هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

خوشبختیم یا فکر میکنیم خوشبختیم ؟

من به این نتیجه رسیدم که تو هر وضعیتی باید بگم (خدایا شکرت) چون همیشه یه موضوعی پیش اومده که بهم ثابت شده ممکن بود بدتر از اینم بشه ، یا بعداً یه اتفاق بدتر واسم افتاده .

آره خوشبختی نسبیه ممکنه تو توی یه وضعیّتی باشی که احساس کنی بدبختی ولی یه خانواده ی دیگه توی همون وضعیّت تازه روزای خوبش باشه ، بستگی داره چه جوری به زندگی نگاه کنی .

آره محمدرضا ما داریم زندگی می کنیم تا از همه چی لذت ببریم ولی فقط وقتی لذت می بریم که درست زندگی کردنو یاد بگیریم .

داداش فرید غیر ممکن نیست ، یعنی واسه تو روزایی نبوده که از همه چیز راضی باشی ؟ واسه من که بوده ، روزایی که احساس خوشبختی می کردم ...

ولی چون دنبال چیزای بیشتر هستیمو قانع نیستیم از زندگی راضی نیستیم .

هیچ وقت خدارو فراموش نکنید

... : اگه دوست داشته باشید از خودمو روزای بدو خوب زندگیم مینویسم

... : اینو نوشتم که نظرمو راجب نگاه هاتون بگم

نظرات 16 + ارسال نظر

عسیسم آپم
به یه بازی هم دعوت شدین

حسام 1389/05/30 ساعت 22:47 http://heessam.blogfa.com

سلام
وبلاگ با حالی داری
منکه با وبت کلی حال کردم
اگه دوست داشتی به وب منم یه سری بزن


همیشه آبی دل باشی

با یه اتفاق جالب آپم!

سجاد 1389/05/30 ساعت 16:15 http://never4ever.blogsky.com

با این شخصیت آریان خیلی حال میکنم! نزدیک ترین دوستمه ولی نتونستم اینو ازش بگیرم! یعنی منم اونطوری شم...
خوشبخت؟...
خوشم!
خوشم میاد خوشم!
زندگی همه پر روز های خوب و بده ولی کاش...
شما خیلی امید داری ها!!

با حرفت کاملا موافقم
همیشه باید بع یاد خدا باشیم

من از این آدما نیستم که زرتی روحیم آسیب ببینه و غمگین بشم!
این لوس بازیا مال آدمای ضعیفه...

سلام دوست عزیز

وبلاگ زیبایی دارین

موفق باشید

همین که داریم راست راست راه میریم خودش برا من کلیه...
خیلی چیزا تو زندگیم دارم که خیلیا حسرت یه لحظه داشتنش تو دلشونه(چه مادی چه معنوی)
من خوشبخت نیستم اما خوشم...

شبنم : همین که خوشی یعنی خوشبختی

بهاره 1389/05/29 ساعت 15:08

اصلا نمیتونم تظاهر به خوشبختی بکنم چه برسه خوشبختی واقعی.

شبنم : اصلا لازم نیست تو تظاهر به خوشبختی کنی
تو داری به خودت تلقین میکنی
به زور داری از روزای خوبو خوشبختی فرار میکنی
شاید اشتباه فکر کنم ولی از حرفات اینجور برداشت کردم

باهات موافقم. من خودم اکثر اوقات با خودم فکر میکنم که من الان هیچ مشکلی ندارم و کاملا از زندگیم راضیم. هر وقتی هم که یذره احساس بدی داشته باشم خودمو با پایین تر از خودم مقایسه میکنم و خدا رو شکر میکنم.
لینک شدی

شبنم : هیچ وقت زندگیه خودتو با زندگیه یکی دیگه مقایسه نکن
بعضی موقع ها جواب عکس میده تو روحیت تاثیر بد میذاره

-سلام خانومی خوشحالم میکنی بیایی عزیزم
---------------------------
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
[بوسه]منتظرمااااااااااااااااااا

من که حوصله فکر کردن ندارم... ولی فکر کنم خوشبخت نیستم... حداقل تا حالا...

شبنم : چرا ؟ مگه از زندگی چی میخوای که بهت نداده ؟
توام خوشبختی

من نظرمو در مورده خوشبختی وان بار دادم اینبار دیگر هیچچچچچچچچ

بله عزیزم.امام علی (ع) می فرمایند: برای امور معنوی به افراد بالاتر از خود نگاه کن و برای امور مادی و دنیوی به افراد پایین تر از خود نگاه کن..
اگه ما زندگیه کسایی که از ما بدتر هستن رو ببینیم می فهمیم که چقدر خدا به ما نعمت داده و بازم ما ناشکریم

SNIPeR 1389/05/28 ساعت 17:26 http://firetux.blogsky.com/

منظوره من از اون نگاه این بود که خوشبختیه کامل و همیشگی وجود نداره ، چرا بوده ، ولی بعد از هر روز یه روزه دیگه میاد با اتفاقایه جدید ، منظورم این بود که خوشبخت ترین آدمی که ما فک میکنیم هم کاملا خوشبخت نیست ، منظورم این بود که زندگی بدونه مشکلاتو ناراحتی ها غیره ممکنه ، و خطاب به زینب خانوم : بعله ، باید سعی بکنیم تا میتونیم در مقابله مشکلات ایستادگی کنیمو کمتر خودمونو ناراحت کنیم ، اما این دسته ما نیست که راضی باشیم یا نه ،
بی خیال ، من عادت ندارم اینجوری حرف بزنم

منم آپم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد