هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

    من یه خواهره کوچیک دارم 
    اسمش صباست 
    امسال تازه میره اول 
    یک ساله که دیابت گرفته
    تو این ماهه عزیز براش دعا کنید


نظرات 21 + ارسال نظر

شبنم الان صبا حالش خوب شده؟

نه عزیزم

حمید 1389/10/10 ساعت 18:19 http://hamidshams.blogsky.com/

سلام شبنم خانوم
میتونی بیای تو مسنجر
یه کار واجب ابهات دارم
منتظرم
baty_m6444@yahoo.com

کیوان 1389/06/12 ساعت 10:30 http://maresa.blogsky.com

شرمنده نظر قبلی واسه جای دیگه بود
امیدوارم حال صبا خانوم کوچولو هرچه زودتر به لطف حق خوب بشه و مثل باقی خواهر برادرا هر روز از سرو کولت بالا بره

کیوان 1389/06/12 ساعت 10:27 http://maresa.blogsky.com

مطلب قشنگی بود
موفق باشید

آپ...

خانومی اپ کردممممممممممم خوحشال میشم بیای پیشم
راستی از خواهرتم یه خبر بهم بده مرسی

شبنم : مرسی عزیز
آبجیم خوبه ، یعنی اگه حواسمون باشه خوبه
من اومدم عزیز ولی برای شما هم کد نظرات باز نشد

نیاز با شعری از جهانبخش پازوکی

بدون تو چه پروازی، چه احساسی چه آوازی
تویی که از صدای من، شراب کهنه می سازی
بیا خوبم که می دانم، در این بازی نمی بازی
نیاز رو تو خودم کشتم، که هرگز تا نشه پشتم
زدم بر چهره ام سیلی، که هرگز وا نشه مشتم
من آن خنجر به پهلویم، که دردم را نمی گویم
به زیر ضربه های غم، نیفتد خم به ابرویم
مرا اینگونه گر خواهی، دلت را آشیانم کن
من آن نشکستنی هستم، بیا و امتحانم کن
غرور ای ناجی حرمت، تو با من پا به پایی کن
به هنگام سقوط من، تو در من خودنمایی کن
من آن خورشید زرپوشم، که با ظلمت نمی جوشم
بجز آغوش دریا را، نمی گیرم در آغوشم
مرا اینگونه گر خواهی دلت را آشیانم کن
من آن نشکستنی هستم بیا وامتحانم کن
من آن دیوانه پر بارم
که در خود واژه ها دارم
درون دشت اندیشه
به غیر از گل نمیکارم
من آن ابر بهارانم
که از خاشاک بیزارم
به جز بر چهره گلها
نمی گریم نمی بارم
نیاز رو تو خودم کشتم، که هرگز تا نشه پشتم
زدم بر چهره ام سیلی، که هرگز وا نشه مشتم
من آن خنجر به پهلویم، که دردم را نمی گویم
به زیر ضربه های غم، نیفتد خم به ابرویم
مرا اینگونه گر خواهی، دلت را آشیانم کن
من آن نشکستنی هستم، بیا و امتحانم کن

خدا یا دعا از ما
شفا از تو امیدوارم صبا خانم هم به حرمت این ماه عزیز شفا پیدا کنه .

شبنم : ممنون
آندرانیک ، کد نظرات باز نمیشه

خدا همه مریضا رو شفا بده...
مخصوصا خواهر کوچیک شما رو...
پیش ما هم بیا عزیزم

شبنم : مرسی عزیز
من میام ولی چون کد نظرات باز نمیشه نمیتونم نظر بدم

آپم

علی 1389/05/31 ساعت 22:41 http://www.behnam86.blogfa.com

انشاالله خوب میشه ناراحت نباش

شبنم : مرسی
من اومدم وبلاگتون ولی نمیتونم نظر بدم کد نظر باز نمیشه

دعا میکنم واسش... من خدارو خیلی دوست دارم...
فکر کنم اون هم منو یه کم دوست داره! دعام مستجاب میشه...

شبنم : انشاالله ...
حتما دعات مستجاب میشه

immortal 1389/05/31 ساعت 19:40 http://jangavaran.blogsky.com

ایشالله زودتر خوب میشه...
آپم!!!

شبنم : امیدوارم
از همه ممنونم و همتونو دعا میکنم

خدا همه ی مریضا رو شفا بده...
براش دعا میکنم.

شبنم : ممنون ازت

نگران نباش. مطمئن باش خوب میشه

شبنم : مرسی

مرسده 1389/05/31 ساعت 12:57

ایشا الله هر چه زود تر خوب میشه

شبنم : انشاالله...

اخ الهییییییی
ایشالله خوب میشه نگرانش نباش عزیزمممممم


منم اپم خوشحال میشممممممم بیایییییییییی
منتظرمااااا............

شبنم : مرسی عزیــــــــــــــز

جواد 1389/05/31 ساعت 10:16 http://www.kavironline.com

با سلام
سایت کویر آنلاین راه اندازی شد
شما با ثبت آگهی در این سایت بازدید وب خود را بالا برده و کسب و کار خود را رونق دهید.
علاوه بر این سایت کویر آنلاین محل فروش اجناس و کالای شما می باشد.
طی یک فرصت استثنائی شما فقط با قرار دادن لینک کویر آنلاین در وب سایت خود می توانید آگهی ستاره داره رایگان که معادل 8400 تومان می باشد را ثبت نمایید.
جهت تبادل لینک دو طرفه با کویر آنلاین از آدرس زیر اقدام کنید.
www.kavironline.com/linkdooni
در صورتی که تمیل به مدیریت بخشهای مختلف انجمن کویر آنلانی را نیز دارید ما را مطلع سازید.
www.kvironline.com/forum
امیدوارم با این خدمات توانسته باشیم کاری کوچک جهت پیشبرد اهداف شما داشته باشیم.
منتظر حضو گرم شما هستیم
مدیریت کویر آنلاین

امیدوارم حال خواهرت هرچه زودتر بهتر بشه.واسش دعا میکنم.

شبنم : ممنون بهار جون

آبجی نسیم بمیره برات صبا جون

شبنم : خدا نکنه آبجی
انشاالله صبا هم خوب میشه

SNIPeR 1389/05/31 ساعت 00:34

الهی فدایه آبجی کوچولوم بشم
خوب میشه ایشالا ...

شبنم : انشاالله ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد