هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

گلشیفته فرهانی

نما آهنگی زیبا و شنیدنی از بازیگر ایرانی گلشیفته فرهانی در پاریس.

برای تماشا *اینجا* را کلیک کنید.

نظرات 18 + ارسال نظر
سجاد 1389/05/24 ساعت 14:04 http://never4ever.blogsky.com

بسی حجمش بسیار بود و ما ندانلودیدیم!!
آپم...

زینب : آخه اگه دوست داشته باشی میتونم برات میل کنمش.

در به درد با شعری از اردلان سرفراز

آخرین مسافر شب
آخرین عابر تنها
آخرین صدای کوچه
گریه شاعر تنها
آخرین عابر شبگرد
منم و این همه غربت
سایه ام ، غبار جاده
جاده های بی نهایت
شب به شب ، کوچه به کوچه
در به در ، خانه به خانه
قصه ام در به دری هاست
طرفه های بی ترانه
شب به شب ، پرسه به پرسه
در به در ، خانه به خانه
کوله بار گریه دارم ، گریه های بی بهانه
در کجای این جهانم ، از کدامین سرزمینم
که چنین گمشده از خویش آخرین ، تنهاترینم
در کجای این زمینم ، در کجای زمانه
که نمی رسد به خانه ، پرسه های بی ترانه

زینب : آندرانیک خیلی قشنگ بود
واقعا تکی

immortal 1389/05/23 ساعت 14:12 http://jangavaran.blogsky.com

تا یه روز کامل هم صبر کنم نمیشه دید ...
در حق من و فرید و هادی ظلم میشه!!

زینب : ایمیل آدرس بدین تا براتون میل کنم و بی نسیب نباشین.

آپم.خوشحال میشم بیاین

زینب : باشه حتما امدمممممممممممممممم

باید بگم آپم؟

شبنم : هر جور راحتی عزیز
اومدم ...

منم نمیتونم ببینم... در حق من و فرید ظلم میشه...

آپم...

شبنم : آخی الهی

THIS IS AN ANOUNCE FROM A SWEET VIRUS
" HI WANA PLAY TOGHETHER
ENTER MY WORLD
WORLD OF VIRUSES AND PROTECTORS
WE KNOW EACH OTHER
LETS PLAY WITH A VIRUS

سلام وخسته نباشید .

وبلاگ خوبی دارید .

من شما رو درقسمت پیوند ها لینک کردم .

حتما به وبلاگم سر بزنید چون هر سری دانلود آهنگ های زیبای چند سال پیش را میگذارم . آهنگ هایی که خاطره انگیز شده است .

موفق باشید .

باز هم به شما سر میزنم .

زینب : مرسی آندرانیک خیلی خوشحالمون کردی.
حتما سرمیزنم
تو مارو تنها نذار..............

SNIPeR 1389/05/22 ساعت 00:12 http://firetux.blogsky.com/

اولا که من نظر ندادم چون با این اینترنتم نمیتونم نماهنگو ببینم !

دوما ، بازم سر بزنم ؟!!
مثه اینکه من اولین بازدید کننده ی وبتون بودما !

زینب : اول بودن ربطی به نظر ندادن نداره.مرسی که اول بودی ولی وبلاگ رو نخریدی که...
پس مثل مابقی نظر بده


سلام . ممنون بابت حضورتون

لینکتون کردم


شبنم : منم لینکتون کردم
زینب : خوش امدین
ممنون

سلام عزیزم.لینکت کردم
هر وقت آپ کردی خبرم کن

شبنم : حتما عزیز
زینب : مرسی . بزودی ...

SNIPeR 1389/05/21 ساعت 18:00 http://firetux.blogsky.com/

آپم ...

زینب : کاش نظر هم داشتی.
خشک وخالی نمیرفتی..

امیرحسین 1389/05/21 ساعت 16:11

حتما

زینب :
شبنم : حتما ...

بـــــعله..

زینب :

سلام...ببخشید دیر اومدم...یذره سرم شلوغ بود.بابت دیر شدن لینک ها هم ببخشید

زینب : خواهش میکنم.
دیر بیا ولی حتما بیا...

ماهان 1389/05/20 ساعت 23:37

حمایت از کسانی بود که در مقابل تشویق دشمنان قسم خوردمون از کاراشون سکوت کردن و به خودشون بالیدن .... نمیدونم با قوانینه سایت شما میخونه یا نه اما با قوانینه شرافت و وطن دوستی اصلا نمیخونه..... و من سکوت نمیکنم.

زینب : ماهان جان
وطن فروشی با روحیه ی هیچکس نمی خونه چه برسه به سایت و وب غیره.
من به شخصه همیشه طرفدار سرسخت وطنم هستم .
هفت سنگ هم همینطور.
شبنم : ما هم جلوی وطن فروشا سکوت نمیکنیم

با یه دنیا علامت سوال به روزیم اگه بهمون سر یزنی خوشحال میشیم

شبنم : حتما میام عزیز

سلام دوست عزیز.ممنون که به کلبه ی ما اومدی.من لینکت می کنم خانومی

زینب : مرسی . باعث خوشحالیه...
شبنم : اینجا هم لینک شدی خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد