگه از میز کاره زینب ))))

نظرات 24 + ارسال نظر
ZiZoOo 1390/10/05 ساعت 20:30 http://poweroflove.blogsky.com

بذااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار دیگه .....

چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشم

ZiZoOo 1390/10/03 ساعت 14:45 http://qabeax.persianblog.ir

من خودم اونیکی رو دوست داشتم .... کاش اونو میزاشتی

چشم اونم میزارم

ZiZoOo 1390/10/03 ساعت 09:16 http://qabeax.persianblog.ir

شبنم جان با پوزش که تاخیر داشتم ولی فرستادم .

ZiZoOo 1390/09/30 ساعت 09:31 http://qabeax.persianblog.ir

با پسرا بهتر میشه بازی کرد ...فوتبالو میگم ها .... البته فقط یکم بی ادبن . هرچی به ذهنشون میرسه به زبون میارن .... فکنم وقتی خدا مرد و آفرید یادش رفت چند سی سی ادب بهشون ترزیق کنه ...




حالا بازیتون چیه مادجون

عجب دختری بزرگ کردما
آفرین به خودم

دخترم بازی اینجوره که شما از روی صفحه ی دسکتاپت عکس میگیری و به ما میدی

Nima 1390/09/29 ساعت 22:05 http://nimacruise.blogsky.com

این عکسا قضیش چیه ؟؟؟
بگین ما هم بدونیم !!!!

وای خدا

ZiZoOo 1390/09/29 ساعت 18:44 http://qabeax.persianblog.ir

آقا من سواد این بازی های بچه های امروزی رو ندارم ....

میشه بالابلندی ... توپ تو چال ... کش بازی ... وسطی ( که من در وسطی مهارت خاصی دارم . همیشه کاپ بازی رو میدادن به من ) یه چیزی تو این مایه ها بازی کنیم ...
.
.
.
آخ که چقد دلم واسم بچگیمو و هفت سنگ بازی کردن سرظهر تو کوچه تنگ شده ...
.
.
.
یادش بخیر وقتی دختر و پسر تو کوچه جمع میشدیم یه 30 تایی میشدیم
.
.
.
من همیشه با پسرا فوتبال بازی میکردم . البته دور از چشم بابام ..... خدایی خیلی صفا داشت همه هوامو داشتن که کسی روم خطا نکنه .....


آخه زندگی ....

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووف عجب دختری
ایول بابا

اشتباهی دختر شدیا


حالا بیا تو بازی ما هم شرکت کن دیگه

ستوده 1390/09/29 ساعت 16:49

یادم رفت بگم یلدات مبارک .
شب خوشی داشته باشی

برای شما هم مبارک عزیزم

ستوده 1390/09/29 ساعت 16:43 http://saba055.blogsky.com/

سلام شبنمی .
والا بازی کردن من خوب نیست اما میتونی یک نفر دیگه را دعوت کنی چون او وقت بازی کردن داره تازه اینجوری صفحه دستاپ کارش را میبینیم

چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا عکس بگیر دیگه

سلام
فکر جالبی بود
ولی انصافا کجاش خطرناکه؟!!!
.
.
.
.
upam

خطرناک نیست ؟

باشو 1390/09/29 ساعت 15:09

سلام بروزم [گل][گل]

سلام [بوس][بوس]

عکس چی شد عمه ؟

نونوچه 1390/09/29 ساعت 10:23

اووووووووووووف ... خاله من که همش تو وبلاگت یه عالمه هویج می بینم... اینقده داغونه نگو... فقط وبلاگ تو این طوره ها
وااااااااااااااااااااااااای اگه این هویجا رو به گوجه فرنگی کشتش بدم شاهکار کردم عکس پیشکش

خاله جون چرا موزیلا نصب نمیکنی که دیگه اینقد هویج نبینی ؟

یاس 1390/09/28 ساعت 23:15 http://yasebanafshman.blogfa.com

سلام شبنم خانوم بهاری
حالتون خوبه ؟ باورت می شه چقدر دنبال ضبط صدا تو موبایلم گشتم . اول که فکر می کردم نداره . بعد صدا رو ضبط کردم و یادم رفته بود چطور به لب تاپم بلوتوث کنم. خلاصه سرویس شدم تا یه صدا ضبط کردم.ولی خوب خیلی چیزا که فراموش کرده بودم یادم اومد . مرسی از شما و کرگدن عاشق .
حالا واسه عکس دسکتاپ بگو چکار کردین که نیاز به عکس گرفتن نداره؟ ویندوزم 7 است . در ضمن خیلی تلاش می کنم که تصویر زمینه را عوض کنم ولی انگار این کامپیوتر با من کنار نمی اد

سلام

تو بازیا انگاری شما خیلی اذیت میشید
اما خیلی خوشحالمون میکنید که شرکت میکنید

توی ویندوز 7 ، خود ویندوز این قابلیت رو داره که از هرجای کامپیوتر که میخواین عکس بگیرین
اسمش Snipping tool هستش
توی Start= all programs = accessories

MojtabaMax 1390/09/28 ساعت 22:58 http://nicemax.blogsky.com

very good

هادی ماریو 1390/09/28 ساعت 20:54

خــــــــــــــــــــب
حالا من پیشنهاد میکنم اون گیج CPU و ساعت و Media center رو بر دار چون سرعتت رو میاره پایین

بعدش recycle bin هم خالی کن


اونوقتم چکار کردی که cpu بیچارت داره توی حالت آماده به کار 18 درصد کار میکنه ؟

بعدشم من خودمو معرفی نکردم . به نام خدا هستم . از کوچیکی بزرگ شدم . است. نقطه سر خط .

به به سلام خواننده ی هیدن ما هم نظر داد
دیگه هیدن نیستی

سطل آشغالم همیشه خالیه اتفاقی الآن یه چی توش بود

جدی سرعتو میاره پایین ؟

اونم همیشه پایینه همون موقع عکس نمیدونم چرا اینقده داره خودکشی میکنه

عجب معرفی ای

کرگدن عاشق 1390/09/28 ساعت 18:11

تو دسکتاپ من که گم میشی

مرتبش نکنی ها
همونجور که هست بزار

بهار 1390/09/28 ساعت 17:19 http://bahar90.blogsky.com

رم ریدر من خرابه نمی تونم عکس بریزم تو کامپیوتر

از خود ویندوز استفاده کن
ویندوزت چیه ؟

نونوچه 1390/09/28 ساعت 16:47

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خاله یه بازیه آسون بذار
من که از آخر افل میشمممممممممممممممممم

خاله جون شما همیشه اولید
عکس بگیر منتظرم

بازی خئبیه شبنم جون..
بذار ببینم میذارن از دسکتاپ اداره عکس بگیرم؟!!
آخه سیستم خونه داغونه..

شما که همیشه با سیستم اداره میای خوب از همون عکس بگیر دیگه
مگه میخوای اجازه بگیری ازشون ؟

MojtabaMax 1390/09/28 ساعت 16:38 http://nicemax.blogsky.com

منم آدرسشو برات خصوصی گذاشتم....

ممنون

باشو 1390/09/28 ساعت 15:29

printscreenshot فقط اینو باید بزنم بعدازکجا عکسو پیداش کنم ممنونم اگه بگی حال این دونفروجامیارم.

آره همونو بزن بعدش فکر کنم باید توی صفحه ی نقاشی پیست کنی

باشو 1390/09/28 ساعت 14:58

سلام من بلدنیستم بعدش دوربین ندارم این دوتا اقا هم (محافظ چپ وراست)حاضرنیستند ازموبایلشون استفاده کنم .کلا دراین زمینه کمک نمیدن

از خود ویندوز استفاده کن عمه جان
ویندوزت چیه ؟

باشو 1390/09/28 ساعت 13:31

سلام .فرقان رامی شناسی؟منتظرم[گل]

سلام

چشم عمه جون

شما تو بازی شرکت نمیکنی ؟

بچه شیر 1390/09/28 ساعت 12:49 http://anahno.blogsky.com


مال من که خیلی ضایس
خیلی خوشگله مال تو
تو خصوصی آدرسشو برات میذارم

نه بابا کجاش ضایس ؟؟؟


خوبه که

شرط میبندم که مرتبش کردی
ببینم چیا داری...
فیلتر شکن Ultrasoft...>از این استفاده نکن،
www.iran-access.info/001
برای فیس کتاب هم
www.www.f1.chinoxy.com
دیگه چی داری؟
3 تا صفحه ی یاهو مسنجر؟
با چند تا اسم میری توی یاهو؟
مگه چت هم میکنی؟
ای دختر بد
از youtube هم که دانلود میکنی

خوب حالا بگو داری به چه آهنگی گوش میدی؟

اواااااااااااا
وی پی ان داری که
ultra واسه چیه؟
یه خواهش
میشه اون پوشه ی عکس رو وا کنی ببینیم توش چیه؟
خیلی کنجکاو شدم ببینم تو اون پوشه چیه
در ضمن
اینقدر دسکتاپ رو شلوغ نکن
سرعتت میاد پایین

نه بابا مرتب نکردم همیشه همین شکلیه

ultra زیاد استفاده نمیکنم ( ویندوزمو خراب کرده )
نه سه تا نیست من همیشه با یه آی دی آن میشم که اونم توی وبلاگم گذاشتمش
آره چت هم میکنم !!! مگه چیه ؟؟؟ چرا دعوام میکنی ؟

نه از یوتوب اصلا تا حالا دانلود نکردم ازش هنوز استفاده نکردم

آهنگ انریکه بودش

وی پی ان هم که قطع شده دوباره نگرفتم اون همینجوری مونده

نه دیگه اون پوشه عکسای شخصیمه نمیشه بازش کنم
گذاشتم دم دست که با فوتوشاپ درستش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد