هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

هفت سنگ

اینجا خونه ی منه ، به خونه کوچیک من خوش اومدید .

قانون دانه

جالب و خواندنی.حتما براش وقت بذار دوست من...


نگاهی به درخت ســـیب بیندازید.

شاید پانـــصد ســـیب روی درخت باشد که هر کدام حاوی دست کم ده دانه است.

خیلی دانه دارد نه؟!

ممکن است بپرسیم «چرا این همه دانه لازم است تا فقط چند درخت دیگر اضافه شود؟»

اینجا طبیعت به ما چیزی یاد می دهد :
«اکثر دانه ها هرگز رشد نمی کنند. پس اگر واقعاً می خواهید چیزی اتفاق بیفتد، بهتر است بیش از یکبار تلاش کنید.»

از این مطلب می توان این نتایج را بدست آورد:
- باید در بیست مصاحبه شرکت کنی تا یک شغل بدست بیاوری.

- باید با چهل نفر مصاحبه کنی تا یک فرد مناسب استخدام کنی.

- باید با پنجاه نفر صحبت کنی تا یک ماشین، خانه، جاروبرقی، بیمه و یا حتی ایده ات را بفروشی.

- باید با صد نفر آشنا شوی تا یک رفیق شفیق پیدا کنی.


وقتی که «قانون دانه» را درک کنیم دیگر ناامید نمی شویم و به راحتی احساس شکست نمی کنیم.

قوانین طبیعت را باید درک کرد و از آنها درس گرفت.

در یک کلام : افراد
موفق هر چه بیشتر شکست می خورند، دانه های بیشتری می کارند... 

نظرات 19 + ارسال نظر
مجتبی 1389/08/17 ساعت 10:38 http://loves20.blogsky.com

سلام.
من دیدم شما روحیه ی شادی دارید شوخی میکنم و اگه این مسله نارحت تون میکنه بهم بگید

زینب : من عاشق شوخی تمیزم . هنوز چیزی نشده که ناراحت شم.

آره خوب.ولی دانه کاشتن تو زمین خشک بی آب هرگز ثمرش درخت نمیشه

تمنا با شعری از اردلان سرفراز [گل]

هر کس به تمنای کسی غرق نیاز است
هر کس به سوی قبله ی خود رو به نماز است
هر کس به زبان دل خود زمزمه ساز است
با عشق در آمیخته در راز و نیاز اسث
ای جان من تو ، جانان من تو
در مذهب عشق ایمان من تو
هیهات که کوتاه شود با رفتن جانم
این دست تمنا که به سوی تو دراز است
هر کس به زبان دل خود زمزمه ساز است
با عشق در امیخته در راز و نیاز اسث
هر که در عشق تو گم شد از تو پیدا می شود
قطره ی نا قابل دل از تو دریا می شود
دستی که به درگاه خدا بسته پل عشق
کوتاه نبینید که این قصه دراز است
خاصییت عشق می جوشد از تو
دل رنگ آتش می پوید از تو
هر گوشه ی این خاک که دل سوخته ای هست
از دولت عشق تو در میکده باز اسث
هر کس به تمنای کسی غرق نیاز است
هر کس به سوی قبله ی خود رو به نماز است
هر کس به زبان دل خود زمزمه ساز است
با عشق در امیخته در راز و نیاز اسث
ای جان من . ایمان من

زینب:

SNIPeR 1389/06/06 ساعت 03:59 http://firetux.blogsky.com/

باشه !
وبه ما باید پایین ترین وب تو لینکا باشه دیگه ...
حالا اگه آبجی نسیم بالاتر باشه مشکلی نسیت ،
ولی اون ته ...
خیلی بدین ...

شبنم : چون تو اولین نفر بودی داداشی

▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒آپم ▒بهم▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓سر▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█بزن█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒ ▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████

خیلی جالب بود..امیدوارم بتونیم این قانون رو درک کنیم و تو زندگیمون ازش استفاده کنیم

immortal 1389/06/05 ساعت 14:56 http://jangavaran.blogsky.com

فکر کنم آپم

چه جالب!
بهم امید داد...
مرسی

زینب:
خواهش میکنم.................
مجانی بود

خبرم نکردی اپ شدی
دیگع قبولم نداری
تازه خبرتم کردم دفعه قبل اپم نیومدی
ولی بازم اومدم من نظرمو میدم عالی بود خانومی
اره واسه به دست اوردن هر چیز باید تلاش کرد ولی بعضی موقعه ها تلاش ما به نتیجه میرسه ها

منم اپمممممممممممممممممممممممم منتظرماااااااااااا.......

زینب:
شرمنده نبودم..............
مسییییییییییییییییی که سر زدی با معرفت

راستی من اینجا نظر داده بودم... چرا نیست؟

شبنم : نه اینجا نبود . پست قبلی بود

آپ...

سجاد 1389/06/04 ساعت 11:11 http://never4ever.blogsky.com

شما و خانوم "سکوت گوش خراش" چه دقتی دارین رو این مسائل!!
آپم...

نسیم : کدوم مسائل ؟

SNIPeR 1389/06/03 ساعت 17:58 http://firetux.blogsky.com/

آپ ...

خبرم نکردی که آپی

بی معرفت شدین

مطلب خیلی قشنگ و آموزنده ای بود

واسه خواهرتم حتما دعا میکنم

آپم

زینب:
واقعا شرمنده وقت نکردم کسی رو خبر کنم.
نبودم ....
دفعه ی بعد.....
مرسی که سر زدین با معرفت هاااااااااااااااااا

بعضی ها هستند که این قانون را رعایت نمیکنند در حالی که شکست مقدمه پیروزیه

زینب:
درسته...

hamed 1389/06/03 ساعت 07:21

salam adam vaghti miri kharid tamame bazaro ziro ro mikone ta on chizi ke mikhad be dast biare v bekhare shaid az main 100 ta froshgah betoni jense morede alghaso pida kone ama ta modati azash estefade mikone badash ham azash khaste mishe v mindazsh dor
adam hamishe bare bedst avardn chizahe ke lazem dare bish az 1 bar talash mikone ama shaid be zaher behesh dast pida kone ama 1 roz az karesh khaste mishe . mashin khone v .. 1 roz delesho mizane v ya kharab mishe ama in dosti hast ke mokene mandegar bashe aibate dostihae vaghei.....
1 mail barat dar mord dosti ferstadam hatman bekhon

زینب:
مرسی یار شفیق من.چک کردم

moh3en 1389/06/02 ساعت 22:21 http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam

SNIPeR 1389/06/02 ساعت 21:04 http://firetux.blogsky.com/

بعله !!!

مطلب بسیار آموزنده ای بود ... شاد باشی

زینب:
ممنون....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد