هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

3معادله

معادله 1


 انسان = خواب + خوراک + کار+ تفریح 


 الاغ = خواب + خوراک


 پس

 انسان = الاغ + کار + تفریح


 وبنابرین 
 تفریح – انسان = الاغ + کار


 بعبارت دیگر 
 انسانی که تفریح ندارد = الاغی که فقط کار می کند
***** 


 معادله ۲


 مرد = خواب + خوراک + درآمد


 الاغ = خواب + خوراک


 پس 
 مرد = الاغ + درآمد


 و بنابرین  

 درآمد – مرد = الاغ


 بعبارت دیگر

 مردی که درآمد ندارد = الاغ


 *****    
  معادله 3 
  
 زن = خواب + خوراک + خرج پول


 الاغ = خواب + خوراک


 پس


 زن = الاغ + خرج پول


  وبنابرین


 خرج پول – زن= الاغ


 بعبارت دیگر


 زنی که پول خرج نمی کند = الاغ


*****  


 نتیجه گیری:


 از معادلات ۲و۳ داریم: 
 مردی که درآمد ندارد = زنی که پول خرج نمیکند


 پس:


 فرض منطقی ۱: مردها درآمد دارند تا نگذارند زنها  تبدیل به الاغ شوند..


  و


  فرض منطقی ۲: زنها پول خرج می کنند تا نگذارند مردها تبدیل به الاغ شوند.


 بنابرین داریم ...


 مرد + زن = الاغ + درآمد + الاغ + خرج پول

> و ازفرضهای۱و۲ نتیجه منطقی میگیریم که:  


 مرد + زن = ۲ الاغی که با هم بخوشی زندگی میکنند!

نظرات 13 + ارسال نظر
رضا 1389/09/30 ساعت 23:22 http://12666.blogfa.com

سلام
خوبی من رضا هستم ۲۱ ساله از تهران
شما خودتو معرفی می کنی؟

سلام
آقا رضای ۲۱ ساله از تهران
اگه جواب سوال منو تو وبلاگتون بدین بد نیست.
در ضمن برای جواب سوالتون به پروفایلم مراجعه کنید.

dazmehr 1389/09/30 ساعت 10:44 http://rostamiyana.blogsky.com

واقعا معادلات جالبی بود .

رضا 1389/09/29 ساعت 22:45 http://12666.BLOGFA.COM

پسری یه دختری رو خیلی دوست داشت که توی یه سی دی فروشی کار میکرد. اما به دخترک در مورد عشقش هیچی نگفت. هر روز به اون فروشگاه میرفت و یک سی دی می خرید فقط بخاطر صحبت کردن با اون... بعد از یک ماه پسرک مرد... وقتی دخترک به خونه اون رفت و ازش خبر گرفت مادر پسرک گفت که او مرده و اون رو به اتاق پسر برد... دخترک دید که تمامی سی دی ها باز نشده... دخترک گریه کرد و گریه کرد تا مرد... میدونی چرا گریه میکرد؟ چون تمام نامه های عاشقانه اش رو توی جعبه سی دی میگذاشت و به پسرک میداد.


زینب : واقعا داستانه قشنگی بود مرسی از وقتی که بخاطرش برام گذاشتی .
حالا میگی چرا واسم گذاشتیش چون به مطلبم مربوط نمیشد؟

توحید 1389/09/28 ساعت 20:03

جالب بود

وب گرد 1389/09/24 ساعت 22:32

سلام عزیزم وبت قشنگه
یک تنیجه گیری منطقی دیگه :مرد+زن=یک کره الاغ دوست داشتنی
منتظر اپ شدنت هستم

زینب : سلام وب گرد عزیز . خواهش میکنم .
خیلی قشنگ گفتی ، خوشم امد.
مرسی که سرزدی . منم منتظر نظردادنت هستم.

ناشناس 1389/09/24 ساعت 10:45 http://bigboys.blogsky.com

من که سر در نیاوردم .اگه میشه یکم توضیح بدین

زینب : کاش یکم بیشتر فکرمیکردی.
اولین نفری هستین که احتیاج به توضیح داره.
کار طنز درون مایه اش داخل خودشه . شاید یک منظور خاصی داشته باشه ولی برداشت از اون کاملا آزاده : بنابراین توضیح من یعنی تعیین سمت و سوی افکار شما، که اینم اصلا جالب نیست. شما و من اصلا شاید یک نقطه مشترک هم نداشته باشیم پس برداشت هامون هم فرق میکنه.
این فقط و فقط نظر منه . ولی هیچ توضیحی راجع متن ندادم ها .
گفتم که آزاده.
امیدوارم جواب ام کافی و وافی بوده باشه.

مریم 1389/09/21 ساعت 18:27

سلام زینب عزیزم . معادله زیبایی بود و من هم یک الاغ هستم و خوشحال هستم
برای همینه که از قدیم هر کی ازدواج می کرده بهش می گفتن گوشاش مخملی شده . پس نتیجه می گیریم قدیمی ها هم ریاضیدانان خوبی بوده اند .

حمید 1389/09/21 ساعت 15:46 http://hamidshams.blogsky.com/

سلام
معادلاتتو دوباره چک کن
ریاضیت خیلی ضعیفه

زینب : چک کردم . کدوم قسمتش غلطه ؟ ;

آرمان 1389/09/20 ساعت 08:40 http://abdozdak.blogsky.com/

این دیگه از اون حرفا بود.
دفعه بعد که به یه عروسی دعوت شدم یادم باشه به عروس و دوماد بگم :
الاغای محترم پیوندتان مبارک!

کتک خوردم میام براتون تعریف میکنم

زینب : آخه عزیزم . آره حتما بیا تعریف کن

Unicorn 1389/09/19 ساعت 20:45 http://fire-fighter.blogsky.com

ایول خیلی باحال بود...
ایشالا با هم خوش باشن!

زینب : خواهش میشه.
ایشا الله

مجتبی 1389/09/19 ساعت 01:45 http://loves20.blogfa.com

سوم سوم سوم
معادله ی یک
ابجی شبنم = قر قر + شکایت + توهم + با معرفت + طناز + با نمک
معادله ی دو
ابجی زینب = گوله نمک + درس خون + مهربون (یواشکی) + خوش ذوق + دیر اپ کن + سرشار از موجه مثبت

زینب : مجتبی این نبوغ تو منو کشته . خیلی جالب بود کلی خندیدم.
فقط کاشکی یه نتیجه گیری از این دو معادله داشتی.
اشکالی نداره من نتیجشو میگو :
زینب + شبنم = یه وبلاگ خوب ؛سالم +کلی هفت سنگیه خوش ذوق

مجتبی 1389/09/19 ساعت 01:39 http://loves20.blogfa.com

دوم
دوم
قالبت خیلی قشنگه
من که میدونم با ابجی شبنم سر انتخاب قالب وب با هم تفاهم ندارید
ایرادی نداره بلاخره یه موقع ای دیگه قالب ای نمونده باشه که استفاده نکرده باشید

زینب :
تو همیشه اولی
نه عزیزم اتفاقا اینبار شبنم گل کاشته عاشق قالب جدیدمون هستم.
در ضمن اگه چشم نزنی ما باهم خیلی هم تفاهم داریم.

SNIPeR 1389/09/19 ساعت 01:26 http://firetux.blogsky.com

قبلا خونده بودمش ولی قشنگ بود
.
یه پیشنهاد :
به نظر من یه قالب خوب که پیدا کردید همونو بذارید تو وبتونو دیگه عوضش نکنید ، وقتی زود زود قالب عوض میکنید دیگه وبلاگتون برای من ِ بازدید کننده یه مکان آشنا و به یاد موندنی نمیشه ! منظورم اینه که آدم نمیتونه یه شکل و ذهنیتی از وبتون برای خودش داشته باشه ...

زینب : خوب پس یاداوری شد واست .
این قالب موقته . ولی من با پیشنهادت مخالفم چون تنوع تو اینطور مسایل حرف اول رو میزنه . باید به روز بود.
ولی مرسی که برات وبلاگمون مهمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد