هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

دروغ


چقدر زیبا بودی وقتی دروغ میگفتی 



نظرات 5 + ارسال نظر
باشو 1390/09/06 ساعت 07:29

السلام علیک یاثارالله وابن ثاره .التماس دعا

سپــهــر 1390/09/05 ساعت 16:47

من تو نظر سنجیت شرکت کردم. ولی بستگی داره خوشبختی رو چی معنا کنی.

موفق باشی.

=*=*=*=
واعظی پرسید از فرزند خویش،
هیچ میدانی مسلمانی به چیست؟
صدق و بی آزاری و خدمت به خلق
هم عبادت،هم کلید زندگیست.

- گفت: "زین معیار اندر شهرما،
یک مسلمان هست، آن هم ارمنیست" !!؟

پروین اعتصامی


در ضمن آپم.

باشو 1390/09/04 ساعت 22:46

سلام .درددلمو گوش میدی؟عزیزم تاکی باید شطرنجی باشی؟ من مدتهاست هیچی بجز شطرنجی ازت نمی بینم .

از خانه که می ایی
یک دستمال سفید
پاکتی سیگار
گزیده شعر فروغ
و
تحملی طولانی بیاور
احتمال گریستن ما بسیار است

هر وقت احساس بد بختی کردی یه سری به صفحه ی حوادث روزنامه ها بزن
اونوقته که سرت رو میندازی پایین و تموم بد بختی هات یادت میره
نمیخوام نصیحت کنم ولی بهترین راه برای احساس خوشبختی کردن ،نگاه کردن به بدبختی های دیگرانه
کسی نیست که توی تموم عمرش احساس خوشبختی کنه بنابراین این سوال یه سوال کاملا بیهوده هست
ممکنه همین خود من وقتی این سوال رو میبینم چند ثانیه قبلش با یکی دعوام شده باشه و جواب آخری رو بهت بدم
ولی ممکن هست که قبل از این یکی یه جمله ی عاشقانه بهم گقته باشه و احساس کنم که خوشبختم
راستی شبنم خانوم
نویسنده که نظر سنجی میذاره که خودش اول از همه نمیره به نظر سنجی جواب بده
فکر کردی ما نمیفهمیم خودت اول از همه جواب دادی بله ؟

مگه من آدم نیستم کرگدنی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد