هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

توی این عکس ها چی می بینید ؟؟؟

 

نظرات 6 + ارسال نظر
ماهان 1389/05/18 ساعت 21:25

همش پروانست.... قوریو فنجونو دمپایی نیست
البته به نظر من

شبنم : اگه دقت کنی هست
باید به مرکز عکس نگاه کنی

یه پروانه بزرگ

درسته عزیزم
اون یکی چی ؟
قوری و فنجونو ندیدی ؟

اولی که پروانه بود.(بچه ها هم گفتن)
اما دومی رو که بقیه نگفتنو من میگم:قوری و فنجون بود دیگه نه؟
درست گفتم؟

شبنم : درسته

بالاهاش یه اسب سوار میبینم!
وسطاش یه مردی که دراز کشیده!
پاییناش چیز خاصی نمیبینم!

شبنم : خوبه
من که فقط پروانه دیدم

عجب...
یه پروانه! به من میگن Ary@n 3D

SNIPeR 1389/05/15 ساعت 22:32 http://firetux.blogsky.com/

یه پروانه ی خوگشل ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد