هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خوشبختی

خوشـبختی یعنـی چـی ؟

خوشـبخت واقعی کیـه ؟

ما خوشبختی رو تو چی می بینیم ؟

تـوی ثروت ؟

تـوی سلامتی ؟

داشتن خانواده ؟

یا داشتن آرامش ؟

یعنـی اونی که هم پول و سلامتی داره هم خانواده و آرامش ، واقعاً خوشـبخته یا نه ؟؟؟

شاید اونم یه کمبود هایی داره

پیش هر کسی میشینی داره از یه موضوعی گله میکنه ، حتی اونی که فکر میکنی خوشبخته و حس حسودیتو تحریک کرده ...

ولی وقتی به درد دلش گوش میکنی با خودت میگی « وای صد رحمت به زندگیه خودم »

این موضوع فکرمو به خودش مشغول کرده

که چقدر از زندگیم راضیَم ؟

زندگیم اونجور که می خوام هست ؟ 



... : شما چی ؟

... : از زندگیتون چقدر راضی هستید ؟

... : خوشـــبختید ؟

... : چه جوری به زندگی نگاه می کنید ؟


نظرات 23 + ارسال نظر

آپ می باشیم

آپم...

مجید 1389/05/28 ساعت 09:38

سلام
خیلی خوبه
بدرود

مرسی.
ولی بودی حالا کجا ؟ بدرود؟

آپیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

باشههههههههههههههه

یارب با شعری از زنده یاد لیلا کسری ( هدیه )

بگو یا رب بگو یارب
چه بد گفتم ،چه بد کردم
که نزدت خویشتن را دیو و دد کردم
مرا یارب نمیخواهی گناه هستو
اگر نفرین به این دنیای بد کردم
به حرفم گوش کن یارب
به دردم گوش کن یارب
اگر بیهوده میگویم مرا
خاموش کن یارب
به جز عشقی که دردش را
به من دادی به من یا رب
چه بخشیدی که رد کردم
فقط در عاشقی یارب
مدد گفتم شدم عاشق
تمنای مدد کردم
به حرفم گوش کن یارب
به دردم گوش کن یارب
اگر بیهوده میگویم مرا
خاموش کن یارب
شب مستی اگر یک توبه بشکستم
سحر تکرار توبه صد به صد کردم
به سیلابم کشاندی زیر و بم دیدم
تحمل در عذاب جزر و مد کردم
برایم آتش دوزخ فرستادی
برایت لاله ها را در سبد کردم
به حرفم گوش کن یارب
اگر بیهوده میگویم مرا
خاموش کن یارب
گرفتی جامه فضل مرا از من
صبورانه کله را از نمد کردم
نشانم ده اگر یک مور آزردم
اگر یکدانه گندم را لگد کردم
مرا یارب نمیخواهی گناه هستو
اگر نفرین به این دنیای بد کردم
مرا یارب نمیخواهی گناه هستو
اگر نفرین به این دنیای بد کردم
به حرفم گوش کن یارب
به دردم گوش کن یارب
اگر بیهوده میگویم مرا
خاموش کن یارب


آندرانیک ت. معرکه ای

سجاد 1389/05/26 ساعت 12:31 http://never4ever.blogsky.com

فکر کنم باید خیلی راضی باشیم!!
آپم...

به نظر خودم که من خیلی بزرگتر از اینی که هستمم...!
این جامعه منو درک نمیکنه!!! (کی میگه من جوگیرم؟!)
من زورو ترینم...
راستی ما لینکت کردیم...(این یعنی اینکه همین الآن بدو(!) ما رو لینک کن...سریع!)

شبنم : باشه لینک کردم
چرا میزنی ؟

آپ

نمیگم ثروت خوشبختی میاره و تو خوشبخت بودن بی اثر نیست
خوشبخت یا بدبخت بودن کسی به نظر من بستگی به نوع نگاهش به زندگی داره
اگه یه موضوعی رو که پیش میاد خوشبینانه نگاه کنه یا بدبینانه...
البته این موضوع نسبیه
همیشه خوش باشی

immortal 1389/05/25 ساعت 14:41 http://jangavaran.blogsky.com

آپم!


هرکی خدا رو داشته باشه خوشبخته . اگه روزی اونو یادمون رفت این اول بدبختیه

خدا رو شکر . زندگی روزمره ی ما هم میگذره . با همه ی شیرینی و تلخیش

راستی ممنون که لینکم کردی

امیدوارم همیشه خوشبخت باشی

آپم

سلام شبنم جان
اولا هر کس خوشبختی رو یه طور پیشه خودش معنا میکنه همون طور که خودت گفتی ولی همیشه این بوده که وقتی به اون چیزی که احساس میکرد خوشبختیشه میرسه فراموش میکنه که قبلا خوشبختیش تو این معنا میشده دنباله چیزای بیشتری هس به خاطر همین هیچ وقت احساس خوشبختی به ادم دس نمیده کم پیش میاد کسایی احساس کنن خوشبختن
دوما کله نوشته هاتو خوندم چه اونایی که زینب جان چه اونایی که تو نوشته بودی موفق باشین هر دو تاتون
سوما خوشحال میشم یه سر هم به من بزنیو نظرتو بگی
چهارما ببخش این نظره خیلی طولانی شد.....
پنجما............چی بود یادم رفت!!

زینب : مرسی عزیزم . اصلا اشکالی نداره که طولانی نظر دادی.
ختما یر میزنم.................امدم

فقط خدا خوشبخته.

لحظات را طی می کنیم تا به خوسبختی برسیم اما وقتی می رسیم می فهمیم خوشبختی همان لحظات بود.
منم آپم

SNIPeR 1389/05/25 ساعت 01:08

یعنی من عاشقه این اسمایلی یه ام :


SNIPeR 1389/05/25 ساعت 01:07

آپم نیستیم !
امیر آپ نکرده ...

SNIPeR 1389/05/25 ساعت 01:07 http://firetux.blogsky.com/

ببین آبجی خانوم ،
این غیره ممکنه که یه نفر هیچ مشکلی تو زندگیش نداشته باشه و از همه چی راضی باشه ، در هر صورت توی زندگیه هرکسی یه چیزایی هست که ناراحتش کنه ...
ولی واسه یکی این چیزا تعدادشون کمه و کم پیش میاد واسه یکی دیگه از درو دیوار میباره ...
همین

دو هفته ست که فهمیدم اونقدا که فک میکردم خوشبخت نیستم ، راضی نیستم

زینب : راضی نبودن یه بحثه ... نخواهیم راضی باشیم یه بحثه دیگه ...
یه نصیحت کوچیک از طرف من : نگاه تو به دنیا آیندی تو رو می سازه سعی کن همیشه راضی ، قانع و خوش بین باشی. چون بالاخره سختی هم میگذره و جاش رو به راحتی میده.

آپم!

لازم نیست که همه چیز داشته باشی تا از زندگی لذت ببری...ما داریم زندگی میکنیم تا از همه چیز لذت ببریم!

آپیییییییییییییییییییییییم

جدیا!!!سوال خوبیه!!!!
در کل که فکر میکنیم میبینیم همه چی درایم و باید صد هزار بار از خدا ممنون باشیم که چنین زندگی داریم اما ریز که میشیم میبینیم خیلی بد بختیم خیلی چیزا نداریم.به قول بعضی از دوستام زندگیمون از سگم پست تره.
من وقتی به همه اینا فکر میکنم به این نتیجه میرسم که خوشبختی یا بدختیه هر کسی نسبیه
بستگی به دیدش نسبت به زندگی داره.پس میشه گفت هممون هم خوشبختیم هم بد بخت
(چی گفتم)

ehsan 1389/05/24 ساعت 19:33 http://www.box.pix2ir.com

salam
bozorgtarin site pix ra be shoma moarefi mikonim.
axhaye Leila otadi – elnaz shakerdoost – poshte sahne filmha – bazigaran-concertha
hatman bebinid va nazar ham bedid khosh hal mishsim
www.pix2ir.com
cliphaye jadid va filmhaye rooz va ahang va music video jadid
www.iranbax.ir
agar weblog darid be do site zir sar bezanid
linkbox pix2ir ba bish az 20hezar bazdide roozane behtarin makan baraie tablighate raigane shoma
http://box.pix2ir.com/
http://amirlink0.mihanblog.com/
agar mataleb hame siteha ra mikhahid dar group zir ozv shavid ta harshab mataleb va aksha va
clipha be mailetoon ersal beshe.
http://actiontm.mihanblog.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد